onko järkeä?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
handy

onko järkeä?

Viesti Kirjoittaja handy »

kannattaisiko minun jatkaa dark eldarien maalausta niin että niille maalaisin niitten ihon dry brushilla vai ensin elf flesh ja sitten flesh wash päälle.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Drybrushia en suosittele, koska se sotkee ihon.
Håkan

Viesti Kirjoittaja Håkan »

Suosittelen jälkimmäistä. kuten Elladan sanoi, drybrush sotkee ihon.

ps. kannattaisi vaihtaa otsikkoa
Thrag

Viesti Kirjoittaja Thrag »

no jaa... itse en ole kummoinen maalari mutta onnistuin tekemään
aikas hienoa haltiaihoa maalamalla ensin bestial brownia pohjalle ja sitten päälle reilusti highlightia elf fleshillä ja päälle drybrushilla skull whitea. Tuolla valkoisella tuli tosin aika kalpeaa jälkeä, joten jokin toinen väri saattaisi olla paikallaan.
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
Eetu5

Viesti Kirjoittaja Eetu5 »

Bleached bone?
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

minä itse olen ainakin onnistunut tekemään joukkojeni päät ihan drybrushailemalla tosin elfeille se ei oiken sovi. Kannataa kokeilla kummalla tyylillä tulee parempaa jälkeä niin minä tein
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Kumpikaan tapa ei ole IMHO hyvä, layroimalla nopeemmin ja hienommin. Tummaa ruskeeta alle, ja siitä asteittain vaaleeseen ihoon.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

hyytelöperuna kirjoitti:Kumpikaan tapa ei ole IMHO hyvä, layroimalla nopeemmin ja hienommin. Tummaa ruskeeta alle, ja siitä asteittain vaaleeseen ihoon.
Layeroinnista ei kyllä IMO saa nopeampaa tekniikkaa kirveelläkään. Tosin hienompi se on väkisinki.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”