Veren maalaus aseisiin?
Veren maalaus aseisiin?
Elikkä, miten maalata näyttävät veriroiskeet kirveisiin ja muihin vastaaviin? Toistaiseksi olen tehnyt ne ensin Red Gorella ja sitten päälle oikein ohut kerros Blood Rediä. Hieman tylsähkö tulos. Pitäisi saada roiskeet niin että ne näyttää roiskeilta, ei pelkiltä maaliläiskiltä.
Waaagh!
Armeijassa 7.7.2008 - 3.7.2009.
- Rectunator
Hakusanalla "veri" löytyi melko kattava topickki foorumilta.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... light=veri
Siellä Baretul esittää asian näin.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... light=veri
Siellä Baretul esittää asian näin.
baretul kirjoitti: Ideana on siis että maalaat ohuina viivoina valumaan, roiskeita voi myöskin maalata tai sitten roiskia esim. hammasharjalla.
sekoitat itsellesi ruskeasta mustasta ja punaisesta hiukan kuivuneen veren sävyisen seoksen, johon sotket vettä todella paljon.
sitten laitst pienen tiplan sitä aseesi terään siihen kohti, mihin tahdot tulevan eniten verta. Sitten hammastikulla vetelet sitä tiplaa nii, että se näyttää roiskeilta... todella hyvän näköistä tulee, kun jaksaa opetella.
sitten laitst pienen tiplan sitä aseesi terään siihen kohti, mihin tahdot tulevan eniten verta. Sitten hammastikulla vetelet sitä tiplaa nii, että se näyttää roiskeilta... todella hyvän näköistä tulee, kun jaksaa opetella.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
hmm... Paras keino on oikea veri. Teet pikkuviillon etusormeesi ja tiputat pisaran sitä terään... Itse olen kokeillut ja näyttää ihan tyylikkäältä, eikä edes satu pätkääkään...
Voi kuulostaa oudolta, joten kokeile myös laimennettua bloodrediä mustan undercoatin alle.
Voi kuulostaa oudolta, joten kokeile myös laimennettua bloodrediä mustan undercoatin alle.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-
Hodarimies
Muuten hyvä, mutta 120 aseen jälkeen voi hieman heikottaa...hmm... Paras keino on oikea veri. Teet pikkuviillon etusormeesi ja tiputat pisaran sitä terään... Itse olen kokeillut ja näyttää ihan tyylikkäältä, eikä edes satu pätkääkään...
Tietenkään niitä kaikkia ei tarvitse tehdä kerralla, että voisihan tuota koittaa. Blood Red + Brown Inkki toimi ihan mukavasti, taidan käyttää sitä jatkossakin. Kiitoksia!
Waaagh!
oikeaa verta tai ainakin lihasnesteitä yms. saa ihan mukavasti kaikkien lihapakettien pohjalta... mmmm...
...mutta en ole ainakaan itse koskaan kokeillut oikeaa verta figuissani, enkä todennäköisesti kokeilekkaan..
...mutta en ole ainakaan itse koskaan kokeillut oikeaa verta figuissani, enkä todennäköisesti kokeilekkaan..
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
No sekoitan ainakin itse chaos blaccia red coreen tai bloodrediin niin että saan sopivan sävyn ja nii nse näyttää kuivuneelta vereltä!
en sekoita sitä täydellisesti niin että veressä on niitä tummempia ja vaaleampia kohtia ja bronw inkillä voi tehostaa sitä vielä (en ole sitä itse vielä kokeillut)!
en sekoita sitä täydellisesti niin että veressä on niitä tummempia ja vaaleampia kohtia ja bronw inkillä voi tehostaa sitä vielä (en ole sitä itse vielä kokeillut)!
"Glory, Honor & Victory over Death"
-
Silver Warrior
Miks ihmeessä sen kuivuneen veren pitää kiiltää ?. Ymmärrän miks tuore veri kiiltää mutta en ymmärrä inkin sekottamista siihen jos maalataan kuivunutta verta.Naldor kirjoitti:No sekoitan ainakin itse chaos blaccia red coreen tai bloodrediin niin että saan sopivan sävyn ja nii nse näyttää kuivuneelta vereltä!
Ei tuo oikea veri kunnolla toimi. Kun se kuivuu, niin se myös tavallaan rapistuu irti. Eikä se edes näytä kovinkaan hienolta.Illidan kirjoitti:hmm... Paras keino on oikea veri. Teet pikkuviillon etusormeesi ja tiputat pisaran sitä terään... Itse olen kokeillut ja näyttää ihan tyylikkäältä, eikä edes satu pätkääkään...
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.