Niin siis tämä bongaus sääntö (standing out taisi olla se virallinen nimi)
on hieman hämärän peitossa minulle.
Määritetäänkö bongaus alustan koon mukaan vai itse characterin luokan mukaan mukaan (luokka = black orc, orc, goblin)?
Tietysti se olisi järkeenkäypää että se otettaisiin luokan perusteella mutta sitten olen miettinyt että mihin unittiin kääpiöiden Runesmith menee? Kääpiöillä kun ei satu olemaan minkään laisia runesmith oppipoikia, joihin seppä voisi piiloutua...
Characterin bongaus unitista
sellainen juttu on tullu mulle vastaan, että jos characteri ratsastaa jollakin... eli sen base on suurempi, kuin niiden solttujen baset keiden joukossa se on...
Erittäin ilkeää, kun on ratsastava bigboss, joka kantaa battle standardia
Erittäin ilkeää, kun on ratsastava bigboss, joka kantaa battle standardia
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... &A2003.pdf
S.133, Characters in units. Kyseessä useiden mielestä yksi huonoimmista klarifikaatiosta, mutta vastaa kysymykseesi.
"Bongaus" rippuu alustan koosta (+mahd. erikoissäännöistä), ei modelin statuksesta (orc, gobbo). Bongauksen kannalta 20 ja 25mm beissit ovat samoja (eli man-sized infantryä).
S.133, Characters in units. Kyseessä useiden mielestä yksi huonoimmista klarifikaatiosta, mutta vastaa kysymykseesi.
"Bongaus" rippuu alustan koosta (+mahd. erikoissäännöistä), ei modelin statuksesta (orc, gobbo). Bongauksen kannalta 20 ja 25mm beissit ovat samoja (eli man-sized infantryä).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Voi.Zekta kirjoitti:Eli siis...
Voikoi esim. Savage Orc Shaman mennä Night Goblin unittiin ilman että sitä bongataan? Tuo kyllä hieman epäilyttää...
Epäilyttävämpää on örkkicharacterin sijoittaminen gobboihin, kuin se, että sen voisi ampua sieltä erikseen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."