Eldar Codex

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

LordHamish kirjoitti:Itse taas en hirveästi tykkää kahdesta eri ampumamodista. Miettikää nyt kun Eldar pelaaja rupee miettimään, että ampuisko Avengereilla esim. Scoutteja normaalilla kudeilla vai tolla toisella vaihtoehdolla. Mun mielestä se hidastais peliä ehkä hieman liikaa.
Rangereillahan on jo nyt kaksi ampumamoodia: shuriken pistol ja kivääri. Ei minua vastaan Kotkassa pelanneella Jamopowerilla ainakaan liian kauan mennyt päättää, kummalla ampuu. Eivätköhän Avengerit ole aika lailla kohdallaan sellaisina kuin ne ovat. Ainoa vika niissä on se, että udet muovifigut ovat miljoona kertaa rumempia kuin vanhat metalliset. Onneksi minulla on niitä vanhoja squadillinen...

Ampuvien aspectien (spiderit, avengerit, mutta EI reaperit) exarchit ovat tosiaan vähän oudosti lähitaistelupainotteisia. Sekään ei toisaalta harmita enää siinä vaiheessa, kun ne vastapuolen CC-ekspertit höökivät päin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Toisaalta ne dire avengerit joutuu joka tapauksessa lähelle vastustajaa ja sen exarchin on tarkoitus pidentää niiden muiden ikää kaikilla puolustus voittoiseilla exarch voimilla (joista ei enää toisella tee mitään koska exarchiin ei voi kohdistaa hyökkäyksiä :()
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

jamopower kirjoitti:Toisaalta ne dire avengerit joutuu joka tapauksessa lähelle vastustajaa -
Niin, no, samahan pätee tietysti myös warp spidereihin.
- ja sen exarchin on tarkoitus pidentää niiden muiden ikää kaikilla puolustus voittoiseilla exarch voimilla (joista ei enää toisella tee mitään koska exarchiin ei voi kohdistaa hyökkäyksiä :()
Eli ne muut eivät elä yhtään sen pidempään kuin ennenkään, koska niitä kuitenkin lyödään ennen exarchia. Lopuksi se exarchikin kuolee, kun vihollisen kill zonella ei ole enää muita. Tekeepähän ehkä ruumiin tai kaksi direswordillaan, jos semmoisen ottaa.

Direja on vain pakko ottaa armeijaan, kun ne ovat niin nätin näköisiä (siis edelleen ne vanhat).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

w.spiderit ei kyllä joudu hthhon jos ei pelaaja sitä itse halua (2d6" liikkuminen assaultphasessa on spidujen parhaita puolia...). tuplaykköset tosin muuttaa asiaa :wink:
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

heittaa hemmoja warppiin ja jää jököttöö 2 tuuman päähän siit ei hyvä seuraa.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”