Tässä Olisi tallainen noin kahden tunnin Piirustukseni.
Kuuntelin siinä MoonSorrowia, Ja siinä on tietty "meininki" , niin innostuin siinä sivussa piirtämään tällaisen Soturin.
hahahahahahahaha............... tosi hassun näköinen kaveri. (tämä ei sitten ole pilkkaamista) Todella tyylikkäästi piirretty. hieno. tosin jalkojen asento on vähän outo... Mutta kaiken kaikkiaan hieno kokonaisuus.
Hiano! Mielenkiintoinen kuvakulma, mutta pari kohtaa pisti silmään.
Otitko mistään mallia? Tuo kypärämaskihärdelli on ihan mahtava! Kirveskin on ihan huippu. Kädet tosin käden lihakset olivat hiukan oudot ja jalat ovat vähän tommoisessa tönkössä sivujuoksuasennossa. Tausta on kyl vähän semmonen et siihen ei oo hirveesti paneudettu, kivet ovat ihan hienoja, mut metsät ja vuoret on vähän outoja. Mut ne on tosin varmaan aika äkkiä tehty muutenkin. Vatsassa oleva haarniska oli vähän kaksiuloitteinen, mutta lannevaate oli tosi hieno.
Jatka vaan piirtämistä, osaat kyllä.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Asennosta tulee lähinnä mieleen, että soturi tanssisi Se tuskin oli tarkoituksesi? Kuvasta näkee, että osaat kyllä piirtää, mutta jäin kaipaamaan niitä tummimpia varjoja ja vaaleimpia kohokohtia(tälläinen kontrastihullu kun olen). Kuva on piirretty hienosti, mutta en vain voi sille mitään, että asetelmasta tulee lähinnä mieleen joku hullu tanssimassa hautausmaalla. Hahmosta olet saanut hyvin kolmiulotteisen ja siinä on paljon hienoja yksityiskohtia(mm. käsipanssarit). Taustasta en sano mitään, kun se kerran on nopeasti tehty.
oletko aikeissa värittää kuvaa se voisi olla hianompi sillä lailla, mutta kyllä se nytkin aika komea on ja niinkuin muutkin ovat sanoneet jalat ovat hassut...
Hieno viikinki, upea suorastaan. Mutta se jalka... Onko wywern napannut siitä puruotteen juuri kuvan ulkopuolella?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
hmm... ihan kiva, ihan kiva tai sanotaanko tosi kiva , mutta puut ja vuoret siellä tausttalla ovat jotenkin, miten nyt sanoisin, tylsät... mutta kyllä sää aijan myötä opit piirtämään niitä... muuten ei o muuta sanomista mitä ei olisi sanotu jo...
Viimeksi muokannut Alberth, La 08.01.2005 12:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
todella viikinkimäinen tunnelma, kiitos moosorrowin! itekkin joskus olen kuunnellut moonsorrowwia pitkään putkeen ja oon ruvennu piirtelee jotai VIIKINKIÄ... moonsorrow on dominoiva!
viimeinen naula tämän harrastuksen arkkuun on isketty.
Hieno on kyllä piirustus, etenkin semmoiseksi jossa on kestänyt vain kaksi tuntia.
Harvemmin vaan taidetaan kirveellä (ainakaan tuolla tavalla) juoksusta/yhdellä jalalla seisoen lyödä.
Niin pitkään kuin tämä allerkirjoitusviesti on tässä, myyn 15€ hintaan hyväkuntoisen High Elves -armeijakirjan.