olen huomanut että 40k ohjekirjan statsit vaihtelee codexeihin katsoen.
esim. Farseer on codexissa 40 pojoo mutta ohjekirja sanoo about 60.
Onko mulla jäänyt jotain huomaamatta :?:
lähettäkää tekin jos löytyy jotain :idea:
Ohjekirja kusettaa!
Ohjekirja kusettaa!
"Guns dont kill people, people kill people"
Re: Ohjekirja kusettaa!
Ohjekirjaan on koottu vain nopeasti alustavat pelilistat, jotta kaikilla armeijoilla pystyi jo pelaamaan silloin, kuin ei codexeja vielä oltu julkaistu.Sargal kirjoitti:olen huomanut että 40k ohjekirjan statsit vaihtelee codexeihin katsoen.
esim. Farseer on codexissa 40 pojoo mutta ohjekirja sanoo about 60.
Onko mulla jäänyt jotain huomaamatta :?:
Ei ole tarkoituskaan, että nämä olisivat yhtenevät, vaan vaan codex korvaa sääntökirjan armeijalistan.
- The Captain
- Valvoja
Ööh... eikä ole. Niillä on joko WS tai BS 4 riippuu siitä, tekeekö niistä storm squadeja vai tavallisia. Black guruja saa vain kaksi squadia (jos ne ovat pakolliset force organisationissa), ja Ulthwella on (olevinaan) myös rajoituksia.Drafti kirjoitti:niinpä... se ottaa päähän ku kaverinkaa ollaan pelattu muutama matsii ja tällä on ollu codexi ja mä oon katsonut ohjekirjasta. Eldar guardianit on siinä vain ws 3 bs 3 kai mutta ku mä ostin craftworldin niin hiffasin että on paljon fiksumpaa muuttaa ne Ulthwen black Guardianeiks joissa on ws4 bs5.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Black Guardian Defender: BS:4, muuten normaali.
Black Storm Guardian: WS:4, muuten normaali.
Vain "compulsory"-choiceina otetut Guardian-squadit ovat Black, eli useimmiten vain kaksi / armeija.
Vihje Storm Guardianeille: jätä Assault-aseet kotiin, ja anna Warlockille Enhance sekä Witchblade ja Pistooli. Guardianeilla on WS:5 ja I:5...
Black Storm Guardian: WS:4, muuten normaali.
Vain "compulsory"-choiceina otetut Guardian-squadit ovat Black, eli useimmiten vain kaksi / armeija.
Vihje Storm Guardianeille: jätä Assault-aseet kotiin, ja anna Warlockille Enhance sekä Witchblade ja Pistooli. Guardianeilla on WS:5 ja I:5...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves