Miten tyranidit Synty

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Lepoula

Viesti Kirjoittaja Lepoula »

Aivan. Evoluutio on kaiken a ja o. Ties kuinka kauan ne vaan eläisivät, jos niitä ei muutettais massaksi... Ehkä niille on käynyt kuin turtleseille. Jokin kemikaali mitä ne löys ja söi (yllätys yllätys) kasvatti ne isoiksi, ilkeiksi ja nälkäisiksi. Minun teoria.
The great beast has come, devourer of worlds.
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

en ole järin tietoinen (vielä) nidejen syntymisestä, mutta miten niitä syntyy? syntyyks ne kenties melko samalla tavalla kuin alien-elokuvissa, vai muniiko/synnyttääkö joku iso alien/tyranidi kuningatar ne?
it is a momentary madness!!!
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Genestealerit ovat käsittääkseni melkoisen suora Aliens-ripoff, mutta muista ei ole hajua.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Juliwer

Viesti Kirjoittaja Juliwer »

Hive alukset taisivat aloittaa niiden perus mosurien kasvattamisen vähän ennen kuin ne saapuvat saalisplaneetalle ja kun saapuvat sinne, pesäalus ampuu ne mosurit sinne planeetan pinnan päälle jonkinlaisissa munissa/kennoissa.
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Hämärät muistikuvani pitävät tuota teoriaa oikeana.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Grot Blasta

Viesti Kirjoittaja Grot Blasta »

kaaos-soturi kirjoitti:en ole järin tietoinen (vielä) nidejen syntymisestä, mutta miten niitä syntyy? syntyyks ne kenties melko samalla tavalla kuin alien-elokuvissa, vai muniiko/synnyttääkö joku iso alien/tyranidi kuningatar ne?
Asiasta ainakin tämän verran: "Hive tyrants are thought to be universally ´male´ while the female counterpart may be the monstrous Dominatrix" (Codex: Tyranids s.46 "File 472/-437 Occular Organ"-kohdassa) siinä mainitaan jotain myös muiden nidien lisääntymisestä (kai).
Dimensus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dimensus »

Aikaisemmin todettiin että kunnes gw ilmoittaa asiasta. Gw ei ilmoita asiasta ennekuin joku pelaaja keksii hyvän juonikuvion. Eli keksitään joku oikein mutkikas ja nerokas niin gw voi sitten omia sen ja brässäillä
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.

"paikkakunta: Kempele"

-Omenapoika
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

ihme-epeli kirjoitti:
kaaos-soturi kirjoitti:en ole järin tietoinen (vielä) nidejen syntymisestä, mutta miten niitä syntyy? syntyyks ne kenties melko samalla tavalla kuin alien-elokuvissa, vai muniiko/synnyttääkö joku iso alien/tyranidi kuningatar ne?
Asiasta ainakin tämän verran: "Hive tyrants are thought to be universally ´male´ while the female counterpart may be the monstrous Dominatrix" (Codex: Tyranids s.46 "File 472/-437 Occular Organ"-kohdassa) siinä mainitaan jotain myös muiden nidien lisääntymisestä (kai).
kiitos.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”