WH 40k: Plague zombies tai Traitors... (wip)
- Janne Koskinen
WH 40k: Plague zombies tai Traitors... (wip)
Niin oon jaksanu olla taas pikkasen aktiivinen figujeni kanssa ja tulostahan siitä joskus syntyy. Tällä kertaa Plague Zombeja tai Traitoreja, en osaa vielä päättää...
Mutta pidemmittä löpinöittä Itse figuihin.
Plague Zombi
Toinen kuva Plague Zombista
Huono kuva plague zombista
Iloinen ryhmäkuva
Ja kaikille huone(kalun) nälkäisille
Kommentteja, neuvoja, rahaa ja ehdotuksia otetaan vastaan... paitsi turhia
Mutta pidemmittä löpinöittä Itse figuihin.
Plague Zombi
Toinen kuva Plague Zombista
Huono kuva plague zombista
Iloinen ryhmäkuva
Ja kaikille huone(kalun) nälkäisille
Kommentteja, neuvoja, rahaa ja ehdotuksia otetaan vastaan... paitsi turhia
Viimeksi muokannut Janne Koskinen, Ke 22.12.2004 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Janne "Kohfel" Koskinen
Idea on hyvä, ja zomibeiden päät menevät todella sopivasti noihin, mutta verraten siihen, että kyseessä tulisi todella olla zombieita, IG-miesten alkuperäiset kädet näyttävät aivan liian dynaamisilta, ja... tuota, eläviltä, zombieille. Itse väkertäisin kädet myös Zombie boksista, torson jäädessä IG-miehen omaksi. Las-kiväärit jos miehille täytyy saada (en ole sääntöjä lukenut), niin nopsaanhan ne käsiin konffaa. Hyvän näköisiä, maalaat vielä hyvin niin saat kivan kasan kivoja figuja. Onnea matkaan!
- Janne Koskinen
Itse haluaisin myös tietää. Oma veikkaus on 1/35 WWII saksalaisilta, mutta haluaisin tietää kuka on valmistaja jne. Muuten varsin mukavia konfauksia, mutta näyttävät enemmän pettureilta tai mutanteilta kuin ruttozombieilta. Eivät ole vain tarpeeksi lahonneitazamppu kirjoitti:Mistä hankit noita irtokypäriä?
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
... Ja otsikossa näyttäisi lukevan wip.
Asiaan.
Ihan hauskannäköistä porukkaa, tuo käsihomma tosin voisi tehdä niistä vielä hauskemman näköisiä. Ja ehkä vielä jotakin pikkuista noihin voisi lisätä, etä niistä tulisi himan enemmän mädän/kuolleen näköisiä.
Mutta jäämme odottamaan kunnes saat figut maalattua. Näyttää hyvältä tässä vaiheessa. ;)
Asiaan.
Ihan hauskannäköistä porukkaa, tuo käsihomma tosin voisi tehdä niistä vielä hauskemman näköisiä. Ja ehkä vielä jotakin pikkuista noihin voisi lisätä, etä niistä tulisi himan enemmän mädän/kuolleen näköisiä.
Mutta jäämme odottamaan kunnes saat figut maalattua. Näyttää hyvältä tässä vaiheessa. ;)
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
- Janne Koskinen
Kypärät taitavat olla italerin Opel Blitzistä vuodelta 1982. (jonka pöllin vetämästäni pienoismalli kerhosta)
Maalit noissa on koska ne ovat vanhoja cadianejani jotka saivat toimia traitoreina/zombeina.
Ja käsiä tulen kokeilemaan vielä ja tulen pistämään niistäkin kuvia tänne
Maalit noissa on koska ne ovat vanhoja cadianejani jotka saivat toimia traitoreina/zombeina.
Ja käsiä tulen kokeilemaan vielä ja tulen pistämään niistäkin kuvia tänne
Janne "Kohfel" Koskinen