Portent, Dakkadakka ja muut foorumit

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Cacodemoni

Portent, Dakkadakka ja muut foorumit

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Oon tässä saanut vähän semmoisen käsityksen että jotkut ihmiset pitävätä Portent-foorumia jotenkin huonona paikkana. Mun mielestä se on aika ehdoton mesta mennä kattelemaan uusimmat huhut, ja yleiset mielipiteet uusista armeijoista (Beastmanit, Beastmanit!!! Vihdoinkin). Ja koko Portent-konsepti on tosi kekseliäs.

Sen sijaan Dakkadakka on niin kyllästyttävä paikka että sinne ei enää tuu ajauduttua edes vahingossa. Siellä on tosi epäselkee aihejaottelu, ärsyttävä käyttää ja keskustelut on jotakuinkin siinä että elitisti-maalajat puhuu uusimmista tuotoksistaan tai GD-tapahtumista, tai sitten vaan mollataan Portenttia?

Mielipiteitä?

Ainiin, tietenkin Sotavasara on paras foorumi, mutta ei ihminen pelkästään yhdellä foorumilla kykene elämään :P
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Molemmat ihan sukkia, tosin portentista saa kieltämättä huhuja.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

No mä käväsen muilla foorumeilla vain vihjattaessa tai jos odotan jostain tietoa. Tietoa etsin GWtä koskien Portentilta ja muita pelejä koskien Fantizationilta. Jänskää kuin harvoin sit eksyy ihan valmistajan sivuille... ;-)

Mulla on liikaakin elämää netissä että jaksaisin kovin montaa foorumia kahlata. Sotavasara riittää tälle neidille. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mitä vikaa elitistimaalaajissa on? :lol:
Mun tulee aina silloin tällöin luettua dakkadakkaa, lähinnä juuri tuota modelling foorumia, mutta suurimman osan ajasta sieltäkään ei löydy mitään mielenkiintoista.
Cacodemoni

VJ kirjoitti:Mitä vikaa elitistimaalaajissa on? :lol:
Se, että mä en oo yhtä hyvä ku ne :lol:
Väinämöinen

Viesti Kirjoittaja Väinämöinen »

Kyllä tulee portenttia kateltua aina joskus, siellä kun oli todella hyvä thread noista empiren taktiikoista sitä tuli paljon luettua.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Portent: Ihan jees. Lukaisen nopeaa läpi kiinnostavat FB:general, FB: rumours ja FB:rules keskustelut, silloin tällöin myös muut pelit -osastoa. Viesteihin vastaan jos on jotain kehittävää sanottavaa.

DakkaDakka: Päivittäiseen tarkistukseeni kuuluu News & Rumours, Modelling & Painting ja Fantasyn sääntökeskustelut. Harvemmin itse kirjoittelen mitään. Foorumina aivan hyvä, käyttäjien huumori on välillä mitä on.

Players Society: Tarkistan satunnaisesti, monesti todella hyvää juttua (GT-pelaajia pyörii täällä). En ole rekistöröitynyt. Ulkoasulta kuin sotavasara, eli hyvä.

TalkBloodBowl: Viimeisin foorumi, mihin olen rekisteröitynyt. Loistava BloodBowl foorumi, ulkoasulta kuin sotavasara.

GW:n foorumit: Näissäkin pyörin, lähinnä vastailemassa tyhmiin kysymyksiin.

Oli miten oli, ei ole Vasaran voittanutta !
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Minä kannatan waryammer.com
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Lady of Pain kirjoitti:Minä kannatan waryammer.com
Waryammerin mielestäni ainoa hyvä puoli on valtava valikoima Brünnerin piirtämiä avatareja(saakohan tälläkin Chronon vihat niskoilleen). Sieltä en enää pitkään aikaan ole jaksanut lukea muutakun gallery osion.
Cacodemoni

Lady of Pain kirjoitti:Minä kannatan waryammer.com
No jos tykkää "fleimaus-sodista" joka toisessa topicissa niin mikäs siinä :P
JouniKone

Viesti Kirjoittaja JouniKone »

Portent: Ihan selkeä foorumi, joskin liikaa "turhaa" keskustelua. 40k osioilla oli joskus ihan kivoja taktiikkaosioita...

Sotavasaran löytymisen jälkeen, portentista tulee enää luettua vain suomi-threadia...

Muita foorumeita näiden kahden edellämainitun lisäksi ei tulekaan luettua.
Tosimies syö lyijyä ja piereksii raketteja!!
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Waryammer.com oli hyvä, mutta se ajautui muutaman käyttäjän myötä fleimaus-sotaan, jonka myötä koko foorumin taso putosi todella rajusti. Viimeisen puolen vuoden aikana tullut enään kaksi käyntiä, kun laitoin galleria-linkkini sinne. Vähän postausta ja huono taso. Portentissa on mielestäni paljon postausta ja huono taso. Eipä tarvitse vaivautua sinnekään. Muista foorumeista ei ole kokemuksia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”