IG Hq tyyppi
-
JoeL *CaMiNa*
IG Hq tyyppi
Komissaari oli mun hankinta alusta alkaen kunnes aloin lukemaan sotua ja löysin paljon ihmisiä jotka sanoivat että Komissaaria ei kannata ottaa eli siis miten on kertokaa mitä vikaa komissaarissa on ja muita hq:ja (Päälliköitä)
-
Stenvall
Ensinnäkin, IG:llä on pakko ottaa Command Platoon, johon kuuluu Command Squad, jonka yksi henkilö on pakko olla junior, senior tai heroic senior officer eli pelkkä komissaari ei riitä valitettavasti. Lisätietoa codexista.
Itse pidän komissaarista, vaikka se ei usein peliteholtaan ole välttämättä kovin hyvä. Sillä saa kuitenkin paremman ld:n ja tarvittaessa vähän lähitaistelua. Toisaalta saattaa olla joskus ikävää, kun komissaari teloittaa kalliin upseerin, mutta petturin palkka on kuolema!
Itse pidän komissaarista, vaikka se ei usein peliteholtaan ole välttämättä kovin hyvä. Sillä saa kuitenkin paremman ld:n ja tarvittaessa vähän lähitaistelua. Toisaalta saattaa olla joskus ikävää, kun komissaari teloittaa kalliin upseerin, mutta petturin palkka on kuolema!
-
JoeL *CaMiNa*
-
Stenvall
Halpa ainakin. Oletko muuten lukenut nämä IG-oppaat: http://www.sotavasara.net/articles.php?show=53, http://www.sotavasara.net/articles.php?show=55?JoeL *CaMiNa* kirjoitti:Jr officer on kuulemma hyvä joten se olkoon valintani ja sit 4muuta tyyppii...
-
JoeL *CaMiNa*
-
Stenvall
4 perusmiestä on pakko, ne voidaan tehdä veteraaneiksi jos halutaan, ja niitä voidaan varustaa erilaisin asein. "Advisoreina" saa otettua Sanctioned Psykerejä, Komissaareja ja Priestejä. Näiden käyttöä varten on sääntönsä ja niitä en paljasta (tekijänoikeuksien takia).JoeL *CaMiNa* kirjoitti:hei ku laitan mun command squadiin Jr officerin ni mitä muita siihen saa... codex olis kannattava ostankin sen parin päivän päästä. (Haluaisin vähän tietoa ennen sitä)
-
JoeL *CaMiNa*
-
Stenvall
-
JoeL *CaMiNa*
-
JoeL *CaMiNa*
Totta kai. Mutta ei ole lainkaan huono konvertoida veteraaneista hieman hmm.. "veteraanimman" näköisiä (helpottaa myös pelaamista, ettei pelin aikana mene itselläkin veteraanit ja perusmosat sekaisin). Helpoin tapa konvertoida veteraaneja on varmaan antaa niille enemmän kamaa kantoon, esimerkiksi heavy weapon -käyttäjien mukana tulevia reppuja.JoeL *CaMiNa* kirjoitti:mutta se pitää ilmoittaa pelin alussa että ne on veteraaneja?
Älä tee enää uusia aiheita, vaan odota se pari päivää kunnes saat codexin haltuusi. Sen pari päivää voit vaikka suunnitella tulevallesi armeijalle väriteemaa tai kasata figuja, mikäli olet jo ostanut jotain. Kuten toisessa ketjussa joku totesikin, voit tässä vaiheessa esim Cadian Shock Troopers -laatikosta ainakin puolet kasata ihan huoletta perusjannuiksi, ja kasata loput sitten kun omistat codexin ja tiedät mitä optioita squadeihin pitää tai voi ottaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."