Kuva 40k Örkistä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
j.s.r

Kuva 40k Örkistä

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

Tässä olis tää kuva:
http://img.photobucket.com/albums/v214/Vathek/rkki.jpg

Kommenttia kiitos!
Toni-onion

Viesti Kirjoittaja Toni-onion »

perhana et on joku maalannu hienon örkin ensimmäiseks örkiksee ;) ja on maalaus teemakin aivan mahtava ;) :D (mä oon maalannu ton örkin :P) ainut mitä voi "morkata" on hiekan puuttuminen basesta, mut en siihen kerenny ainakaan viel keskittyä :)
Madharia

Viesti Kirjoittaja Madharia »

Iho on selvästi figun tärkein kohta, joten minä koittaisin drybrushaamisen sijaan jo layerointia, joka toteutetaan maalaamalla korkeimpiin kohtiin vaaleampaa väriä (Usein samaa, mitä ennen olisi drybrushannut). Tämä tarkoittaa siis sitä, että maalaat jokaiseen lihakseen goblin greeniä (Käytithän sitä drybrushaukseen?), niin että vain lihasten väliin jää tummempaa maalia. Sitten voit vielä vaaleammalla vihreällä maalata aivan lihasten huiput. Saman voi tehdä millä värillä tahansa tai mille pinnalle tahansa, mutta tietysti eri värejä käyttäen. Pinkki on örkeillä suht. harvinainen väri, joten en rupea siitä moittimaan, olethan sentään yrittänyt jotain mitä kovin moni muu ei vielä ole tehnyt. Itse varjostaisin kyllä pinkkiä lisää, vaikkapa maalaamalla rakoihin laimennettua magenta inkkiä. Metalliin voisi lisätä mustan inkin ja drybrushata jollain vaaleammalla metallimaalilla päälle. Örkin kasvot näyttivät ihan hyviltä, mutta nekin kaipaavat vielä layerointia. Alustaan kannattaa liimata hiekkaa, jota saa joistakin askarteluliikkeistä. Itse pidin eniten hampaista, ihan vain jostain syystä.
j.s.r

Viesti Kirjoittaja j.s.r »

sanokaa nyt jotain.....(pliis)
MatoMies

Viesti Kirjoittaja MatoMies »

No itse en oikeastaan pitänyt figustasi, mutta tuo pinkki kypärä on ihan ehta siisti, mutta kyllä siihen olis voinut vaikka jotain snadia lisätä. Enkä myöskään tykännyt örkkisi ihosta!!
Base oli TOSI RUMA!!!!
KousaCreations

Viesti Kirjoittaja KousaCreations »

no mitäs haluat sanottavan?noh ei tuohon ole mitään lisättävää kun madharia sanoi kaiken oleellisen(hyviä neuvoja muuten,kannattaa kuunnella/kokeilla).
drybrushin jättäisin vähemmälle ja inkkejäkään ei kannata kauheasti käyttää, niillä pystyy huijata tason kanssa, layerointia kannattaa käyttää, olen ainakin itse huomannut kun en käyttänyt inkkejä muuhun kuin metalliin niin taidot paranivat älyttömästi lyhyen aikavälin aikana, mutta tämäkin oli vain oma mielipiteeni, ketään ei ole pakko kuunnella...
put up or shut up!
taunotonttu

Viesti Kirjoittaja taunotonttu »

aika sexy....
Me tullaan ja tapetaan paistoi sitten kuu tai aurinko.
lentävä gobbo

Viesti Kirjoittaja lentävä gobbo »

Itse olen maalannut warhammereita vuoden ja tyydyn maalaamaan alustat vihreellä.
olen niin ylpeä itsestäni että pääni räjähti.
Runetotem

Viesti Kirjoittaja Runetotem »

Perhana olet hyvä maalaan. Tuo on aivan saaterin hieno!
Toni-onion

Viesti Kirjoittaja Toni-onion »

Onpas todella jakautuneita mielipiteitä :P
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Metallia voisit korostaa ja tuon pinkin ja vihreän raja on jotenkin sotkuinen. Drybrushauksessa pitää muistaa aina brushata tummasta vaaleaan. Sekä nekin kohdat jotka ovat vähemmän esillä voi maalata oikein kunnolla.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Iho oli jotenkin likainen ja kannattaa käyttää Madharin neuvoja hyväkseen. Pinkki kypärä ;). Hampaat olivat hyvät. Kenkiin in mennyt hiukan ruskeaa pohjasta ne kannattaa korjata.
Nuclezi

Viesti Kirjoittaja Nuclezi »

joo onhan siinä örkki...
Thousand Son

Viesti Kirjoittaja Thousand Son »

maalaus on onnistunut mutta kypärä on vähä hassu
Thousand Son
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”