Nurglesta
-
Goblinisti
- Viesti:
Niin tietenkin! Ymmärsin sen säännön, jossa Be´lakorin piti olla kenraali vähän väärin näin ensi alkuun. Ymmärsin sen niin, että hänen on oltava aina jokaisen armeijan kenraali. Samainen sääntöhän on örkkien Grimgorillakin, eikä hänkään ole kaikkien örkkiarmeijoiden johdossa. Moka, moka, en vain osannut heti yhdistää näitä. Hammeria puoli vuotta jo takana, mutta vieläkään en mistään mitään ymmärrä.
Mutta irtopapereista en edelleenkään perusta!
Mutta irtopapereista en edelleenkään perusta!
-
Biibob HElf
Nyt tuli niin pirun hyvä idea kehiteltyä plagueriderien tekoon. Se on vasta kehittelyasteella, mutta jos siitä joskus tulee jotain niin pitää yrittää laittaa kuvia.
Viimeksi muokannut Biibob HElf, La 08.01.2005 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Biibob HElf
Kyllä minä antaisin käyttää Demonikärryä mortal-kärrynä samalla merkillä. Tokihan voit jättää vaunuun irrotettavan miehistön ja hankkia sitten pari kaaoswarrua. Sitten voit pelissä laittaa kyytiin joko Plaguebearerit tai warrut riippuen siitä, peltaanko demoni- vai mortal-armeijaa.Biibob HElf kirjoitti:Jos sitten joskus, kun demonic legion on valmis, niin haluaisin tehdä ihan tavallisen nurgle chaos armeijan, niin pitääkö silloin nurglen vaunuina käyttää niitä chaoksen vaunuja, joita vetää hevoset? Vai saako käyttää nurgle chariottia?
Kärryn vetäjällä ei ole niinkään merkitystä. Olen nähnyt paljon kuvia mortal-vaunuista, joita vetämässä on demoneita (ainakin Fleshhoundeja, Juggernautteja, Slaanesh-mountteja ja Screamereita) ja hyvältä on näyttänyt.
-
Biibob HElf
Armeijan core tulee aina kenraalin tyypin mukaan. Kaikki muut ovat specialia, paitsi petojen special ja rare ovat spcialia ja rarea, vaikka olisi petokenraali. Tietyillä esineillä/gifteillä saa kuolevaiselle demoniarmeijan tai demonille mortal- tai beast-armeijan.Biibob HElf kirjoitti:Kertoisitteko hieman myös tuosta beastaman joukkojen yhdistämisestä chaokseen, ja toisin päin? Jos on vaikka beastman armeija niin mitä uniitteja plaguebearerit ja nurglingit ovat? Special?
-
Biibob HElf
Kenraalin merkki ei vaikuta siihen, mitkä joukot ovat corea ja mitkä specialia, vaan merkitystä on sillä, onko kenraali kuolevainen, demoni vai peto.Biibob HElf kirjoitti:Eli siis jos mulla olisi kenraali nurglen merkillä, niin plaguebearerit olisivat corea ja esim beast herdit olisivat specialeja?
Merkki sitten vaikuttaa armeijan merkkeihin siten, että jumalan merkki kenraalilla kieltää muiden jumalten merkit armeijasta. Undivided taas saa sekoittaa kaikkia jumalia, mutta saadakseen merkittyjä charactereita, armeijassa täytyy olla vähintään yksi yksikkö samalla merkillä varustettuna.
-
Biibob HElf
Siis petokenraali Nurglen merkillä vai? Kyllä saa, kunhan niitä ei merkkaa millekään muulle jumalalle. Jos kenraali ei ole peto, niin special-slotit rajoittavat petoyksiköiden hankkimista myös.Biibob HElf kirjoitti:Mutta jos mulla on pelkästään nurglen merkki, niin silloinhan voi vapaasti käyttää kaikkia beastman yksiköitä?
-
Biibob HElf
-
Ar-Senator
-
Biibob HElf
Nyt olen miettinyt ja todennäköisesti lähden sitten tekemään sitä nurglen demonic legioonaa. Tänään kävin ostamassa army bookin. Nyt tässä sitten olen alkanut hieman myös miettiä sitä unclean onen hyödyllisyyttä. Eli kumpi kannattasi mieluummin hommata: tuo unclean one vai demmon prinssi. tuo unclean olisi kyllä paljon nurglemaisempi/fluffikkaanpi ja lähitaistelutehoa löytyy. Prinssillä olisi taas tuo fly ominaisuus, eli se parantaisi liikkuvuutta. Hankala tilanne.
- puolisukeltaja
Prinssi parempi, sillä Unclean one on pirun vaikea saada closikseen m4:än takia, ja vihollinen tuskin päästää sitä closikseen.Biibob HElf kirjoitti:Nyt olen miettinyt ja todennäköisesti lähden sitten tekemään sitä nurglen demonic legioonaa. Tänään kävin ostamassa army bookin. Nyt tässä sitten olen alkanut hieman myös miettiä sitä unclean onen hyödyllisyyttä. Eli kumpi kannattasi mieluummin hommata: tuo unclean one vai demmon prinssi. tuo unclean olisi kyllä paljon nurglemaisempi/fluffikkaanpi ja lähitaistelutehoa löytyy. Prinssillä olisi taas tuo fly ominaisuus, eli se parantaisi liikkuvuutta. Hankala tilanne.
Mitään prinssejä tai Greater Daemoneita. Ota kaksi Exaa yrjögifteillä. En ole kenenkään nähnyt näin tekevän, mutta paperilla vaikuttaa perhanan kovalta: Kaksi lentävää terroria aiheuttavaa mörköä, jotka heittävät molemmat flamelaatan (kirjaimellisesti) vuorossa vastustajan päälle. Hintaa tulee mokomalle n.600 pistettä (vähän enemmän jos satsaa magiaan, mutta uosittelen korkeintaan yhtä tasoa kummallekin) eli siihen saa aika mukavan armeijan vielä lisäksi (laskelmieni mukaan kolme 12-päkkiä kuppakuskeja, kolmet Nurglingit ja 1-2 Riderit).Biibob HElf kirjoitti:Nyt tässä sitten olen alkanut hieman myös miettiä sitä unclean onen hyödyllisyyttä. Eli kumpi kannattasi mieluummin hommata: tuo unclean one vai demmon prinssi. tuo unclean olisi kyllä paljon nurglemaisempi/fluffikkaanpi ja lähitaistelutehoa löytyy. Prinssillä olisi taas tuo fly ominaisuus, eli se parantaisi liikkuvuutta. Hankala tilanne.
-
Biibob HElf
Tuo m4 on todellakin unclean onen heikkous, mutta tiukalla rintamalla se hyökkäys saattaisi onnistuakkin. Liikkuisi vain määrätietoisesti unclean onen ja plaguebearereiden kanssa kohti vihollista. Plagueridereille voisi sitten yrittää hieman ohjailli vihollista, ja ainakin nämä toimivat iskutehoisina flänkkääjinä. Unclean voi käytännössä mennä eturintamassa, koska kestoa on niin paljon, joten lähitaistelussa sitä on vaikea tiputtaa, varsinkaan jos sen sivustaan ei päästä. Ja ideana olisi että minulla on 3 taudinkantaja ryhmää, unclean menisi keskimmäisessä, joten sen selustaan ei niin vain mentäisi. Sitten apuna olisi vielä paljon nurglingeja, jotka toimivat myös skirmishereinä.