Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Mun mielestäni ne uudet Guardit ovat kerrassaan loistavia. Lictor on dynaamisempi kuin vanhat, ja uusi isotyrkky on eri hieno (kunhan siltä vaihtaa pään), kakkosedikan loistava mörkö vähän päivitettynä. Zoantrhopesta en tiedä, se edellinen on ehkä kuitenkin hyvällä tavalla kummallisempi. Sopivasti sekittelemalla saa varmaan juu varsin kelpo armeijan.
/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Nuo uudet figut ovat paljon hienompia kuin mitkään aiemmat. Itse tykkään varsinkin lonkeronaamaisesta Genestealerista. Ja Tyrantista. Ja... Ja... Ja...
Okei, ehkä ne gaunttien mutanttipäät ovat hieman yliampuvia. Ja Broodlord on tönkkö. Mutta kaikin puolin hienoja figuja, ja minä ainakin innostuin odottamaan uutta Nid Codexia, ehkä sen myötä voisi oikeasti aloittaa 40K:n.
Murmelimies kirjoitti:Varo puheitasi tai saamme tulevaisuudessa nähdä iloisesti hymyilevän hive tyrantin, pelkkä ajatuskin pelottaa...
Meikä tykkää. Uudet nidit on tosi hienoja. Tyrantti, Lictori ja GUardit ovat paljon kolmosedikan nidejä parempia, kaakkosesta puhumattakaan. Zoanthrope nyt oli vähän kummallinen....
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Uusi tyrantti on hieno kunhan jättää miekan pois. Lisäämällä osia vanhasta tyrantista voipi saada hyvää jälkeä aikaan.
Lictor on hieno. 3 voisin hommata jos lictorin säännöt pysyvät järkevinä.
Guard on mielettömän näköinen kasa. Se näyttää siltä että se jopa kestää kipua. Mutta ilman lash whippiä ei siitä taida olla hyötyä.
Uudet stealerit, enpä osaa sanoa mitään.
Zonkku, voisin minä yhden ostaa kun ei ole kuin 2 itsellä. Ei se niin ruma ole kuitenkaan.
Brood Lord, ei mikään ihmeellisen näköinen mutta jos se pelissä toimii niin kyllä niitä voisi hommata
Lictorissa ei ole muuta vikaa kuin ne isot tappo-massacre-hack'n slash terät. Tyrantin pää ja miekka on helppo konvata erillaisiksi (lue: GREEEN STUUUFF!!!) Brood lord on sexy ilmestys. Todella munakas.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Tyrant on jotenkin... En vain tykkää tyylistä, huono. Ruma. Kakkosen tyrant ownaa vieläkin.
Guardit... Järkyttävän rumia otuksia. Siis... Ei. Kolmosen rumahkot guarditkin pistävät näitä dunkkuun 6-0.
Lictor menettelee, ihan jees, mutta jokin tuossa on. Ei tyydytä.
Sitten, ainoat valopilkut tähän asti: Zoanthrope ja Broodlord. Nämä ovat tyylikkäitä nappeja, hienoin tähänastisista 'thropeista. Ei kovin paljon tyylikkäämpi kuin kolmosen, mutta riittävästi. Eihän näytä niin posliinilta.
Toivotaan parempaa warrioreista ja gaunteista, (vai tuliko näihin edes muutoksia..?) tähän asti nähdyt napit eivät paljon lohtua nimittäin tarjoa.
Mutta periaatteessa pitäisi kiittää GW:tä että karkoitti minut 'nidien kimpusta, olisin muuten saattanut joutua jopa ostamaan niitä, kun silloin ajattelin, että pakko näitä on saada kun figut on nin upeita.
Vaan en ajattele enää.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
joku mainitsi gaunttien mutanttipäät. Onkohan näitä missä?
Ite tykkään kyllä uusista genestealereista ihan kympillä, ja lictorista kanssa. Guardi oli aika nätti myös. jos siihen vain vähän sais liikettä niin...
taitaa olla sitä vanhaa mallistoa, 3 edikan sääntö kirjassahan niillä oli miekat eikä kynsiä, mistä minä en oikeastaan pitänyt, mielestäni niille sopii paremmin kynnet, kuin lonkero kaaoksen sotilaalle
Kauppias kirjoitti:Olen oikeastaan pettynyt uusiin figuihin. Zoanthrope ja tyrant guardit olivat ainoita hienoja figuja. Mistäs muuten löytyy toi uusi carnifexi.
Uutta 'fexiä ei ole vielä näytetty
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.