"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalaaminen GW Hki:ssä ( oli: GW-kysymys )

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kom

Maalaaminen GW Hki:ssä ( oli: GW-kysymys )

Viesti Kirjoittaja Kom »

En löytänyt gw:n topicista vastausta niin iskempä tänne.

Olen pariin kertaan nähnyt kun GW:ssä on porukoita maalamassa ja koska aloittelija olen niin olisi kiva tietää onko maalaus pöytä kaikille avoin. Voiko sinne mennä muuten vain maalaamaan? Pitääkö maksaa? Omat maalit/pensselit? Kertokaa kaikki. Kiitos jo etukäteen. :)
Droez

Viesti Kirjoittaja Droez »

Kyllä saat mennä sinne maalaan aivan vapaasti. Maalit ja pensselit ovat liikkeen ja niitä saa käyttää. Sinun ei myöskään tarvitse maksaa jos haluat maalata. Nyt kuitenkin oletetaan, että et vie sinne koko armeijaasi maalattavaksi ;)
Mutta ainakin itse olen siinä paria figua maalannut, enkä siitä mitään maksanut (voi ei jäinkö nyt kiinni?).
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
The Unforgiven

Viesti Kirjoittaja The Unforgiven »

Eipäs maksa mitään tuo. Ja olen jopa pari kertaa tehnyt suht isoa terrain palaa tuolla ja henkilökunta vain kehotti minua käyttämään kaupan hiekkaa ja static grassia ja opetti miten saa maalatun hiekan näyttämään urbaanilta.
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
Kom

Viesti Kirjoittaja Kom »

Kiitos vastauksista. :)
Batista

Viesti Kirjoittaja Batista »

Pulmunen kirjoitti:Kiitos vastauksista. :)
Veilä vinkkinä, että kyllä ne GW:en sedät antavat myös ihan toimivia ja hyviä maalausvinkkejä jos on aloittelija tuossa touhussa ;)
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Mitenkäs laadukkaita pensselit ovat? Taitavat olla citadelia niin kuin maalitkin?
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

GW:n pensseleiden laadusta on niin monta mielipidettä kuin on maalaajiakin. Edes maalaajn tasosta ei voi vetää yhdistävää tekijää, koska olen törmännyt huippumaalareihinkin, jotka käyttävät GW:n pensseleitä. Viime kädessä se pensseliä pitävä käsi kuitenkin ratkaisee. Sama juttu maalien kanssa, että edes parhailla pensseleillä ja maaleilla et maalaa huippulaatua, jos et osaa maalata huippulaatua.

Kun taidot on riittävät, niin ihminen osaa jo päätellä saako tietyillä pensseleillä tai maaleilla parempaa jälkeä kuin niillä mitä on aiemmin käyttänyt.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Niin sitä kysyinkin että ovatko pensselitkin citadelia. Enkä site että osaanko maalata niillä pensseleillä
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mietin vaan että voiko olla kykkäsempää miljöötä maalata figuja kuin joku kolkko GW aivopesula?
And they wonder how he dealt with stress so well..
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

VJ kirjoitti:Mietin vaan että voiko olla kykkäsempää miljöötä maalata figuja kuin joku kolkko GW aivopesula?
Sanoo henkilö joka tuskin on käynyt kyseisessä paikassa? Eihän siellä mitään vikaa ole, kyllä nämä uudet harrastajat tykkäävät moisesta kun voivat tarpeen tullen saada hyviä vinkkejä ja neuvoja, sekä mielistelyä ;).
- Kynä-ääliö
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Thelacan kirjoitti: Sanoo henkilö joka tuskin on käynyt kyseisessä paikassa? Eihän siellä mitään vikaa ole, kyllä nämä uudet harrastajat tykkäävät moisesta kun voivat tarpeen tullen saada hyviä vinkkejä ja neuvoja, sekä mielistelyä ;).
Nojoo, makuasia. Mä en vaan ymmärrä. En kyllä muutenkaan viihdy missään kaupoissa.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

VJ kirjoitti:
Thelacan kirjoitti: Sanoo henkilö joka tuskin on käynyt kyseisessä paikassa? Eihän siellä mitään vikaa ole, kyllä nämä uudet harrastajat tykkäävät moisesta kun voivat tarpeen tullen saada hyviä vinkkejä ja neuvoja, sekä mielistelyä ;).
Nojoo, makuasia. Mä en vaan ymmärrä. En kyllä muutenkaan viihdy missään kaupoissa.
Se onkin kaupan vika jos eivät ole tehneet sitä viihtyisäksi.

(Kyllä aloittelevalle on todella hyvä apu mennä tuonne maalaamaan nappeja kun on joku jolta voi kysyä että mitä nyt ja miksi.)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

No sehän on.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

no, turun fantsu ainakin on viihtyisä paikka, synkkä tunkkainen ilmapiiri... täydellistä...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Lisäksi on kätevää käydä GW:ssä viimeistelemässä omia figuja jos sattuu kaipaamaan jotain tiettyä väriä joidenkin tiettyjen figujen yksityiskohtiin, mutta ei tahdo ostaa kokonaista putelia kyseistä väriä.

Ja tarjoaahan GW ihan "maksullista" maalauskurssiakin, jossa opetetaan periaatteet ja kurssin päätyttyä saat jonkin lahjakortin tai GWn figulaukun tms... Itse en ole tuota käynyt, mutta kannattanee kysäistä.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

henkilökohtaisen kokemuksen pohjalta (*köh* maalasin melkein koko eldar armeijani GW:ssä ;-) ) voin sanoa että tuolit tuhoavat selkärankasi hetkessä. Vesikuppien vesi on kroonisesti likaista ja silmiin sattuu kun näkee jonkun maalaavan figulle silmiä tank brushilla (anteeksi karkea esimerkki, mutta olen nähnyt jonkun yrittävän...). Mutta aloittelijalle paikka on sangen hyvä, koska GW:n staffin neuvot kattavat perusasiat todella hyvin. Sanonpahan tähän vielä että kannattaa kuunnella GW:ssä hyvin neuvoja ja kokeilla vasta kotona hyvän valaistuksen ääressä.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Olen itte maalaillut siellä suurimman osan figuistani ja on tullut mukavia ohjeitakin suurin osa nykyisistä tiedoistani/taidoistani on sieltä sekä staffin että kanssamaalajien perukoilta :D. Mutta! On hyvin ärsyttävää kun paikalla on joku joka herkeämättä valittaa hinnoista (eikä tajua figuilusta mitään, myös, ei toki figuiluun liittyvää hinnoistavalitus, tai no ehkä :) ) sohaisee tank brushilla sun tyyppiin jonkun häiritsevän tahran, vaikka ei minun figuista edes huomaa jos joku niitä olisi sotkenutkin, aloittelijahan vielä olen.
Zobedit: Sry epäselvä ulkoasu...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”