Mikä hevosia vaivaa?
Mikä hevosia vaivaa?
Mikä noissa hevosissa on, kun niiden päät ei mahdu ruumiiseen kiinni? Nykyään leikkaan sen tapin pois ja liimaan muuten vaan kiinni.
"Ruohoa ja liimaa löytyy" -figunarkki-
- Blackguard
G-stuff saattaisi toimia paremmin kuin liima reikien peittämisessä.Blackmoon kirjoitti:käytetäänkö greenstuffia juuri tuollaisten reikien peittämiseen? Minä käytän liimaa XD
Mutta asiaan: Minulla ei ole kyllä ollut hevosten kanssa koskaan ongelmia, mutta ainoat omistamani hevoset ovatkin olleet Empiren ritareita...
Missä hevosissa erityisesti on näitä ongelmia?
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Itsekään en ole tätä ongelmaa huomannut enkä kuullut puhuttavan tästä vaikka olen tutustunutkin vain Welffien, Empiren (kaapuhevonen mukaanlukien), Kislevin ja hieman Chaoksen hevosiin ja kaikissa pää on liimaantunut erittäin hyvin ja helposti ilman tohtoroimista. Mutta onko jotain muita kuin High Elf hevosia joilla tuota ongelmaa esiintyisi.
-
Aleksi Pesonen
- Viesti:
Pistää pään ennenkuin liimaa puolet yhteen.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
vinkki vinkii sama hevonen.. itselläni oli sama ongelma VAIKKA liimaisin ensin pään ja sitten vasta torsot paikoilleen. veistellä siitä selvittiin.. mitä niillä kohoumilla loppujenlopuksi tekee. kyllä ne päät saa kohdalleen ihmankin jos nyt ei ihan puusilmä ole.Blackmoon kirjoitti:High elvien silver helmeissä ja maagin hepassa
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Sinulla taisi käydä huono tuuri figun kanssa koska omani sopi hyvin.Blackguard kirjoitti:Juu, näin minökin olen tehnyt. Kaiken huippu oli Dark Pegasus, jonka pää ei sopinut reikäänsä, j akun sain sen sovitettua, siihen jäi metrikertaametri -aukko.
Ihme kyllä en ole ikinä huomannut tätä yhdenkään hevosen kanssa, tiedä sitten mistä johtuu.
- Rectunator
- Henri Ketonen
Minulla ei noita tuollaisia hevosten puolelta tullut vastaan, mutta yhden boarin kanssa oli vaikeuksia, sen kanssa jonkin aikaa taistellessani jotenkin sen sain paikalleen.
Pahempi ongelma sitten olikin jättiläinen ja jätin pää. Ei ollut yhtään mukavaa huomata kuinka kohouma, johon pää pitäisi tunkea, oli kivasti valuuvirheen takia laajentunut niin valtaisaksi, että sitä sai nakertaa ties kuinka kauan, että toinen päistä menni paikoilleen. Nykyään jätti kärsii niskakivuista ja leprasta, pää kun ei aina tahdo pysyä paikoillaan. Mutta mutta, kyllä tässä on selvitty, joten eiköhän selvitä eteenkin päin.
Pahempi ongelma sitten olikin jättiläinen ja jätin pää. Ei ollut yhtään mukavaa huomata kuinka kohouma, johon pää pitäisi tunkea, oli kivasti valuuvirheen takia laajentunut niin valtaisaksi, että sitä sai nakertaa ties kuinka kauan, että toinen päistä menni paikoilleen. Nykyään jätti kärsii niskakivuista ja leprasta, pää kun ei aina tahdo pysyä paikoillaan. Mutta mutta, kyllä tässä on selvitty, joten eiköhän selvitä eteenkin päin.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
- Synnin niittäjä
- Viesti: