Saako kaamos mätättyä VC:n??
-
Vieras
Saako kaamos mätättyä VC:n??
Miten kannattaisi käyttää kaamosjoukkoja Vampire Countisa vastaan? Tämä pelle kokoajan aikoo käyttää Summonhordea
, ja vastaväitteitä sanoessani hän valittaa: "Ei nillä ole muita taktiikoita". Luulisin Chosen ritarieni hakkaavan lurkkimoskaa mukavasti, mutta mitä tehdä lopulla kaamoskrääsällä?? jos joku viitsii voi kaivaa listani esiin ja tuktia sitä. kiitos ja kumarrus.
- Cannonball
Suosittelisin että käytät runsaasti Khornen Markkia. Dispel tekee hyvää, ja VC ei pahemmin juokse chargen alta pois, johdattaen sinut metikköön. Itseasiassa ainoastaa ghoulit saavat paeta alta poes. Dispel, megamättö ja VC:n puskaanjohdatusjussien puuttuminen auttavat jo runsaasti. Noilla avuilla on jo aika vaikeaa hävitä combattia ja menettää frenzyä.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Luulisi tämän topicin olevan toisin päin... Itselläni oli ainakin pitkään mietinnän alla, miten voittaa Chaos VC:illä. Koko jutun juoni vampyyreillä kun on voittaa combat resolution. Käyttäen sitten massaa, magiaa tai vahvoja heroja (tai toivoa kaverin juoksevan psykologian ansiosta jo ennen cc-phasea). Kaaoksen perusjampat vaan sattuu olemaan sen verran kovia, että ne niittää countien perusporukkaa kuin viljaa + Kaaoksen ei ole vaikeaa saada vahvempaa magiaa puoleen jos toiseen (Khorne/Tzeentsch) kuin vampyyrien ja täytyy myöntää, että characteritkin Chaoksella on aika vaikea piestä. Mielestäni Kaaoksen pieksemiseen löytyy paljon parempia konsteja kuin summon horde... Sitä aikaa sun pitää ruveta pelkäämään, kun vastustajasi rupeaa pelaamaan jotenkin muuten, kuin summon hordella.
Only dead fish go with the flow
- Amazing Slug
Khornen markki on hyvä, niitä kannattaa olla. Mutta älä missään nimessä luota pelkästään dispel noppiin. Jos lähdet taisteluun ilman rullakuskeja, jälki voi olla melkoisen brutaalia. Eka vuoro, 16 zombia khorne chosen ritarien kyljessä, ritarit juoksevat. 10 dispel noppaa voisi olla jo kohtis, mutta en silti luottaisi.
-
Vieras
Paitsi että mielestäni Khorne on P****ESTÄ. Pelaan Undividedilla. Mutta Fear ei paljoa haittaa, koska minulla on re-rollattavat psykotestit ja muutenkin noppatuur.....siis ranneliikkeeni on meidän pelijoukon paras. voisihna sitä tietty sitten muokata lista khornen summnohorden tappajaksi, mutta merkkine osto vaatii hiukan pisteiden muokkausta.
- Henri Ketonen
-
Vieras
Edelleen khornelistaa olisi liian vaikeaa ruveta väsäämään. ja pelaammekin sitten 1300 pisteen pelejä. lopettaisitteko khornesta jankkaamisen ja kertoisitteko IHAN OIKEITA taktiikoita eikä pelkkään merkkiin luottamista. kun aloitin tämän ketjun, en odottanut pelkkää Khornen ylistämistä ja siitä jankkaamista. NO MORE KHORNE!!!
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Vieras
Kun kysyt taktiikoita, voisit sanoa heti selväksi, mitä joukkoja et halua käyttää, niin sinun ei tarvitse pillastua, kun joku ehdottaa niitä käyttämään.Melek_Horryna kirjoitti:MORTAL ARMY......NO BEAST!!!!! voi v***u tehdäämpäs sitten selväksi::
Noilla joukoilla kannattaisi kokeilla niitä Chosen ritareita Exalla hakkaamaan tiensä läpi kuolleiden rivistöistä ja velhoja rullakuskeina. Jalkaväellä voi olla aika köykäiset oltavat. Mukaan voisi jopa harkita lordia lohikäärmeellä metsästämään sitä velhocouncilia, sekä koiria divert-taktiikoihin.
-
Vieras
Tämä on jo naurettavaa, mikään ei näytä kelpaavan. No, itse taktiikasta niin yritä vain edeta mahdollisimman suoraan necro-blokin kimppuun, jos onnistut niin pelin on selvä. Ja pyri käyttämään scrollisi melko alussa jotta vastustaja ei saa heti swampattua sinua massalla.Melek_Horryna kirjoitti:Argh lohhari.......jos minä sellaisen kentälle lyön vastustajaa kattoo mitä hel.......kerää figut kasaan ja lopettaa pelin siihen.
-
Vieras
Tälläistä lisää kiitos, tätä alunperin halusinkin.Wompatti kirjoitti:Tämä on jo naurettavaa, mikään ei näytä kelpaavan. No, itse taktiikasta niin yritä vain edeta mahdollisimman suoraan necro-blokin kimppuun, jos onnistut niin pelin on selvä. Ja pyri käyttämään scrollisi melko alussa jotta vastustaja ei saa heti swampattua sinua massalla.Melek_Horryna kirjoitti:Argh lohhari.......jos minä sellaisen kentälle lyön vastustajaa kattoo mitä hel.......kerää figut kasaan ja lopettaa pelin siihen.
-
Vieras