Maalauksesta...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Sargal

Maalauksesta...

Viesti Kirjoittaja Sargal »

Mun tyypita maalaan näin: Aluksi laimennan Jade greeniä niin paljon että siitä tulee sellaista joka menee kolosiin. Sitten puhaltelen tyypin puhtaaksi koloja sekä kohoumia lukuunottamatta. Tän jälkeen otan Sunburst Yellowia ja kuivaan sen ja rupeen maalaamaan tyyppiä. Mutta, Sunburst Y. tarttuu todella huonosti figuun ja olen pohtinut syitä..

esim. Pohjamaalin puuttumista?

itseni mielestä omista figuistani tulee jatkuvasti rumia vaikka kaverit niitä kehuukin. Mitä avuksi?
"Guns dont kill people, people kill people"
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Ensiksi voisit kertoa mitä figuja maalaat.....
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Nyt tarttis nähdä muutama kuva. Muuten on paha sanoa mitään.
Sargal

Viesti Kirjoittaja Sargal »

Maalaan Eldareita...Kameraa ei ikävä kyll' löydy mun huushollista :roll:
"Guns dont kill people, people kill people"
Ninnu
Viesti:

Re: Maalauksesta...

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Sargal kirjoitti:Mun tyypita maalaan näin: Aluksi laimennan Jade greeniä niin paljon että siitä tulee sellaista joka menee kolosiin. Sitten puhaltelen tyypin puhtaaksi koloja sekä kohoumia lukuunottamatta. Tän jälkeen otan Sunburst Yellowia ja kuivaan sen ja rupeen maalaamaan tyyppiä. Mutta, Sunburst Y. tarttuu todella huonosti figuun ja olen pohtinut syitä..

esim. Pohjamaalin puuttumista?

itseni mielestä omista figuistani tulee jatkuvasti rumia vaikka kaverit niitä kehuukin. Mitä avuksi?
No jos et pohjamaalaa figujasi suosittelen lämpimästi. Myös itse käytän enemmän blendausta kuin drybrushausta. Voisit vaikka kokeilla jadegreenin blendausta keltaiseen, tai keltaisen shadeusta (varjostamista) jadegreenillä. Maalausohjeita on maalaustekniikat nimisessä topicissa.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”