Mun tyypita maalaan näin: Aluksi laimennan Jade greeniä niin paljon että siitä tulee sellaista joka menee kolosiin. Sitten puhaltelen tyypin puhtaaksi koloja sekä kohoumia lukuunottamatta. Tän jälkeen otan Sunburst Yellowia ja kuivaan sen ja rupeen maalaamaan tyyppiä. Mutta, Sunburst Y. tarttuu todella huonosti figuun ja olen pohtinut syitä..
esim. Pohjamaalin puuttumista?
itseni mielestä omista figuistani tulee jatkuvasti rumia vaikka kaverit niitä kehuukin. Mitä avuksi?
Maalauksesta...
Maalauksesta...
"Guns dont kill people, people kill people"
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Re: Maalauksesta...
No jos et pohjamaalaa figujasi suosittelen lämpimästi. Myös itse käytän enemmän blendausta kuin drybrushausta. Voisit vaikka kokeilla jadegreenin blendausta keltaiseen, tai keltaisen shadeusta (varjostamista) jadegreenillä. Maalausohjeita on maalaustekniikat nimisessä topicissa.Sargal kirjoitti:Mun tyypita maalaan näin: Aluksi laimennan Jade greeniä niin paljon että siitä tulee sellaista joka menee kolosiin. Sitten puhaltelen tyypin puhtaaksi koloja sekä kohoumia lukuunottamatta. Tän jälkeen otan Sunburst Yellowia ja kuivaan sen ja rupeen maalaamaan tyyppiä. Mutta, Sunburst Y. tarttuu todella huonosti figuun ja olen pohtinut syitä..
esim. Pohjamaalin puuttumista?
itseni mielestä omista figuistani tulee jatkuvasti rumia vaikka kaverit niitä kehuukin. Mitä avuksi?
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.