Rackham: Incubus ja Boor
- Hammerheart
Rackham: Incubus ja Boor
Eli hyviä ja pahoja kääpiöitä:
Incubus: http://tinypic.com/1siagw
Boor: http://tinypic.com/1sianq
Molemmat vielä sen verran kesken, että alustakoristeet puuttuvat ja Boorista puuttuu myös aseen koristeiden NMM.
Incubus: http://tinypic.com/1siagw
Boor: http://tinypic.com/1sianq
Molemmat vielä sen verran kesken, että alustakoristeet puuttuvat ja Boorista puuttuu myös aseen koristeiden NMM.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hmm. Ihan pelifiguja, mutta aina on se mutta...
Ensin incubi. Kaveri on suttunen, siis nimen omaan sotkuisesti maalattu, eikä sotkuisen näköiseksi maalattu. Pari kohtaa kiiltää hiemna (inkki?) ja parit korostukset on hieman liian karkeita. Jotenkin heikompi, kun toi Boori. Yleisilme paranisi ainakin pienoisella huoellisuudella sekä lineyksen lisäämisellä. Pelifigusta menee.
Boori olikin vahvempi figu, ehdottomasti. Tämä on huomattavasti parempi, kuten olen varmaan jo sanonut, mutta vieläkin löytyisi hieman parannettavaa. Parta oli yksi iso elementti, mistä en pitänyt. Toi väri ei IMO sovi tohon kovin hyvin, mutta kyseessähän on mielipideasia, joten se siitä. Lisäksi alustan kiilto sekä näkyvä metallipala häiritsivät. Kannattaa (ainakin mä teen) fiilata se metalli pois sieltä jaloista ja pinnata figu kiinni baseen. Kokonaisuutena ihan käypä figu, mutta pikku tempuilla saattaisi vielä hieman muuttua "hienommaksi".
Ensin incubi. Kaveri on suttunen, siis nimen omaan sotkuisesti maalattu, eikä sotkuisen näköiseksi maalattu. Pari kohtaa kiiltää hiemna (inkki?) ja parit korostukset on hieman liian karkeita. Jotenkin heikompi, kun toi Boori. Yleisilme paranisi ainakin pienoisella huoellisuudella sekä lineyksen lisäämisellä. Pelifigusta menee.
Boori olikin vahvempi figu, ehdottomasti. Tämä on huomattavasti parempi, kuten olen varmaan jo sanonut, mutta vieläkin löytyisi hieman parannettavaa. Parta oli yksi iso elementti, mistä en pitänyt. Toi väri ei IMO sovi tohon kovin hyvin, mutta kyseessähän on mielipideasia, joten se siitä. Lisäksi alustan kiilto sekä näkyvä metallipala häiritsivät. Kannattaa (ainakin mä teen) fiilata se metalli pois sieltä jaloista ja pinnata figu kiinni baseen. Kokonaisuutena ihan käypä figu, mutta pikku tempuilla saattaisi vielä hieman muuttua "hienommaksi".
- Hammerheart
Ensiksikin ehdottomasti kiitos järkevästä ja asiallisesta kritiikistä. Jos seuraavassa vaikutan puolustelevalta, niin se ei missään tapauksessa tarkoita, että olisin tuohtunut tms. Eli kiitos.Nostradamus kirjoitti:Hmm. Ihan pelifiguja, mutta aina on se mutta...
Jeah, kamera ei ollut hirmuisen ystävällinen. On olemassa syy, miksi yleensä figuista otetaan huomattavasti pienempiä kuviaEnsin incubi. Kaveri on suttunen, siis nimen omaan sotkuisesti maalattu, eikä sotkuisen näköiseksi maalattu. Pari kohtaa kiiltää hiemna (inkki?) ja parit korostukset on hieman liian karkeita. Jotenkin heikompi, kun toi Boori. Yleisilme paranisi ainakin pienoisella huoellisuudella sekä lineyksen lisäämisellä. Pelifigusta menee.
Tätä veikkosta taas kamera kohteli ehkä jo hieman liiankin hyvin ja etenkin kasvot näyttävät hieman paremmilta kuin luonnossa(!). Ja siis tuo alusta ei ole valmis (kuten sanoin), eli tuo metalli jää kyllä piiloon. Parroista ja hiuksista teen lähes aina vaaleita, koska tummat eivät oikein miellytä minua, mutta siis makuasiahan tuo ja suht epäluonnollisen oloinenhan tuo on (joka tosin Rackhamin figuissa ei niin kamalan kamalaa ole).Boori olikin vahvempi figu, ehdottomasti. Tämä on huomattavasti parempi, kuten olen varmaan jo sanonut, mutta vieläkin löytyisi hieman parannettavaa. Parta oli yksi iso elementti, mistä en pitänyt. Toi väri ei IMO sovi tohon kovin hyvin, mutta kyseessähän on mielipideasia, joten se siitä. Lisäksi alustan kiilto sekä näkyvä metallipala häiritsivät. Kannattaa (ainakin mä teen) fiilata se metalli pois sieltä jaloista ja pinnata figu kiinni baseen. Kokonaisuutena ihan käypä figu, mutta pikku tempuilla saattaisi vielä hieman muuttua "hienommaksi".
Mutta siis vielä kerran kiitos älykkäästä kritiikistä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ihmiset siis kestävät, kuin kestävätkin palautetta, eikä päin naamaa huudeta "mee muualle dissaa". Toisinaan palautteeseen tarttuu hieman negatiivinen sävy, vaikkei sitä hakisi. Toki aina pitäisi pyrkiä siihen, että palaute jättää mukavan fiiliksen, mutta aina se ei onnistu. Toisekseen itse koen saavani suurempaa hyötyä kunnon perustellusta ja rankasta kritiikistä, kuin jumalaisesta ylistyksestä.
Niin, siis sotkuisuutta piti hieman perustella.
Tossa oli melko rankka värivaihtelu esimerkiksi sormien jänteissä ja kasvoissa. Nyt käytän esimerkkina omaa miniäni, jonka jokainen voi löytää täältä: http://www.kotiposti.net/urkko/kuvat/fi ... abyss2.jpg . Omaa silmääni olisi miellyttänyt hieman latteampi iho, kun mitä tossa oli. Varjostukset esim. oikean silmän päällä näyttävät inkillä sutaistuilta, eivät "smoothisti blendatuilta". Lineykset auttaisivat lisäksi hyvin paljon, ja niiden tärkeyden huomaa esimerkiksi noista nauhoista. Itse olen laittanut niiden ja puun väliin "very thin black line", joka erottaa värit toisistaan. Luo selkeyttä ja siistiytta figuun samalla rajaten eri kappaleet.
Metallit eivät sinällään olleet huonoja, mutta itse olisin ehdottomasti suosinut NMM:mää. Itselläni toi minin hakku taitaa olla ensimmäisiä NMM-kokeiluja, mutta joka tapauksessa jotain tollasta olisin itse maalannut. Itse olen minissäni käyttänyt melko rajattua palettia. Tossa on paljon harmaita ja violettiä, sekä toisaalta punaruskeaa. Valkoset käärinliinat maalasin vain siksi, etten keksinyt parempaa väriä. Sun figussa on melko rankka ero kahden hallitsevan värin välillä. Iho on vaaleanruskeaa ja metallit sekä punanen vatsa tummia. Mulle hieman liian rankka vaihtelu, tuomalla värejä yhteen vaikka yhteisellä varjosävyllä tai jollain muulla olisi saanut tehtyä sidosteisemman lookin, ja samalla figu olisi ollut hillitympi.
Niin, ja vielä kiillosta. Tossa pari kohtaa, kuten vasen tissi ja vasemman käden rystyset kiilsivät hieman. Joko inkin tai lakan jäljiltä, mutta kuitenkaan en pidä siitä. jollain sen siitä voisi saada pois, mutta kiillosta en siis itse pidä.
Tässä hieman laajempaa näkemystä tohon incubiin. Toivon, että auttaa. Jos kuulostaa karmealta, niin unohtakaa ja polkekaa minut maanrakoon.
Niin, siis sotkuisuutta piti hieman perustella.
Tossa oli melko rankka värivaihtelu esimerkiksi sormien jänteissä ja kasvoissa. Nyt käytän esimerkkina omaa miniäni, jonka jokainen voi löytää täältä: http://www.kotiposti.net/urkko/kuvat/fi ... abyss2.jpg . Omaa silmääni olisi miellyttänyt hieman latteampi iho, kun mitä tossa oli. Varjostukset esim. oikean silmän päällä näyttävät inkillä sutaistuilta, eivät "smoothisti blendatuilta". Lineykset auttaisivat lisäksi hyvin paljon, ja niiden tärkeyden huomaa esimerkiksi noista nauhoista. Itse olen laittanut niiden ja puun väliin "very thin black line", joka erottaa värit toisistaan. Luo selkeyttä ja siistiytta figuun samalla rajaten eri kappaleet.
Metallit eivät sinällään olleet huonoja, mutta itse olisin ehdottomasti suosinut NMM:mää. Itselläni toi minin hakku taitaa olla ensimmäisiä NMM-kokeiluja, mutta joka tapauksessa jotain tollasta olisin itse maalannut. Itse olen minissäni käyttänyt melko rajattua palettia. Tossa on paljon harmaita ja violettiä, sekä toisaalta punaruskeaa. Valkoset käärinliinat maalasin vain siksi, etten keksinyt parempaa väriä. Sun figussa on melko rankka ero kahden hallitsevan värin välillä. Iho on vaaleanruskeaa ja metallit sekä punanen vatsa tummia. Mulle hieman liian rankka vaihtelu, tuomalla värejä yhteen vaikka yhteisellä varjosävyllä tai jollain muulla olisi saanut tehtyä sidosteisemman lookin, ja samalla figu olisi ollut hillitympi.
Niin, ja vielä kiillosta. Tossa pari kohtaa, kuten vasen tissi ja vasemman käden rystyset kiilsivät hieman. Joko inkin tai lakan jäljiltä, mutta kuitenkaan en pidä siitä. jollain sen siitä voisi saada pois, mutta kiillosta en siis itse pidä.
Tässä hieman laajempaa näkemystä tohon incubiin. Toivon, että auttaa. Jos kuulostaa karmealta, niin unohtakaa ja polkekaa minut maanrakoon.
- Hammerheart
Pakkohan sitä on esittää kestävänsä, ettei vaikuta ihan jurpoltaNostradamus kirjoitti:Ihmiset siis kestävät, kuin kestävätkin palautetta, eikä päin naamaa huudeta "mee muualle dissaa". Toisinaan palautteeseen tarttuu hieman negatiivinen sävy, vaikkei sitä hakisi. Toki aina pitäisi pyrkiä siihen, että palaute jättää mukavan fiiliksen, mutta aina se ei onnistu. Toisekseen itse koen saavani suurempaa hyötyä kunnon perustellusta ja rankasta kritiikistä, kuin jumalaisesta ylistyksestä.
Ne on tehty underlightingilla, jos tekniikka pohdituttaa. Ja siis todellakin tarkoitus oli hakea semmoista hieman räjähtäneempää fiilistä kuin tuohon Booriin. Saatoin tosin sitten mennä hieman liian pitkälle, eli pitänee hieman hillitä seuraavissa Mid-Nor-tekeleissä. Pidetään mielessä.Tossa oli melko rankka värivaihtelu esimerkiksi sormien jänteissä ja kasvoissa. Nyt käytän esimerkkina omaa miniäni, jonka jokainen voi löytää täältä: http://www.kotiposti.net/urkko/kuvat/fi ... abyss2.jpg . Omaa silmääni olisi miellyttänyt hieman latteampi iho, kun mitä tossa oli. Varjostukset esim. oikean silmän päällä näyttävät inkillä sutaistuilta, eivät "smoothisti blendatuilta".
Vihaan black lineja tuhannen tulisen auringon voimallaLineykset auttaisivat lisäksi hyvin paljon, ja niiden tärkeyden huomaa esimerkiksi noista nauhoista. Itse olen laittanut niiden ja puun väliin "very thin black line", joka erottaa värit toisistaan. Luo selkeyttä ja siistiytta figuun samalla rajaten eri kappaleet.
Mid-Noreille jälleen kyse on hyvinkin tietoisesta valinnasta. Eli kummalliset metallit NMM:n sijaan. Harmi etten ottanut (otattanut) valokuvaa tuon veikkosen selästä, jossa haarniska ja metalliset metallit pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Myönnetää kyllä, että tuo viikate on hieman "mennään siitä missä aita on matalin," vaikka tuosta ruostekukkasesta pidänkin kovasti.Metallit eivät sinällään olleet huonoja, mutta itse olisin ehdottomasti suosinut NMM:mää. Itselläni toi minin hakku taitaa olla ensimmäisiä NMM-kokeiluja, mutta joka tapauksessa jotain tollasta olisin itse maalannut.
Jälleen väitän tehneeni homman ihan tietoisesti ja tähdänneenikin todella rajuun värimaailmaanItse olen minissäni käyttänyt melko rajattua palettia. Tossa on paljon harmaita ja violettiä, sekä toisaalta punaruskeaa. Valkoset käärinliinat maalasin vain siksi, etten keksinyt parempaa väriä. Sun figussa on melko rankka ero kahden hallitsevan värin välillä. Iho on vaaleanruskeaa ja metallit sekä punanen vatsa tummia. Mulle hieman liian rankka vaihtelu, tuomalla värejä yhteen vaikka yhteisellä varjosävyllä tai jollain muulla olisi saanut tehtyä sidosteisemman lookin, ja samalla figu olisi ollut hillitympi.
En minäkään. Parta ja hiukset kiiltävät livenäkin, muut osat eivät. Yritän olla varovaisempi lakan kanssa tulevaisuudessa kyllä.Niin, ja vielä kiillosta. Tossa pari kohtaa, kuten vasen tissi ja vasemman käden rystyset kiilsivät hieman. Joko inkin tai lakan jäljiltä, mutta kuitenkaan en pidä siitä. jollain sen siitä voisi saada pois, mutta kiillosta en siis itse pidä.
Jeah, siis todellakin suurkiitos vielä tästä jatkoviestistäkin! Jos en mitään muuta kostunut, niin dark linejäni parannan tulevaisuudessa (Boorissakin voisi olla voimakkaammat noissa hihnoissa) ja pyrin (ainakin hieman) tasaisempaan ihoon.Tässä hieman laajempaa näkemystä tohon incubiin. Toivon, että auttaa. Jos kuulostaa karmealta, niin unohtakaa ja polkekaa minut maanrakoon.