Shadows in the East (+muut 2006 julkaisut LOTR:iin)
-
Sauron The Great
Hieman OT:ta siivottu.
Uutta infoa luvassa...
Kuten aiemmin jo ennustinkin, se kovakantinen LOTR-sääntökirja on tulossa, nyt siitä saatiin varmennus Atlantan Games Day -tapahtumassa. Kuvat "tulevaa" diashowsta:
Kuva1
Eli 240 sivua, kovissa kansissa. Tyyli on siis sama kuin 40K:ssa, eli saadaan iso sääntökirja ja Macragge-tyylinen Mines of Moria -setti. Siitä voi kukin valita, kumman haluaa.
Kuva2
MoM-sisältö, tosin joku on työntänyt itsensä kuvan eteen. Mutta sisältö olikin jo ennestään tiedossa.
Kuva3
Seuraava Supplement: Fellowship of the Ring. Ilmeisesti skenut eivät tulekaan isoon kirjaan, kun niistä tehdään lisäosia. Huhujen mukaan tässä yhteydessä päivitetään ja lisäillään FOTR-figulinjaa (huhuja esim HE-commandista jne.)
Kuva4
Maistiaisia vuodelta 2006, Shadows of the East -lisäosa ja muoviset itäläiset, Mirkwood -lisäosa ja muoviset haltiat. Ja TTT:n skenut lisäosana... Että semmosta..
Uutta infoa luvassa...
Kuten aiemmin jo ennustinkin, se kovakantinen LOTR-sääntökirja on tulossa, nyt siitä saatiin varmennus Atlantan Games Day -tapahtumassa. Kuvat "tulevaa" diashowsta:
Kuva1
Eli 240 sivua, kovissa kansissa. Tyyli on siis sama kuin 40K:ssa, eli saadaan iso sääntökirja ja Macragge-tyylinen Mines of Moria -setti. Siitä voi kukin valita, kumman haluaa.
Kuva2
MoM-sisältö, tosin joku on työntänyt itsensä kuvan eteen. Mutta sisältö olikin jo ennestään tiedossa.
Kuva3
Seuraava Supplement: Fellowship of the Ring. Ilmeisesti skenut eivät tulekaan isoon kirjaan, kun niistä tehdään lisäosia. Huhujen mukaan tässä yhteydessä päivitetään ja lisäillään FOTR-figulinjaa (huhuja esim HE-commandista jne.)
Kuva4
Maistiaisia vuodelta 2006, Shadows of the East -lisäosa ja muoviset itäläiset, Mirkwood -lisäosa ja muoviset haltiat. Ja TTT:n skenut lisäosana... Että semmosta..
Viimeksi muokannut Garoth, Ti 21.06.2005 09:05. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Phil Kelly says "No!"
Luin itse juuri toisaalta muovihaltioista ja muovi-itäläisistä.
Hienoja lisäosia, kyllä, mutta olen pettynyt, kun se TLA ei ota tullakseen.
Hienoja lisäosia, kyllä, mutta olen pettynyt, kun se TLA ei ota tullakseen.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Siitä ei ole saanut mitään konkreettista todistetta, että se olisi tulossa. Se nyt vain annettiin esimerkkinä FOTR-linjan puutteista. En ole varma, käsitellänkö "Prologia" ollenkaan tuossa uudessa FOTR-lisäosassa, ainakaan mitään mainintaa ei siitä ollut. Saattaa olla, että mitään prologista ei laiteta siihen, ja kaikki säästetään TLA-lisäosaan (joka menee muovikääpiöden ja Erebor -lisäosan kanssa ilmeisemmin vuodelle 2007).
Phil Kelly says "No!"
niin joo mietin muuten tässä pitkn tovin (reilu kaksi tuntia) "muovi haltioita"- "niitähän meillä on jo"- "ai ne vois olla erillaisii ku nää edelliset".... nyt tultuani uudelleen tänne tajusin että niin muovihaltiat tulevat mirkwoodin mukana ja ovat täten wood elfejä... niin ja todella odotan innolla, mutta kiroan nyt GW:en ensimmäistä kertaa. minä olen uhrannut rahaa kammottavan määrän valmiiseen welfi armeijaan (metallisia) ja nyt ne julkasee ne muovisina. että kiitos vaan GW:ee. joten hienoa tuo on mutta taitavat jäädä hyllyyn ellen sitten tee niin että ostan ne mirkwood elfeinä niinkuin ne taitavat kirjassakin olla, jääpi nähtäväksi. eniten ilahduin kyllä muovi itäläisistä. ja kuten sain kuvan niin onko mahdollisuus että uusien sääntökirjojen ohessa GW:ee julkaisee myös jotain uutta figuakin. mikä sopii jotenkin kirjan alueeseen. se olisi mukavaa.