Seuraavaksi aivojumppaa projektin parissa puurtaville...:
Lukekaa pitkä viestini sivulta 29. Lukekaa sen jälkeen, mitä olette Elrondin säännöiksi ehdottaneet. Huomaatte ongelman. Kun keksitte tämän, voin antaa teille lisää purtavaa.
Garoth kirjoitti:Seuraavaksi aivojumppaa projektin parissa puurtaville...:
Lukekaa pitkä viestini sivulta 29. Lukekaa sen jälkeen, mitä olette Elrondin säännöiksi ehdottaneet. Huomaatte ongelman. Kun keksitte tämän, voin antaa teille lisää purtavaa.
Elrondilla ei näy elokuvassa mitään sormusta (Vilyako sen nimi oli)...? Joten sellaista sääntöä, joka palauttaa will pisteen 4+ sormuksen avulla ei voi olla, koska sitä sormusta ei ole elokuvassa?
Viimeksi muokannut JmM, To 03.03.2005 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sekä kannattaako Eomerilla olla jousi? Minusta ei kannata koska se on mättö hero ja veisi tilaa perus jousilta 33% säännön takia, joten pelillisesti olisi parempi ettei sillä olisi jousta.
@ Garoth: Hyvä pointti! Ehkä sen voi tehdä piilotetula säännöllä, kuten vaikka Aragornin Barahirin sormuksen. Aragornillahan tämän uumoillaan tuovan sen ylimääräisen +1 pohjadeffaan.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
ave mä lähetän sitten kanssa viestiä.... mulla on jo se sun viesti, tai sain sen sulta sillon viime vuoden puolla ja olen muutellut sitä hiukan omakseni joten sen voisin lähettää tosin sen olen jo kerran lähettänyt . ja tosiaan itse pelaan rohanilla mutta en koskaan full rohanilla koska ei ole heroa joka saisi minut sillä pelaamaan... vaan pelaan yleensä helms deep mätön haltia rohania