mitä mun kannattais ostaa seuraavaks

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
aleksik

mitä mun kannattais ostaa seuraavaks

Viesti Kirjoittaja aleksik »

Nii mitä mun kannattais ostaa seuraa vaks ku mä kerään beastmenei mul on jo beasts herd ja tuscor chariot ottakaa yhteyttä yv:llä.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Luitko varmasti tämän ?

EDIT: Armeijavalintaa saa toki pohtia tällä tavoin, mutta se olisi hyvä suorittaa tuoreella FB: Perusteet -alueella. Siirränpä tämän sinne siis.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
hyytelöperuna

Re: mitä mun kannattais ostaa seuraavaks

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

aleksik kirjoitti:Nii mitä mun kannattais ostaa seuraa vaks ku mä kerään beastmenei mul on jo beasts herd ja tuscor chariot ottakaa yhteyttä yv:llä.
Hero olisi hyvä olla armeijassa jotta voit pelata laillisia pelejä, joten wargor joukkoon, kaveriksi shamaani estämään vihollisen vähät taiat.

Perusmassa sitten vaan lisää, toinen boksillinen herdejä ja toinen chariotti voisivat olla aika varmoja nakkeja. Iskuvoimaa voisi hakea Bestigoreista sekä minotaureista/ogreista/peikoista. Jos haluaa, spawni tai parikin ovat oikein mainioita otuksia. Jättiä suosittelen harkitsemaan, tämä vaatii hiukan taitoa, varsinkin ampuvia vastustajia vastaan.
aleksik

Viesti Kirjoittaja aleksik »

kiitti mut jos sä sun pitää tietää et mitä mul on nii mul on noi mitkä mä oon jo sanonu nii mul on viel bestgori
niin kauan voi tappaa örkkejä kunnes örkki tappaa sinut
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”