Se olis jo liian tärkeetä,jos mumakilista tehtäisiin ylihyvä,se on nyt loistava.Truupperi kirjoitti:Parannuksiahan on paljon:
- 33% ampuja rajoitus pois
- ampuminen läheltä tehokas
- Peikoille suhteutettu trample
- jonkin sortin moraali-säännöt
- taikominen paremmaksi
- erinlaisia warruja eri roduille
- rotuvihaa paremmaksi, eli tietyt rodut ei voi olla keskenään, omillaan parempi
- mumak paremmaksi, se on aivan sukka nykyään
- haarniskat voisi vaikuttaa liikkumiseen
Eiköhän tuo riitä.
...häh?
Kysely
-
sampakoski
- TrollChieftain
- Viesti:
- TrollChieftain
- Viesti:
No minulla on sitten aivan surkea tuuri, sillä aina kun olen Mumakkia kokeillut, niin se tramplaa ehkä max.5 warrua, kunnes se alkaa ottaa iskua. Ainakin f sais olla isompi, onhan se nyt aika naurettavaa, kun joku pahanen haltia, minkä ei pitäisi teoriassa edes pystyä haavoittamaan mumakia, hakkaa sen ihan helposti, ja sillä pistemäärällä saa jo monta pikku haltiaa...Faradorn kirjoitti:Se olis jo liian tärkeetä,jos mumakilista tehtäisiin ylihyvä,se on nyt loistava.Truupperi kirjoitti:Parannuksiahan on paljon:
- 33% ampuja rajoitus pois
- ampuminen läheltä tehokas
- Peikoille suhteutettu trample
- jonkin sortin moraali-säännöt
- taikominen paremmaksi
- erinlaisia warruja eri roduille
- rotuvihaa paremmaksi, eli tietyt rodut ei voi olla keskenään, omillaan parempi
- mumak paremmaksi, se on aivan sukka nykyään
- haarniskat voisi vaikuttaa liikkumiseen
Eiköhän tuo riitä.
...häh?
No ehkä tuo moraali oli liioittelua.
Taikominen on ehkä epä-lotrimaista, mutta nykyään aika turhaa muita kuin sankareita vastaan. No on se hyvä, kun vastassa on arska, gillu tai joku muu, mutta sitten kun kaveri tulee jollain kapu+massa, niin kyllä (esimerkki)transfix(esimerkki) nousee aivan omaan luokkaansa. Ja sen rooli on aivan mitätön, esim Merryn resistance to magic on vain pisteen nostaja, kuinka moni taikoo vakavissaan Merryyn?
Ampumista voisi nostaa minusta paljonkin, mutta vastapainoksi voisi tehdä ampujista aivan susia klosikessa, esim. -2 voittoon ja -1 woundaukseen, jos käsiase, niin vain -1 voittoon.
OT: tuo ...häh-juttu on vain vastapainoa Sauronin heh-jutuille, minusta jokainen voisi kehittää itselleen jonkun kolme kirjaimisen "sanan" viestinsä loppuun
...häh?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Tuo ois hyvä idea.Truupperi kirjoitti:Ampumista voisi nostaa minusta paljonkin, mutta vastapainoksi voisi tehdä ampujista aivan susia klosikessa, esim. -2 voittoon ja -1 woundaukseen, jos käsiase, niin vain -1 voittoon.
....juu!
Viimeksi muokannut JmM, Ti 08.03.2005 08:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- TrollChieftain
- Viesti:
Ranger of Gondorit kalliimmiksi!Äsken vähän kattelin sääntökirjaa ja huomasin,että Uruk-hait on 3p kalliimpia kuin ne. Ainoa,mikä urukilla on parempaa, niin defence on 1 parempi. Rangerilla on taas parempi shooting value. Ja rangerilla on vielä valmiiksi bow. Ja kun pistäisi Urukille bowin niin sitten ero olisi 4p.Syy saattaa olla kyllä siinä, että Urukeille saa enemmän kamaa.Mutta silti, 4p vaivaisen paremman deffan takia!!!!!!!!!
Köyhillä ei ole varaa.
Tarkotat varmaan urukkien pisteitä. No piti sitte tohonki mennä pilkkuu viilaa.bottiins kirjoitti:niin ja urukilla on str yhden parempi ja jos nyt mietitään niin deffa ja str ovat pelin parhaimpia stateja joten en pistäisi itse rangereita kalliimiksi
Elrondin Fight Paremmaksi!
Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Minut tunnettiin? nimellä SacC.