Kysyttävää wood elveseistä......

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
kääpiö

Kysyttävää wood elveseistä......

Viesti Kirjoittaja kääpiö »

Kysyisin vaa , että tietääkö kukaa , miks welffejä kerätään niin vähän?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Figujen puuttellisen saatavuuden takia?
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Ei, vaan siksi että niille ei ole vielä tehty uutta armybookkia, ja se että niillä on vain pari toimivaa lista vaihtoehtoa.

Ja Melek_Horryna, kyllä niitä on aivan hyvin saatavilla, tarkista vaikka Puolenkuun Peleistä, Peliarkusta tai Fantasiapeleistä.

Edit: No miksi sitten menit väittämään että huono saatavuus, edes tarkistamatta asiaa?
Viimeksi muokannut Cutter, To 20.01.2005 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blaa blaa aargh
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ei puskajussit kiinnosta
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Melek_Horryna kirjoitti:Ei puskajussit kiinnosta
Ei ole käyttäjämoderointia todeta, etten löytänyt viestistä mitään järkevää pointtia...

En ensinnäkään puhu vähäisestä keräämisestä, kyllä niitä turnauksissa aina mutama löytyy. Joka tapauksessa miksi niitä ei ole enempää, on luultavasti armeijan fluffi ja asenne. "Pysytään metsässä, ammutaan ja juostaan takaisin metsään piiloon". Armeia ei ole ikinä tehnyt mitään kovin dramaattista metsiin muuttonsa jälkeen, mitä nyt tusina voitettua puolustustaistelua. Armeijasta on myös hankala tehdä kovin normaalia listaa, kaikki figut kun ovat archereiden lisäksi metallisia. Tässä taas syy siihen, miksi WE-listat oavt yleensä ampumispainotteisia. Tässä muutamia omia näkemyksiäni, toivottavasti niitä saadaan vielä lisää.
ToNe

Viesti Kirjoittaja ToNe »

Itse olen kerännyt Welffejä vähän aikaa ja nyt on noin 700pts niitä. Entäs te, kerääkö kukaan muu Welffejä?

Ja tuosta armybookista, onko kellään tietoa siitä vai onko se vain huhu? Ja noista listoista mulla ei ole hajua, eli toimivia listoja peliin.

Kiitos.
Leader of Imperial Guards and Wood Elves
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Kyllähän welffeillä on hyvin vakaa kannattajakuntansa, mutta armeijakirjan puutteen takia ei keräilijöitä ole paljon. Figuja on saatavilla vielä, mutta ei niitä näytä enää kovin hyvin löytyvän hyllyistä. Riippuu ihan kaupasta tietysti. Armeijan joutuu keräämään käytännössä metallista(muoviarcherit kuraa). Armeijakirjaa tuskin tulee ennen vuotta 2006.
ToNe

Taidanpa tehdä niin että kerään Woodit loppuun ja sitten aloitan jonkun toisen. Vai voiko tuota Games Workshopin sivuilta löytyvää käyttää?
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

ajattelin vilkaista millaien uusittu Welf armeija on, käsittääkseni niille on tulossa uusi kirja ja säännöt muutenkin tuossa syksyllä..
tällähetkellä uskon että niitä ei kerätä koska niillä ei vielä ole kunnon kirjaa ja yksiköt maksavat aivan liikaa kaupassa..
ja lisäksi (en tiedä muista mutta minä..) en pidä tämän hetkisiä figuja kauhean kauniina..
ToNe

Anteeksi, unohdin sivun.
http://us.games-workshop.com/games/warh ... dElves.pdf
Itse käytän tuota, onkohan se virallinen?
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

ainakin tällä hetkellä taitaa olla
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Teemus kirjoitti:ainakin tällä hetkellä taitaa olla
Ei ole. Tuosta on myös päivitetty versio, joka on virallinen. Muutoksia ovat mm. Puumiehestä Large target ja Acorn of Agesin heittäminen ei vaadi Scatter-nopan kanssa nysväämistä. Uusin lista löytyy siis Chronicles 2004:stä.
ToNe

Onko sivua mistä voisi tilata Chronicles 2004:n? Ja mieluiten Suomalaisia. Kiitos.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

blaa blaa aargh
Gregger

Viesti Kirjoittaja Gregger »

Minä ainakin kerään niitä ja alkaa olla kasassa se 2000 pojoa.
Metsissä Vihreissä,
Kuusen Juurella.
Lapsonen Haltioitten
Katselee, Katseele Leikkiä
Perhosten. Leikki Lapsen
pian se muuttuu.
Kun Elämän kouraan
hän Juuttuu.
ToNe

Saisinko kysyä että mitä käytät armybookkina? Tuota Chronicles 2004 lehteäkö?
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Taannoin täällä oli kysely mitä armeijaa keräät ja wood elvesejä keräsi 6%. Itse kerään niitä myös ja minulla on 2500 pisteen armeija.
kääpiö

Viesti Kirjoittaja kääpiö »

Ai.Niit siis karätääki jonkun verran, mut kerättiiks niit silloin viidennen edikan aikoihin enemmän, ku niil oli armybookki?
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

kääpiö kirjoitti:Ai.Niit siis karätääki jonkun verran, mut kerättiiks niit silloin viidennen edikan aikoihin enemmän, ku niil oli armybookki?
Todennäköisesti viidennen edikan aikaiset Wood elf-pelaajat pelaavat tässäkin edikassa puskajusseilla, mutta uudet harrastajat ottavat harvoin welffit ensimmäiseksi armeijaksi. Welffi-pelaajien määrä siis kasvaa kaikkein vähiten.

-E
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”