Turnauspisteet
- Henri Ketonen
Turnauspisteet
Ylihän ei saa esim. 1500 pisteen ottaa, mutta saako ottaa jotain 1000 pistettä ali? (?)
zqmfgb
- Henri Ketonen
Toisaalta se on aika v*ttumainen vastapuolelle kun ei voi scorettaa kunnon pisteitä sitten...
Kyllä tuollaisissa tapauksissa pitää IMO ottaa yhteyttä turnauksen järjestäjään ja kysyä miten asia on.
Kyllä tuollaisissa tapauksissa pitää IMO ottaa yhteyttä turnauksen järjestäjään ja kysyä miten asia on.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Pelasin itse viime ropecon turnauksessa 150 pts vajaalla armeijalla kun kävi pieni sähläys figujen kuljetuksessa.(siskon vika...)
Mulle ei sanottu mitään ainakaan siitä, mut 150 pts ei oo niin paljon.
Tähän lainaisin muinoin 2ed aikoihin pelannutta örkkipelaajaa:
" Jos et tiedä mitä ostaisit niillä pisteillä, älä käytä niitä, eipähän saa vihollinen pisteitä"
ja aina se voitti mun IGn, mut sehän oli 2ed aikoihin jolloin örkit jyräs kaikki.
parasta kysyä etukäteen turnauksesta, mä en ainakaan haluis pelata alivoimaa vastaan, tuntus vaan epäreilulta jote se ei ois kivaa. Mutta ainahan voi ostaa lisää sälää ukoille, ja äkkiä löytyy lainaksi pari figua/ ryhmää.
Mulle ei sanottu mitään ainakaan siitä, mut 150 pts ei oo niin paljon.
Tähän lainaisin muinoin 2ed aikoihin pelannutta örkkipelaajaa:
" Jos et tiedä mitä ostaisit niillä pisteillä, älä käytä niitä, eipähän saa vihollinen pisteitä"
ja aina se voitti mun IGn, mut sehän oli 2ed aikoihin jolloin örkit jyräs kaikki.
parasta kysyä etukäteen turnauksesta, mä en ainakaan haluis pelata alivoimaa vastaan, tuntus vaan epäreilulta jote se ei ois kivaa. Mutta ainahan voi ostaa lisää sälää ukoille, ja äkkiä löytyy lainaksi pari figua/ ryhmää.
9th Age duunari
Yleensä tehtävissä on objectivet, ja niiden hallinnasta saa aika runsaasti. 500p. armeija kuolee hetkessä, ja vastustaja saa kaikki speciaali pisteet 500 victory pointtien lisäksi. Mutta mitä ihmeen järkeä on tulla antamaan vastustajalle ilmainen massacre voitto?jullevi kirjoitti:Toisaalta se on aika v*ttumainen vastapuolelle kun ei voi scorettaa kunnon pisteitä sitten...
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Victory allways lurks in corners