Charge +1 Attack
Charge +1 Attack
Mitkä aseet vievät tämän pois eli jos ampuu samalla vuorolla kuin rynnäköi. Rabit weapon taisi viedä ja assalut ase ei. Miten pistooleiden laita?
Jos Ampuu Rapid Fire aseella ei saa assaulttaa. Mikään ase ei vie pois tuota Charge bonusta, näin uudessa edikassa.
T: Salonen
T: Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
-
Armageddon
Kannattaa jättää tämän kaltaiset kommentit pois mikäli ei ole säännöistä perillä. Pistoolilla ampuminen ei vie charge bonusta, mutta paikallaan pysyvät napit jotka ampuvat pistoolillaan kahdesti eivät voi chargata kuten rapid firen ja heavy weaponien kanssa.Dimensus kirjoitti:jos ammut pistoolilla niin chargebonus lähtee
TAR = Trial Assault Rules.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Olen pahoillani, omaan väärää tietoa. Ja arvon herra moderaattorille kertoisin, että minulle tuo sääntö oli oikeellinen ennenkuin se osoitettiin vääräksi. Joten, suokaa anteeksi, luulin olevani fiksu. En kyllä muista mistä sen luin, luultavasti tankeroenglannilla säännöistä.=)
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
"paikkakunta: Kempele"
-Omenapoika
-Omenapoika
-
Armageddon
Eipä tuossa mitään sen kummempia, mutta usein tälläiset vastaukset vain sekoittavat ketjua ja aloittaja saattaa miettiä parikin kertaa miten homma menee jos moni henkilö kertoo erilaisen vastauksen. Ei siis mikään iso juttu, mutta kunhan kaikki vastaisivat vain mikäli ovat lähestulkoon varmoja säännöstä, niin foorumi pysyisi hieman siistimpänä ja selkeämpänä.Dimensus kirjoitti:Olen pahoillani, omaan väärää tietoa. Ja arvon herra moderaattorille kertoisin, että minulle tuo sääntö oli oikeellinen ennenkuin se osoitettiin vääräksi. Joten, suokaa anteeksi, luulin olevani fiksu. En kyllä muista mistä sen luin, luultavasti tankeroenglannilla säännöistä.=)
sain selville mistä epätietoisuuteni on lähtöisin, olen elänyt trialisääntöjen maailmassa. Eli tämä päti vielä noissa kolmoslaitoksen päivityksissä mutta nyt nelosedikkaan se uudistettiin uudestaan. Anteeksi sekoilu.
hevi on kuin luoti tai moukarinisku, se vain kolahtaa koviin jätkiin.
-Omenapoika
-Omenapoika