Hauta-Kuninkaiden hierophant.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Dolbyy

Hauta-Kuninkaiden hierophant.

Viesti Kirjoittaja Dolbyy »

Mihin kannattaisi sijoittaa kyseinen figu , jotta se selviäsi hyvin. Eikä se niinkuin 'murskaantuisi' heti 2-3 vuoron aikana.
Selvennän , että niinkuin jossain rykmentissä tai soolona.. Hieman vinkkiä jos sais..

Kiiitoos ;)
"... Shadys Brothers , Ladys Lovers..."
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Lyö sille Cloak of Dunes selkään niin voit vaihtaa nopeasti paikkaa tarvittaessa.

Aika vaikea on sanoa sellaista paikkaa, missä 'phantti pysyisi varmasti turvassa, pelitilanteita kun on mahdoton ennakoida niin tarkasti.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Yleisesti käytetään apuna cloak of dunesia, vaaran uhatessa voi lentää pois. Tosin ei aina toimi mutta usein kyllä...

EDIT/too late
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Myös 4+ wardi toiminee kivasti, varsinkin jos sattuu olemaan high priesti, niin saa muutakin sen kanssa sitten... Vaikka sen cloakin lisäksi jne :)

Sen mitä itse testannut niin olisi ollut aika huonossa jamassa ilman golden ankhraa hierophantilla.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
JouNiin

Viesti Kirjoittaja JouNiin »

Archereissa se on aika turvassa. Sopivan eteellä melee uniteista ja suojassa magialta.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Golden Ankhran sijaan voisit harkita Hero- tason Hierophantille Cloac of the Dunesia ja Collar of Shapeshia. Pappisi on Skeleton bowmaneissa suojassa koko pelin, ja JOS joku on tulossa sinne, niin lennät kauas pois (kuitenkin mahdollisimman lähelle omia tietenkin!)
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

jullevi kirjoitti:Lyö sille Cloak of Dunes selkään niin voit vaihtaa nopeasti paikkaa tarvittaessa.
OT...Kuinkas tuo Cloak of Dunes oikein toimii?...OT
Kennedy

Viesti Kirjoittaja Kennedy »

CoD antaa kantajalleen lentokyvyn, tosin sillä lentoliikkeellä ei saa chargata.
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
Paradox

Viesti Kirjoittaja Paradox »

Hierophantin pitäisi saada jotain maagisesti aikaankin, joten jos pelissä on yhtään maastoa ja käytät luurankoja (kukapa ei käyttäisi?) kannattaisi ehkä harkita sen Ankhran jättämistä pois. Se on kallis, ja jos taisteluun joudut Hierophantin kanssa, niin olet jo tehnyt jotain väärin.

Cloak of the Dunes on vakio esine - karkuun lentäminen on oikein käytettynä varsin paljon tehokkaampaa kuin 4+ Ward. Sen kanssa saa Hero tason Hierophantille vielä jotain hyödyllistä - toisin kuin Ankhran kanssa. Hyviä vaihtoehtoja ovat Plaque ja Hieratic Jar.

Itse käytän (niin kuin taitavat lähes kaikki muutkin) laumaa luurankojousimiehiä, joissa Hierophantti piileskelee, lentäen karkuun vain tarvittaessa. Hyviä paikkoja ovat maastoelementit - kuten metsät , talot ja kivet - ja tietysti muut luurankojoukot. Hautaprinssin tai -kuninkaan vieressä (luuranko- tai hautakaarti-joukossa tietenkin) on vihoviimeinen piilopaikka: sieltä se on ainakin vaarallista hakea pois, vaikka onkin silloin maalitauluna vastustajan hyökätessä joukon kimppuun.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Sitä voi tietysti pitää omien katapulttien läheisyydessä ammuttamassa niitä ja antamassa lisäwoundeja, jos masiinat ottavat osumaa. Kunhan muistat, että katapultin miehistö ei riitä antamaan Look out, siriä, eli se lurkkijousimiesblokki tarvitaan suojaksi.

Yksinään viitan kanssa lentely voi koitua kohtalokkaaksi, jos vastustajalla on tarjolla komeettaa/salamaa/muita ikäviä sniputustaikoja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”