LoT: Tzeentch Will

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Batista

LoT: Tzeentch Will

Viesti Kirjoittaja Batista »

On jäänyt hieman epäselväksi, kun tuo kyseinen kykyhän antaa heittää uudelleen yhen nopan vuorossa, mutta ongelmana onkin, että saanko heittää re-rollin ensin omalla ja sitten myös vastustajan vuorolla? Eli siis re-rolleja tulisi maksimissaan 12kpl. koko pelinainkana, mikäli peli kestäisi kuusi vuoroa.
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Yksi re-rolli per vuoro eli jokaisen pelaajan vuorolla yksi.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Uskoisin, että sääntöjenkirjoittajat ovat tarkoittaneet, että re-rolleja saisi yhden per vuoropari (koska kaikkien muiden rotujen re-roll kamat ovat niin tuhottoman kalliita verrattuna tähän, esim. liskojen se markki), MUTTA ovatkin päättäneet kirjoittaa että niitä saa molempien pelaajien vuoroilla yhden.

Se on aikalailla pelaajista kiinni kumpaan käytäntöön päätyy (tietenkin kun pelaa Tzeentchillä haluaa saada itselleen edun, mutta jos voittaa kaverin jo muutenkin, niin voi vähän miettiä...).
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
JouNiin

Viesti Kirjoittaja JouNiin »

Uskoisin, että tässä on kyseessä ihan tavallinen halpa, kun sopii teemaan tapaus. Niitä löytää melkein joka armeijasta, mutta tunnustan, että staff of change:sin erratoiminen oli oikein. Silti yksi reroll turnissa ei oo mun mielestä liikaa lord of chang:elle varsinkaan, kun mun mielestä staffi on erratoitunakin parempi ja 10 pts halvempi. Jos jonkun mielestä reroll per turni on liikaa Muutoksen Herralle, niin yrittää kyllä mun mielestä tasapainottaa peliä omaan pussiinsa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”