mun ice ork

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Värivalinnat ovat kohdallaan, ainoastaan tekniikkaa tulisi hioa. Tämäkin on paljon parempi kuin hamaa/musta örkki tai jopa tasaisilla väreillä maalattu ukko. Uskalla kokeilla tekniikoita ja harjoittele efektejä. Hyvä alku omaperäisen väriselle örkkiarmeijalle. :D
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Turkoosi örkki?! Ööh.. :)

Vähän ohuemmat kerrokset niin hyvää tulee, blue inkkiä päälle ja alle, niin ihosta tulee aidomman näköinen. Mutta ideasta plussaa, joskin örkkimäisyys katoaa. Sehän ei toisaalta tosipelaajaa haittaa ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Acoparaptor kirjoitti:Turkoosi örkki?! Ööh.. :)

Vähän ohuemmat kerrokset niin hyvää tulee, blue inkkiä päälle ja alle, niin ihosta tulee aidomman näköinen. Mutta ideasta plussaa, joskin örkkimäisyys katoaa. Sehän ei toisaalta tosipelaajaa haittaa ;)
Minä aloin heti kuvan nähdessäni ajatella saman värisiä ogreja. ;)

Jos suoraan sanon, ei tuo edes ollut niin kauhea. Kirjoittaja ei ole oletettavasti maalannut kovinkaan pitkään ja oli ainakin yrittänyt. Jos ei figu nyt niin äärimmäisen showcase ollut, niin ei sitten, mutta sitä ei tarvitse tuollaisilla onelinereilla ja päähän potkimisella kertoa.
Maneater kirjoitti: Toi oli jtain kauheaa!
Tuollaista ei tänne kaivata.

Itse figuun. Pidin tuossa kaikkein eniten väreistä. Todella innovatiivista. Toinen hyvä puoli figussa olivat jokseenkin onnistunut musteen käyttö. Puutteita tietenkin oli, muutama maaliläiskä oli ehkä levinnyt muualle ja pohjamaalissa tosiaan oli aukkoja. Lisää harjoitusta, niin kyllä se siitä!

Tuo ei edes ollut yhtään ruma minun tekosieni rinnalla.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Hyvähyvähyvä

Vaikka teknillisesti oletkin vielä hieman alkutekijöissä, niin on tässä figussa kuitenkin potentiaalia.
Hyvä ettet ole jumittunut perinteiseen fluffi painoitteiseen maalaustapaan vaan uskallat etsiä vähän rajoja.
Violetti sinisen pohjana toimii myös mun mielestä paljon paremmin kuin joku blue ink sotku päälle.

Vähän vielä tekniikka harjoittelua ja lisää sinisiä örkkejä kehiin :)
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Massi

Viesti Kirjoittaja Massi »

Ottiatuota!.. *öh*.. Onhan tuo omaperäinen, mutta maalit ovat todellakin "pomppinut" muualle minne pitäisi. Ihoon voisit enemmän panostaa, sillä se heti pomppa tummasta ==> vaaleaan, eli voisit maalata siihen väliin muita eri sinisiä, mutta tietysti tummasta aina vaaleaan päin. Kyllä minä uskon, että pystyt parempaan, jos vain keskityt tarpeeksi. Hyvin maalattuna tuommoinen figu on varmasti näyttävä.. Reenailehan!! :)
On helpompaa löytää perille, kun tietää minne on menossa.

-Nalle Puh
Hyvönen

Viesti Kirjoittaja Hyvönen »

Värivalinnoista ehdottomasti kehut. Mielestäni ihan hauska idea tehdä jäämaailmaan sopiva örkki. Fluffissa ei välttämättä mainita, että evoluutio ois örkkien väritystä joissain olosuhteissa muuttanu, mutta mielestäni tosi hyvä ratkasu.

Itselle tuo maalaaminen ei oo niin justiinsa ollut koskaan, ja pelaan maalamattomiakin armeijoita vastaan ilman mitään ongelmaa. Jos peliarmeijaa maalaat, tuo taso ei ole kovin kaukana TT kunnosta. Mitä enemmän maalaat, sitä paremmaksi kehityt.

Parempi maalaustaso tossa figussa on, ku omissa ekoissa. Mutta 7 vuotta maalanneena on jotain oppinutkin, vaikken mikään pro olekaan. Että älä masennu, vaan jatka harjoittelua.
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
nersu the warlord
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nersu the warlord »

juu kiitos vastauksista mä olen pikkasen parannellut ihoa ja muutenkin ukkoa jos haluatte nähdä sen niin sanokaa. Sitten olen yhden mega armorinkin maalannut ja ajattelin laittaa sen toiseen topicciin.
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Tee sille semmonen takki joko semmonen hieno pilottinahkatakki (100% aitoa grotin nahkaa ;)) tai semmonen upia eskimotakki karvakauluksella! Tulis muuten aika makee.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Näytä ihmeessä. Minua ainakin kiinnostaa nähdä, millainen on uusi yrityksesi.
nersu the warlord
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nersu the warlord »

Juu kuvat tulee sitten sotuun jos saan pari hyvää kuvaa niistä. voin laittaa myös molemmat örkit samaan kuvaan jos se on parempi asia. Mega armoriin haisu tahna väsäsi liekin ja minä sitten maalasin sen minun harvoilla maaleilla :) . Ja vielä vähän lisää siitä armorista että olen käyttänyt örkkimäistä vihreää väriä vaikka teemana onkin siniset örkit :) .
tulkaa ihmeessä mun kaikkeen perustuvaan foorumiin. sivu on [url]http://tuubiboard.999.org[url/]
Biblit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Biblit »

Samaa tasoa sen toisen örkin kanssa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”