Mistä saatte inspiraatiota maalata?
- Rectunator
-
Stenvall
-
Dwarfgrinder
-
Elvood
no minulla inspiraatio tuokiot ovat hyvin lyhyitä, semmoinen 2 tuntia ja tulevat harvoin, enkä tykkää yhtään väkisillä maalamisesta. Viimeks tuli tässä viime viikolla, olin lukemassa yhdessä örkki foorumissa ja yhtäkkiä tuli semmoimnen fiilinki (jota itse kutsun nimellä) nyt-pitää-maalata-6-skinkkiä-kokonaan-eikä-lopeteta-puoleen-väliin.
Pisin aika jolloin koko ajan tuntui, että on pakko maalata jotain on 2 viikkoa viime kesä lomalla, tuli maalattua 20 Big 'Unsia, 10 wolf ridersia, 2 Gobbo shamnia ja örkki chariotti. sen jälkeen ei oikein ole tullu maalattua muuta kuin 2 spear chukka, puoli jättiä (joka on makoillut työpöydällä nyt semmoin 3kk) ja 18 skinkkiä.
Pisin aika jolloin koko ajan tuntui, että on pakko maalata jotain on 2 viikkoa viime kesä lomalla, tuli maalattua 20 Big 'Unsia, 10 wolf ridersia, 2 Gobbo shamnia ja örkki chariotti. sen jälkeen ei oikein ole tullu maalattua muuta kuin 2 spear chukka, puoli jättiä (joka on makoillut työpöydällä nyt semmoin 3kk) ja 18 skinkkiä.
-
WumbaFruit
Kaikista paras tapa saada armeija maalatuksi, on ilmoittautua turnaukseen (maalatuilla armeijoilla on aina parempi noppatuuri!).
Nyt olen maalannut niska limassa 3 viikkoa putkeen, jotain 4 tuntia joka päivä. (Enää 4 black orcia jäljellä!!).
Kouluhan siinä on kärsinyt, mutta mitä ei tekisi hienosti maalatun armeijan eteen.
Nyt olen maalannut niska limassa 3 viikkoa putkeen, jotain 4 tuntia joka päivä. (Enää 4 black orcia jäljellä!!).
Kouluhan siinä on kärsinyt, mutta mitä ei tekisi hienosti maalatun armeijan eteen.
-
Vieras
Mulla on välillä jopa parin viikon pitusia taukoja etten maalaa ollenkaan.. Ja sit melkein yht'äkkiä napsahtaa : "Pakko päästä maalamaan, pakko päästä maalamaan " Se voi kestää mulla n. 2 tuntia tai päivää..Ja taas taukoa.. Välillä on tällästä välillä maalaan melkein päivittäin. Mutta aika usein saan inspiraationi täältä, sotusta 
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
-
flinkkuman
PERUSTUU LARS:in Sanoihin tai no kirjoitukseen...
Ota kilpailu kaverin kanssa siitä kumpi maalaa nopeammin ja hienommin oman armeijansa/rykmentin/figun ja siitä sitten naapurin kaverille arvosteltavaksi ettei mitään "mutsi hei kato: sano et tää on hienompi kun se yks tulee näyttämään omaansa niin mä voitan meidän vedon".
Ota kilpailu kaverin kanssa siitä kumpi maalaa nopeammin ja hienommin oman armeijansa/rykmentin/figun ja siitä sitten naapurin kaverille arvosteltavaksi ettei mitään "mutsi hei kato: sano et tää on hienompi kun se yks tulee näyttämään omaansa niin mä voitan meidän vedon".
Sama juttu täällä. Fanatic 2:ssa ollessani iski hirveä himo maalata. Siellä kun oli hienoja armeijoita näytillä. Inspiraatio iski, mutta kotiin tullessani se oli vähän laantunut.(sic) kirjoitti:Mulla on välillä jopa parin viikon pitusia taukoja etten maalaa ollenkaan.. Ja sit melkein yht'äkkiä napsahtaa : "Pakko päästä maalamaan, pakko päästä maalamaan " Se voi kestää mulla n. 2 tuntia tai päivää..Ja taas taukoa.. Välillä on tällästä välillä maalaan melkein päivittäin. Mutta aika usein saan inspiraationi täältä, sotusta
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
- Lord_Fudginton
Inspiraatio syntyy tauosta.
Nyt on ollut ~3vkon tauko ja inspiraatio niin huipussa, kun vain voi olla. Skelluja hyppii hyllylle kavereidensa sekaan aivan järkyttävää vauhtia.
Kohta kuitenkin koittaa taas aika, jolloin maalaaminen ja muutenkin Fb touhu maistuu puulle ja sitä innostuu kaikesta muusta.
Eli mun harrastaminen perustuu tämmöisiin ajanjaksoihin. Kuitenkin myös koeviikot ja lomat, varsinkin joululoma on parasta inspiraation sytykettä.
Nyt on ollut ~3vkon tauko ja inspiraatio niin huipussa, kun vain voi olla. Skelluja hyppii hyllylle kavereidensa sekaan aivan järkyttävää vauhtia.
Kohta kuitenkin koittaa taas aika, jolloin maalaaminen ja muutenkin Fb touhu maistuu puulle ja sitä innostuu kaikesta muusta.
Eli mun harrastaminen perustuu tämmöisiin ajanjaksoihin. Kuitenkin myös koeviikot ja lomat, varsinkin joululoma on parasta inspiraation sytykettä.
Alson known as malcom and Mundo.
Inspiraatio on ollut viimeaikoina vähissä ja olen parin viikon aikana saanut maalattua vain muutaman figun. Eilen sain inspiraatiota Jakob nielsenin mahtavista tutorialeista ja figuista.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Viimeksi tänään iski inspiraatio maalata örkkejä, kun pelasin ensimmäistä kertaa (hooh, kauheaa, jälkeenjäänyt) warcraft kolmosta. Yleensäkin inspiraatio tuppaa iskemään jostain pelistä, elokuvasta, kirjasta tai muusta vastaavasta.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
-
Vieras
-
Stenvall