Mistä resiiniä järviin?
Mistä resiiniä järviin?
Nyt kun Lustria lähestyy kovaa vauhtia, pitäisi liskoille taikoa maastoa. Akvaarioliikkeestä saa muovista kasvistoa riittävästi, mutta järviä pitäisi värkätä. Resiini lienisi sulatettuna se paras vaihtoehto ja myös GW:n mallintekijöiden käyttämä, mutta mistä sitä Suomessa saisi?
Turun Sinooperissa eivät ainakaan osanneet neuvoa ja samaa settiä tulee myös maalaus- ja rautakaupoista. Kenelläkään kovia tipsejä asian tiimoilta?
Myös vaihtoehtoiset järvimateriaalit kiinnostavat, PVA-liimasta tulee vähän turhan skröbön näköistä jälkeä. Vika voi tietenkin olla myös vääränlaisessa lakassa tms.
Turun Sinooperissa eivät ainakaan osanneet neuvoa ja samaa settiä tulee myös maalaus- ja rautakaupoista. Kenelläkään kovia tipsejä asian tiimoilta?
Myös vaihtoehtoiset järvimateriaalit kiinnostavat, PVA-liimasta tulee vähän turhan skröbön näköistä jälkeä. Vika voi tietenkin olla myös vääränlaisessa lakassa tms.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Ainakin woodlandsilta löytyy jotain (kallista) vesimateriaalia, mutta jos joku löytää konstin miten tuo hartsin käyttö sujuu suomalaisissa olosuhteissa ja mistä sitä saa, niin pistäkää ihmeessä viestiä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Kyllä tilaavat. Sieltä ainakin itse sain oman purnukkani.behemoth kirjoitti:Turusta Askartelukeskuksesta olen ostanut kirkasta hartsia (rautatiemaastojen mallaajia varten sitä oli sinne hankittu). Siellä tuskin on hyllytavarana, mutta varmasti tilaavat.
Mainio tuote kaiken kaikkiaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi