Kuinka tuhoat necronien monoliitin?
-
Itiöpesäke
Tyranidit vois ehkä tuhota sen jollain carnifexsin devoureril st9 ap6 range12" assault4 Jos ei siihen läjähtäny, nii chargea perään. Helpottaa huimasti, jos se on pudonnu maahan
Lähikses fex saa 4 st10 lyöntiä hyökkiessä.
Ne pyssykät monon nurkissa ei vissiin oo kovin tehokkait to6 sv2+ tyyppii vastaan. (Hope so :o )
Ne pyssykät monon nurkissa ei vissiin oo kovin tehokkait to6 sv2+ tyyppii vastaan. (Hope so :o )
Ensimmäisenä itiöt
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
seuraavana lictorit
jonka jälkeen hivet
viimeisenä ripperit
-
Itiöpesäke
-
Itiöpesäke
-
InitiateCyrel
Ootteko nyt IHAN vaarmoja, et myös kranuihin, kuten melta bombeihin ja tankbustamombeihin yms. vaikuttaa tää living metal-tsydeemi?
Mä luulin et se vaikuttaa vaan aseisiin. Kranuhan on tavallaan pelkkä wargear, jota käytetään assaultissa. Se ei mielestäni ole verrattavissa mmihinkään chainfisteihen yms, koska sillä saa vain yhden attackin jne. Luulis, et vaikeudeks riittää se, että koko laitteeseen osuu vaan 6+:lla ja käytettävänä tosiaan on vain 1 attack.
Mä luulin et se vaikuttaa vaan aseisiin. Kranuhan on tavallaan pelkkä wargear, jota käytetään assaultissa. Se ei mielestäni ole verrattavissa mmihinkään chainfisteihen yms, koska sillä saa vain yhden attackin jne. Luulis, et vaikeudeks riittää se, että koko laitteeseen osuu vaan 6+:lla ja käytettävänä tosiaan on vain 1 attack.
Mikään ei heitä monoliittiin enempää kuin Strength + d6.InitiateCyrel kirjoitti:Ootteko nyt IHAN vaarmoja, et myös kranuihin, kuten melta bombeihin ja tankbustamombeihin yms. vaikuttaa tää living metal-tsydeemi?
Ordance tosin heitää kahta d6:sta ja poimii suuremman, mutta senkään "lopputulos" ei ole koskaan suurempi kun Strength + d6.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Niinpä, osut kuutosella (1 attack per heppu), sen jälkeen 2-5 glancing 6 penetrating.Aacheron kirjoitti:Eldarien Haywire Glancaa 2-5:lla, ja Penetrataa 6:sella. :twisted:
Mutta, ongelma on että ne ovat vain HtH:ssa käytettäviä...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ite ainaki tein(Iron Warrioreilla tosin) silleen että laitoin mun havocci tiimin keskelle aukiota ja ekalla vuorolla 1 missile launcherilla(muut oli jo kuollu :o ) ekan monon rikki.Toinen oli viel jäljellä mutta onneks 3 vuorolla mun ikiomaihanamahtavakovajakomee obliterator läsäytti lascannonilla sen rikki :twisted: . Sitte toisessa pelissä ekalla vuorolla obliteratorilla rikki :lol: .
En nyt tahtois pilata kenenkään hyvää mieltä mutta eikö siinä kirjassa lue suunnilleen näin" Living metal is not only SELF-REPAIRING but is capable to adapting its structure to resist incoming attacks" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitä toi self-repairing on.... (anteeksi jos sanoin jotain hölmöä mutta en ole pelannut 40k:ta paljoa, joten en tunne siitä paljoa), joten se välillä itse korjautuu!!!!!!!!!!!!1
mitä toi self-repairing on.... (anteeksi jos sanoin jotain hölmöä mutta en ole pelannut 40k:ta paljoa, joten en tunne siitä paljoa), joten se välillä itse korjautuu!!!!!!!!!!!!1
"Victory loves prudence"
Rhinossa on machine spirit joka voi korjata rhinon jos siihen tulee immobilized.Radagant kirjoitti: mitä toi self-repairing on.... (anteeksi jos sanoin jotain hölmöä mutta en ole pelannut 40k:ta paljoa, joten en tunne siitä paljoa), joten se välillä itse korjautuu!!!!!!!!!!!!1
Mutta mono ei tatte mitään lisä herkkuja enään. Niin ja saa yksi ! riitää.
"Who is General Failure and why is he reading my hard disk?"
Ei monoliitti ei saa wbb rollia vaan toi antaa sille sen 2d6 ja lance suojan. Eikä se taida olla edes necron.Radagant kirjoitti:mitä toi self-repairing on.... (anteeksi jos sanoin jotain hölmöä mutta en ole pelannut 40k:ta paljoa, joten en tunne siitä paljoa), joten se välillä itse korjautuu!!!!!!!!!!!!1
Menee ihan OT, mutta rhinossa ei ole machine spirittiä(vain lantikassa on). Rhino on vain niin helppokäyttöinen, ja siistä on niin pöaljon kokemusta, että miehistö pystyy korjaamaan sen taistelutilanteessa.MaxMax kirjoitti: Rhinossa on machine spirit joka voi korjata rhinon jos siihen tulee immobilized.
onhan niissä ja kauheat litaniat niille pitää lukea ennen taisteluja jne. lantikan spiritille vaan on annettu jopa pelillistä funktiota.jamopower kirjoitti:Eikös niissä kaikissa imperiumin tankeissa ole jonkin näköinen konehenki, ainakin jossain wd fluffi pätkässä kaapatun basiliskin konehenki pääsi ikuiseen lepoon julmista örkki käsistä.
imo muuten kaaoksen machine spirit vastike - infernal device - on nöyrin nimi mitä sille ikinä olis voinut tulla.
gaming since '92
Tjoo. Saatanpa hyvinkin olla väärässä. Jostain oli vain jäänyt sellainen kuva, että landraider on hyvin erillainen verrattuna muihin tankkeihin. Ainakin se sisältää paljon tekniikkaa, jota ei enää nykyään osata tehdä.jamopower kirjoitti:Eikös niissä kaikissa imperiumin tankeissa ole jonkin näköinen konehenki, ainakin jossain wd fluffi pätkässä kaapatun basiliskin konehenki pääsi ikuiseen lepoon julmista örkki käsistä.