Grimasta vielä sen verran, että itse en oikein ole tajunnut sitä osaa siitä Griman special rulesta joka liittyi jotenkin 2 mightiin...
jotenkin että 6" päässä oleva vastustajan hero joutuu käyttämään 2 mightia?
Troll Chieftain kirjoitti:Grimasta vielä sen verran, että itse en oikein ole tajunnut sitä osaa siitä Griman special rulesta joka liittyi jotenkin 2 mightiin...
jotenkin että 6" päässä oleva vastustajan hero joutuu käyttämään 2 mightia?
Jos vihollinen haluaa käyttää might pinnan, se joutuu käyttämään 2 pinnaa yhden sijasta. Siis jos Grima on 6" sisällä...
tuosta puuparrasta kyselisin että kun se heittää sen kiven niin tähdätäänkö siinä yhteen modelliin vai onko isompi pamaus...juu säännöissä lukee että on saman lainen ku crossbow mutta miksi sellanen valtava otus heittelisi jotain pikku kiviä...?
Sama se on peikoissakin, heittävät metri kertaa metri kokosen kiven ja se osuu 20:stä tyypistä yhteen... Tämä on GW:n peli, jätä logiikka pois, vai miten se meni
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Jos tässä oletaan logiikka hakea, niin mistä Puuparta kiskoo niitä kiviä avoimella ruohotasangolla...? Juu, ehkä on parempi tosiaan unohtaa se looginen ajattelu...
hmm täällä jossain on topicci jossa on mitä haluat muuttaa sääännlistä siellä voi keskustella.... niin ja itse olen miettinyt samaa miksei siinä voisi olla vaikkapa joku alue johon se osuu, kuten 1 tai 2 tuumaa sillon se jopa voisi tappaa 2-3 tyyppiä.... ja kivestä ei tulisi vieläkään niin tehokas kun ei niitä peikkoja jengillä hurjasti ole jotta niillä saisi peliä ratkasevaa tuhoa aikaan...