Mistä saatte inspiraatiota maalata?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Katselemalla muiden hienoja fikuja
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Tällä hetkellä en saa inspiraatiota mistään, ja se on huonompi juttu kun pitäisi maalata kaksi demoniprinssiä ja shaggothi.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Yleensä minulla riittää tarpeeksi haluja maalata. Joskus saattaa mennä viikkoja maalaamatta. Joskus saatan maalata päivässä kymmenittäin tyyppejä. Maalauksen jaksamiseen auttaa lähinnä se, että armeijaansa valitessaan valitsee todellakin sen armeijan, jonka figuista pitää.
Dwarfgrinder

Viesti Kirjoittaja Dwarfgrinder »

Vau! Sain juuri inspiraationi täältä. Ja sain maalattua viimeiset greatbeardini. JIPIII!
....
Elvood

Viesti Kirjoittaja Elvood »

Inspiraatiota saan minä ainakin siitä; että muut kehuu figujani ja sitten haluaa pysyä hyvänä
Snoozer

Viesti Kirjoittaja Snoozer »

no minulla inspiraatio tuokiot ovat hyvin lyhyitä, semmoinen 2 tuntia ja tulevat harvoin, enkä tykkää yhtään väkisillä maalamisesta. Viimeks tuli tässä viime viikolla, olin lukemassa yhdessä örkki foorumissa ja yhtäkkiä tuli semmoimnen fiilinki (jota itse kutsun nimellä) nyt-pitää-maalata-6-skinkkiä-kokonaan-eikä-lopeteta-puoleen-väliin.
Pisin aika jolloin koko ajan tuntui, että on pakko maalata jotain on 2 viikkoa viime kesä lomalla, tuli maalattua 20 Big 'Unsia, 10 wolf ridersia, 2 Gobbo shamnia ja örkki chariotti. sen jälkeen ei oikein ole tullu maalattua muuta kuin 2 spear chukka, puoli jättiä (joka on makoillut työpöydällä nyt semmoin 3kk) ja 18 skinkkiä.
WumbaFruit

Viesti Kirjoittaja WumbaFruit »

Kaikista paras tapa saada armeija maalatuksi, on ilmoittautua turnaukseen (maalatuilla armeijoilla on aina parempi noppatuuri!).
Nyt olen maalannut niska limassa 3 viikkoa putkeen, jotain 4 tuntia joka päivä. (Enää 4 black orcia jäljellä!!).
Kouluhan siinä on kärsinyt, mutta mitä ei tekisi hienosti maalatun armeijan eteen.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Inspiraatio tulee 'eavy metallista, golden daemonista ja muiden ideoista yleensä. Omat ideat maalaan n. vuoden kuluttua uudestaan... :D
popo

Viesti Kirjoittaja popo »

Minun maalaus inspiraatio/motivaation parhaiten käynnistää joko käynti gw:llä tai joku gw:n lehti.
Uutta minulle on, että kun saan uuden figun käsiin rupeis heti tekee mieli maalaa.
Kun aloitan maalaamisen maalan usein suunnilleen 1.5 tuntii. Hankalinta maalaamisessa on maalamisen aloittaminen.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

totta, huomasin myös että on vaikea aloittaa maalaamista. Mutta sitten kun otin pensselin käteen ja aloin maalaamaan, homma alkoi luistaa. En tosin oikein edelleenkään tykkää maalata sotakoneita...
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
Lahtaaja

Viesti Kirjoittaja Lahtaaja »

Mulla on välillä jopa parin viikon pitusia taukoja etten maalaa ollenkaan.. Ja sit melkein yht'äkkiä napsahtaa : "Pakko päästä maalamaan, pakko päästä maalamaan " Se voi kestää mulla n. 2 tuntia tai päivää..Ja taas taukoa.. Välillä on tällästä välillä maalaan melkein päivittäin. Mutta aika usein saan inspiraationi täältä, sotusta :)
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
flinkkuman

Viesti Kirjoittaja flinkkuman »

PERUSTUU LARS:in Sanoihin tai no kirjoitukseen...
Ota kilpailu kaverin kanssa siitä kumpi maalaa nopeammin ja hienommin oman armeijansa/rykmentin/figun ja siitä sitten naapurin kaverille arvosteltavaksi ettei mitään "mutsi hei kato: sano et tää on hienompi kun se yks tulee näyttämään omaansa niin mä voitan meidän vedon".
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

(sic) kirjoitti:Mulla on välillä jopa parin viikon pitusia taukoja etten maalaa ollenkaan.. Ja sit melkein yht'äkkiä napsahtaa : "Pakko päästä maalamaan, pakko päästä maalamaan " Se voi kestää mulla n. 2 tuntia tai päivää..Ja taas taukoa.. Välillä on tällästä välillä maalaan melkein päivittäin. Mutta aika usein saan inspiraationi täältä, sotusta :)
Sama juttu täällä. Fanatic 2:ssa ollessani iski hirveä himo maalata. Siellä kun oli hienoja armeijoita näytillä. Inspiraatio iski, mutta kotiin tullessani se oli vähän laantunut.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

saan inspiraatiota tällä hetkellä siitä että pc on hajalla eikä kotona oo oikee muuta tekemistä ku maalaaminen
Pioneer

Viesti Kirjoittaja Pioneer »

Inspiraatio syntyy tauosta.

Nyt on ollut ~3vkon tauko ja inspiraatio niin huipussa, kun vain voi olla. Skelluja hyppii hyllylle kavereidensa sekaan aivan järkyttävää vauhtia.
Kohta kuitenkin koittaa taas aika, jolloin maalaaminen ja muutenkin Fb touhu maistuu puulle ja sitä innostuu kaikesta muusta.

Eli mun harrastaminen perustuu tämmöisiin ajanjaksoihin. Kuitenkin myös koeviikot ja lomat, varsinkin joululoma on parasta inspiraation sytykettä.
Alson known as malcom and Mundo.
ekemestari

Viesti Kirjoittaja ekemestari »

mul aina maanantaisin iskee hirvee vimma
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Inspiraatio on ollut viimeaikoina vähissä ja olen parin viikon aikana saanut maalattua vain muutaman figun. Eilen sain inspiraatiota Jakob nielsenin mahtavista tutorialeista ja figuista.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Viimeksi tänään iski inspiraatio maalata örkkejä, kun pelasin ensimmäistä kertaa (hooh, kauheaa, jälkeenjäänyt) warcraft kolmosta. Yleensäkin inspiraatio tuppaa iskemään jostain pelistä, elokuvasta, kirjasta tai muusta vastaavasta.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Inspiraatio iskee aina kun näen jonkun kaaos armeijan kuvan ja ajattelen: "p*rkele tuollaisen minäkin saan" ja rupean maalaamaan. Se iskee myös kun näen kavereitten whoita ja mietin " no TUOTA rumempaa multa ei ainakaan tuu!!!"
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Ainiin, unohdin mainita, että minullahan tärkein inspiraatio tulee tietysti siitä, kun vähän haistelee maalipurkkeja, sitten voi hyvin maalata monia tunteja maalintuoksussa.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”