Eomerin uudet säännöt

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Lähetä pois =). Enempi parempi. Voin lähettää sinulle YV:llä jossain välissä minun postini jos haluat tsekata sen.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Averren kirjoitti:Lähetä pois =). Enempi parempi. Voin lähettää sinulle YV:llä jossain välissä minun postini jos haluat tsekata sen.
Juu, mutta voisin muokata sitä jonku verran ettei mene samanlaisia viestejä GW:lle montaa... ;)
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Tuli vain mieleen, että jos Eomer paranee (toivottavasti paranee), niin miten käy skenaarioiden tasapainon?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Seuraavaksi aivojumppaa projektin parissa puurtaville...:

Lukekaa pitkä viestini sivulta 29. Lukekaa sen jälkeen, mitä olette Elrondin säännöiksi ehdottaneet. Huomaatte ongelman. Kun keksitte tämän, voin antaa teille lisää purtavaa.
Phil Kelly says "No!"
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Garoth kirjoitti:Seuraavaksi aivojumppaa projektin parissa puurtaville...:

Lukekaa pitkä viestini sivulta 29. Lukekaa sen jälkeen, mitä olette Elrondin säännöiksi ehdottaneet. Huomaatte ongelman. Kun keksitte tämän, voin antaa teille lisää purtavaa.
Elrondilla ei näy elokuvassa mitään sormusta (Vilyako sen nimi oli)...? Joten sellaista sääntöä, joka palauttaa will pisteen 4+ sormuksen avulla ei voi olla, koska sitä sormusta ei ole elokuvassa?
Viimeksi muokannut JmM, To 03.03.2005 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Garoth
Valvoja

Bingo... Tai vaikka näkyisikin, sen nimeä ei kuitenkaan mainita, joten tilanne on sama kuin Glamdring:n kanssa.
Phil Kelly says "No!"
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Kysymys herää, että voiko Eomer käyttää jousta, koska se ei elokuvassakaan käytä sitä?
Garoth
Valvoja

Kyllä Eomer käyttää jousta elokuvassa (ainakin ampuu norsua ja huutaa "Tähdätkää päähän!".

Ja jousi nyt on aina jousi, mitä sillä on väliä. Pointti ovat nyt nuo nimetyt esineet, jotka joiden käyttö on lisenssin alaista.
Phil Kelly says "No!"
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Sekä kannattaako Eomerilla olla jousi? Minusta ei kannata koska se on mättö hero ja veisi tilaa perus jousilta 33% säännön takia, joten pelillisesti olisi parempi ettei sillä olisi jousta.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Garoth kirjoitti:Kyllä Eomer käyttää jousta elokuvassa (ainakin ampuu norsua ja huutaa "Tähdätkää päähän!".

Ja jousi nyt on aina jousi, mitä sillä on väliä. Pointti ovat nyt nuo nimetyt esineet, jotka joiden käyttö on lisenssin alaista.
Ai niinpä tekeekin. En muistanut sitä kohtaa...
Averren

@ Garoth: Hyvä pointti! Ehkä sen voi tehdä piilotetula säännöllä, kuten vaikka Aragornin Barahirin sormuksen. Aragornillahan tämän uumoillaan tuovan sen ylimääräisen +1 pohjadeffaan.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

ave mä lähetän sitten kanssa viestiä.... mulla on jo se sun viesti, tai sain sen sulta sillon viime vuoden puolla ja olen muutellut sitä hiukan omakseni joten sen voisin lähettää tosin sen olen jo kerran lähettänyt :D. ja tosiaan itse pelaan rohanilla mutta en koskaan full rohanilla koska ei ole heroa joka saisi minut sillä pelaamaan... vaan pelaan yleensä helms deep mätön haltia rohania
Rascal91

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

joo mut eiks sil vois olla kumminki olla se voice of command?
Averren

Olet myöhässä. Uusi säätis on painettu ja Èomer ei ole parempi. Tyytykäämme kohtaloomme ;).

Eikä tuolla minulle enää ole väliä, en pelaa Rohanilla.

Rascal91

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

nooooooooooooooooooooo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”