mitä armeijoita keräätte?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

vimppu94 kirjoitti:JA KERÄÄN HIGH ELVESSEJÄ KOSKA niillä on hyvä armeja ne on hyviä ne on halpoja (pisteissä) tyrion on yliveto ne on hienoja ne on aika helppo maalata niillä on mukava väriteema (sininen) (valkoinen)
no jos high elffit on halpoja pisteissä ni mitkä on sitten kalliita? väriteeman saa kyllä ihan itse päättää ett ei tartte maalata niinku lootassa on mutta olen samaa mieltä että se sininen ja valkoinen o ihan hieno.

asiaan... on vähän päälle 2000pts. örkkiarmeeja, toivottavasti tämä valaisee kysyjää ja muuttaa hänen elämänsä. en oikee nää mitää ideaa täll topicil mut kumminkin piti vilkaista ees vika sivu.
Shadowberry

Viesti Kirjoittaja Shadowberry »

vastataan nyt tähän kun ei ole vielä tullut kirjoitettua no itseltäni löytyy seuraavat Dark Elves, Skaven ja uusin projektini on 40-tonnisen thousand sons armeija.
OHI ON!!!! -Reservi tj 13900
d-hunter
Viesti:

Viesti Kirjoittaja d-hunter »

Lizzzzzardmen tietysti!
Lizardmen <3
Zeob

Viesti Kirjoittaja Zeob »

noh minulta löytyy varmaan noin 3000 pts kääpiöitä ja 1000 pts Tomb Kingsejä. Meinaan hommata tk:n 200pts ja sitten aloitan varmaan delffejllä
Yski

Viesti Kirjoittaja Yski »

Olen juuri aloittamassa petopojat ja minulla ei ole enään mitään muuta koska myin kaiken muun.
The important thing is not to stop questioning.
- Albert Einstein-
Chailou

Viesti Kirjoittaja Chailou »

Keräsin n.1vuosi sitten örkkejä ja goblineita, nyt innostuin taas ja mietin alkaisinko kerää uutta kansaa, mutta aika näyttää...
Jopuli

Viesti Kirjoittaja Jopuli »

Vampire Countteista: Strigoita ja Von Carsteinia. 40 tonnisesta aloitan Taun.
Wattumies

Viesti Kirjoittaja Wattumies »

Oon nyt kerännyt puoli vuotta Heffejä. Oon saanut niitä kasaan 2 tonnia
Eilen ostin ekat örkkini.
Eli kerään örkkejä ja goblineita ja Heffejä
Örkkilordi

Viesti Kirjoittaja Örkkilordi »

No voi sun seittemän! Kaikenlaisia vastauksia on tullut. Itse aloitin Brettonialaisilla. Lopetin kuitenkin kun kävi tylsäksi (en oo ihmis armyn kerääjä!). Mutta örkit on rulettaa mulla. Mulla on jo ihan kiva porukka (enimäkseen laatikoissa) koossa. Lähetin myös äsken 2000 pisteen listan. käykää kattomassa.
Orks says WAAAAGH!
Goblins says WÄÄÄÄGH!
Snotlings says WIIIIGH!
ekemestari

Viesti Kirjoittaja ekemestari »

mää kerään delffejä alotin just ku ei liskot jaksanu kiinnostaa ja da boss puhuu asiaa vanhakin nuortuu kun hevi tarpeeks soi
ekemestari

Viesti Kirjoittaja ekemestari »

tiki sun ei kannata kerätä chaos käppänoitä ku niit ei oikeen löydä ne en melkein ku antiikkia
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

ekemestari kirjoitti:tiki sun ei kannata kerätä chaos käppänoitä ku niit ei oikeen löydä ne en melkein ku antiikkia
Voi jessus, siinähän se ilo onkin, konffata ja luoda omaa ja uutta! Ja antiikkia on kiva omistaa myös.

Dark elves.
Kom

Viesti Kirjoittaja Kom »

Itse olen juuri tutustunut tähän harrastukseen ja ajattelin ruveta keräämään bretonniaa näin alkuun. Rahaa ei ole ja sääntöjä en tunne, eikä mitään kiirettäkään. :) Ajattelin joku päivä hakea sääntökirjan ja sitten jouluksi maalit ja bretonnian oma opus. Sitten katsellaan mitä ukkoja tarvitaan.
Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Örkkejä&gobboja n.4000 pisteen edestä,n2000 blood dragon vampire counts armeija ja nyt sitten empire armeija vuorossa!tosin kaikki kaipaisivat vielä täydennystä.
fury

Viesti Kirjoittaja fury »

2500 (karu arvio) Tomb Kingejä, ja 1500 (karu arvio) Eldareita 40k:n puolelta. Molempia olisi tarkoitus kasvatella. Joskus hyvin hyvin pitkän ajan päästä keräillen Beastejä, tai Wood Elffejä, mikäli ovat tuolloin jo ilmestyneet ja vaikuttavat kauniilta.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
Bigfoot

Viesti Kirjoittaja Bigfoot »

Eilen käväisin Fantasiapeleissä ja ostin ekan läjän figuureita... Night Goblineja! Jostain pitää alottaa, että pääsee loppuunkin. Tavoitteena ois nyt vielä saada 500 pts. armeija kasaan lähi aikoina. En kyllä tiedä pelaanko tavallisella Hordella vai N.Gobbo Hordella...
Life Is Still Worth Of Living
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Empireä n. 4000 pistettä. (40K:ssa CSM ~1900pts ja Orks ~1100pts)
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

FB:
- Lizardmen: Pääarmeijani... Tasapainoinen, vahva magia, SAURUKSET, uusi lookki... näitä voisi pistää tähän loputtomasti.
-HElffit: Näitä olen myynyt, mutta pelaan kuitenkin... Halvat, siis HALVAT taikaesineet, vahva magia, nopeus.
- orcs&gobbot: Toinen pääameijani... "Tyhmyys", goblinhordet, fanaatikot, squigit...´Monipuolinen armeija.
- ja vähän skavenitkin: Aloittelen tätä (viestin kirjoittamisen aikaan)... Life's cheap... Pidän tuosta ajattelutavasta. Tällainen ei niin väliä - armeija on tavallaan hauska mielestäni. Vähän yksipuolinen tosin... Melkein kaikki infantryrotat samanstatsisia...

40k: IG och necron
- IG: Pääarmeijani... Ihmisillä pelattaessa tunnelmaa löytyy enemmän kuin smariineilla... Tankit, halpaa massatavaraa. (fb:ssä pääarmeijana liskot. Tämä tuo vähän vaihtelua)
- Necron: En tiedä miksi minulla näitäkin on... Pilaavat koko 40k... NOEI... Erilainen, kestävä, tyylikäs... Joskin vaikea konvertoida.

Mielipiteeni:
Chaos space mariinit ja dark eldarit... Näitä ei tarvitsisi 40koossa ja silti homma toimisi!

-Hopeapossu
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, Su 09.01.2005 16:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Possu
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

Löytyyhän sitä GW:n tavaraa hyllystä jonkun verran, Kaaosta ja Keisarin"palvojia". On jonkin verran tullut pelattua 40k:ta enemmän vähään aikaan.
Hitto mä mitään 'hammeria enää pelaa.
Jopuli

Viesti Kirjoittaja Jopuli »

Sylvaniaa(SoC) ja Vampire Counttia.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”