blood claws bikes?!

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Angel
Viesti:

blood claws bikes?!

Viesti Kirjoittaja Angel »

Niin näillä on turbo boost eli 24" jonnekki ja save = invu, noniin ja niillä on se että jos ne "joutuu" 6 päähän vihuista niin ne joutuu chargettaan niihin. Jos turbo buustaan 24" vihujen luo ja oon 6" päässä niist niin pitääkö mun chagettaa?!
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D

Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

niin siinäpä on kysymys.. jos jotenki saat sen todeks todistettua niin on aika kova tiimi :D
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: blood claws bikes?!

Viesti Kirjoittaja Abu »

Angel kirjoitti:Niin näillä on turbo boost eli 24" jonnekki ja save = invu, noniin ja niillä on se että jos ne "joutuu" 6 päähän vihuista niin ne joutuu chargettaan niihin. Jos turbo buustaan 24" vihujen luo ja oon 6" päässä niist niin pitääkö mun chagettaa?!
Mutta jos boostaa, niin silloinhan tunnetusti ei pysty chargettamaan. Joten miten verikynnet chargettaisivat, kun eivät voi sitä tehdä?

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Onko niiden pakko "boostata"?
Eikö ne voi liikkua normaalisti?
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

kyl mä ainaki sen invasaven niille mielelläni ottaisin sil boostil.
factordunk

Viesti Kirjoittaja factordunk »

Pörrö kirjoitti:Onko niiden pakko "boostata"?
Eikö ne voi liikkua normaalisti?
Ei ole pakko boostata, saavat liikkua hitaamminkin.
Edit: Liian hidas
vorlooni

Viesti Kirjoittaja vorlooni »

mutta noiden on pakko chargettaa jos voivat, ja yleensä tollasia joiden on pakko chargettaa voidessaa kielletään esim rapid firettämästä ja täten estämään itseään chargettamasta. Tästä voisi sitten kierolla logiikalla päätellä että clowit eivät saa turbottaa 6" sisään vihulaisesta
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ei nyt niinkään yleensä, eikä ainakaan tuossa tapauksessa.
Angel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angel »

Ajattelin tällä että ne pääsis 1. vuorolla closettaan (aika kova) eli 30". Onko tätä kerrottu fageissa tai rulebookissa?
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D

Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

on

Sivu 76:
"...so they may not... launch assaults or move in the Assault phase in the same turn."
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
orkwolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja orkwolf »

Ei sanota etteikö voisi liikkua niin että ei rynnäköi. Se on periaatteessa sama kuin liikkuisi niin että ei pysty rynnäköimään (esim. ei liiku 6 tuuman päähän
shiwan8

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

Saathan sä liikkua 1" päähän vihust boostilla mutta lähikseen et pääse. Turbon jälkeen ei saa tehdä mitään ennen seuraavaa omaa vuoroa.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”