Keisarillista propa... ilmoituksia
- figunarkki
Mariinit eivät niinkään tarvitse propagandaa jotta marat jaksaisivat taistella, vaan tulevia maroja varten. Mara julisteet tulee olla hiukan lapsellisia, sodasta pitää tehdä glamouria ja kuvat militarisoituja. Katsos kohderyhmänä kun on 10-12 vuotiaat pojat 
Eli jotain tyyliin "sinä reipas nuori mies, ota haaste vastaan ja liity keisarin eliitti joukkoon."
EDIT: ja kuvaan joku urhea space mariini puhtaan valkoisessa panssarissa räiskimässä örkkejä (jotka tietty on kuvattu säälittäviksi elukoiksi)
Eli jotain tyyliin "sinä reipas nuori mies, ota haaste vastaan ja liity keisarin eliitti joukkoon."
EDIT: ja kuvaan joku urhea space mariini puhtaan valkoisessa panssarissa räiskimässä örkkejä (jotka tietty on kuvattu säälittäviksi elukoiksi)
Noniin...nyt sain sitten omanikin tänne näytille...
Ei siinä hirveästi pitäis olla kirjoitusvirheitä mutta sanokaa jos löydättä
Niin siis se kuva http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?show=984 tuossa
Sanokaa muutenkin mielipiteitänne tuosta. En nimittäin ole juuri perehtynyt 40k puolelle joten oli hieman hakusessa mitä siihen julisteeseen pitäisi tulla
Ei siinä hirveästi pitäis olla kirjoitusvirheitä mutta sanokaa jos löydättä
Niin siis se kuva http://www.sotavasara.net/gallery_browse.php?show=984 tuossa
Sanokaa muutenkin mielipiteitänne tuosta. En nimittäin ole juuri perehtynyt 40k puolelle joten oli hieman hakusessa mitä siihen julisteeseen pitäisi tulla
Itsepähän pyysit:
Muuten pirun tyylikäs!
Eips, pitäisi olla "in the war".Join us to the war
Unohdit artikkelin "the" sanan "nearest" edestä.to march to nearest
Eikös tunnukin hieman pössiltä? Oikein kirjoitettuna "start to serve some real thing".start to serve something real thing
Itse pudottaisin tuon "you should"-kohdan. Nyt se näyttää hieman "Jos viitsit"-tyylin pyynnöltä.You should do this and start to use your life for the Emperor!
Muuten pirun tyylikäs!
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
HahAttila kirjoitti:Itsepähän pyysit:
Eips, pitäisi olla "in the war".Join us to the war
Unohdit artikkelin "the" sanan "nearest" edestä.to march to nearest
Eikös tunnukin hieman pössiltä? Oikein kirjoitettuna "start to serve some real thing".start to serve something real thing
Itse pudottaisin tuon "you should"-kohdan. Nyt se näyttää hieman "Jos viitsit"-tyylin pyynnöltä.You should do this and start to use your life for the Emperor!
Ja ilman sitä se kuulostaa örkin tekemältä julisteelta.Attila kirjoitti:Itse pudottaisin tuon "you should"-kohdan. Nyt se näyttää hieman "Jos viitsit"-tyylin pyynnöltä.You should do this and start to use your life for the Emperor!
Vielä vähän muokkausta ja se olisi täydellinen.Julisteeseen tuleva teksti kirjoitti:You do this and start to use your life for the Emperor
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
- DJ_Silverpig
Vielä tuo "you"-sana pois:Pörrö kirjoitti:Ja ilman sitä se kuulostaa örkin tekemältä julisteelta.Attila kirjoitti:Itse pudottaisin tuon "you should"-kohdan. Nyt se näyttää hieman "Jos viitsit"-tyylin pyynnöltä.You should do this and start to use your life for the Emperor!Julisteeseen tuleva teksti kirjoitti:You do this and start to use your life for the Emperor
Do this and start to use your life for the Emperor
Possu
Tuota minun julistetta saa kyllä vapaasti käyttää, jos joku haluaa.
En kyllä sitä omaksenikaan oikein tunne, kuvan copiraitithan ovat GW:llä, vaikka minä sitä muokkasinkin. Käyttäminen tapahtuu sitten ihan omalla vastuulla.
En kyllä sitä omaksenikaan oikein tunne, kuvan copiraitithan ovat GW:llä, vaikka minä sitä muokkasinkin. Käyttäminen tapahtuu sitten ihan omalla vastuulla.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Tässä on oma Örkkipropaganda julisteeni. Tiedän, se on ruma. Ihan vaan GW kuvia liitetty yhteen, ja kirjoitettu vähän tekstiä... Käyttäköön jos joku haluaa, mutta epäilen...
EDIT: Poistin linkin kun osoittautui laittomaksi...
EDIT: Poistin linkin kun osoittautui laittomaksi...
Viimeksi muokannut Andros, Ti 12.04.2005 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Näpersimpä huvikseni tuollaisen:
http://www.kolumbus.fi/rampale/sacrifice.jpg
Aidoista propagandajulisteista on hyvä ottaa mallia, ainoa ongelma on se, ettei sopivaa materiaalia ole hirveästi tarjolla. Pitäisi melkein osata itse piirtää.
http://www.kolumbus.fi/rampale/sacrifice.jpg
Aidoista propagandajulisteista on hyvä ottaa mallia, ainoa ongelma on se, ettei sopivaa materiaalia ole hirveästi tarjolla. Pitäisi melkein osata itse piirtää.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
- Rectunator
- Corgimaster
Mistä sinä luulit että keksin tämän.Rectunator kirjoitti:Toisen maailmansodan julisteet olivat rautaa. Voin jo sieluni silmin nähdä tekstin: "Uncle Emperor wants YOU to join Imperial Guard!"
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Kopioin tekstin (ja idean) suoraan tästä julisteesta:A.Kousa kirjoitti:rampale, sen pitäisi olla "you talk about sacrifice", muuten hieno
[image]
http://www.ustrek.org/odyssey/semester2 ... arprop.jpg
[/image]
En haluaisi olla tiukkapipo, mutta ...
Joku omistaa tekijänoikeudet moniin noihinkin kuvista, joita pohjina noissa julisteissa on käytetty. Netissä gallerioissa tms. foorumeilla kuvien postailu on julkaisutoimintaa, joten mikäli kuvan tekijältä ei ole saatu lupaa moiseen, ei niitä oikein saisi täällä postailla - rikkomatta kansainvälisiä tekijänoikeuksia. Kokonaan itse tehdyt julisteet ovat tietenkin asia erikseen - kumarrus niille!
Moni ei ehkä ymmärrä rikkovansa tekijänoikeuksia, joten ennenkuin mitään vahinkoa pääsee syntymään, niin tuleepa tämäkin asia sanottua. Flamettaa saa vapaasti - ei se siitä miksikään muutu.
Joku omistaa tekijänoikeudet moniin noihinkin kuvista, joita pohjina noissa julisteissa on käytetty. Netissä gallerioissa tms. foorumeilla kuvien postailu on julkaisutoimintaa, joten mikäli kuvan tekijältä ei ole saatu lupaa moiseen, ei niitä oikein saisi täällä postailla - rikkomatta kansainvälisiä tekijänoikeuksia. Kokonaan itse tehdyt julisteet ovat tietenkin asia erikseen - kumarrus niille!
Moni ei ehkä ymmärrä rikkovansa tekijänoikeuksia, joten ennenkuin mitään vahinkoa pääsee syntymään, niin tuleepa tämäkin asia sanottua. Flamettaa saa vapaasti - ei se siitä miksikään muutu.
Edetkäämme siis varovasti, mutta pitäkäämme mielessä myös seuraava:
Tekijänoikeuslaki kirjoitti: 5§
Sillä, joka yhdistämällä teoksia tai teosten osia on aikaansaanut kirjallisen tai taiteellisen kokoomateoksen, on siihen tekijänoikeus, mutta hänen oikeutensa ei rajoita oikeutta ensiksi mainittuihin teoksiin.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.