Sitä ihmettelen kun ei ikinä ole missään julkisissa turnauksissa näkynyt naisia, mutta se vaatii tosin hermoja
kestää sitä painetta. ET SÄ VOI HÄVITÄ TYTÖLLE
eipä tuo nyt minua ainakaan harmittais vaikka häviäisinkin ja sanomista tulisi koska en ajattele vastapelaajaani sen enempää miehenä tai naisena, vaan vastapelurinaclutch kirjoitti:ET SÄ VOI HÄVITÄ TYTÖLLEsun muuta tulisi varmaan kuultua paljonkin.
Koko topicin tärkein ajatus tiivistettynä kahteen lauseseen. Tästä on vaikea panna paremmaksihc_andersen kirjoitti:Ei tätä hömpötystä kukaan tavallinen tyttö pelaa. Herrasiunaa, eihän tätä pelaa edes kukaan tavallinen poika.
Öh, eli WH - pelaajat ovat epätoivoisia nörtsiköitä, joiden on pakko yrittää iskeä jokaista pelaamaan erehtyvää tyttöä?Silveri kirjoitti:Kuinka moni teistä ottaisi pelaavaa tyttöä todesta? Kuinka moni ei mieti pelin aikana pokaavansa vastustajaa?
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=36161Henri Ketonen kirjoitti: En usko, että monenkaan teiniydestään yli päässeen tarvitsee epätoivoisesti alkaa selittämään jostain puhelimesta taskussa tms., vaikka vastapelaaja olisi sitten lammas.
Olenko sanonut että se johtuu sukupuolesta? Puhuin itsestäni enkä yleisesti.Blackguard kirjoitti:Ja sekö muka johtuu sukupuolestaEn minäkään osaa pelata
Olet aika seksistinen ja keskityt vain yhteen mainitsemaani asiaan. Tämä on selvästi agitointia, joten en kommentoi sen kummemmin tätä asiaa.Mr. Gamgee kirjoitti:Onko se elämä jos on pissis joka juo joka viikonloppuna kaikki rahat?NidGirl kirjoitti:Elämä =bilettäminen
Muuten sanoisin, että naiset eivät harrasta WH:ta, mutta tykkäävät että se on siistiä/söpöä...(?)
Sama täällä... Todella säälittävää kun yleensä miespuoliset pelaajat eivät osaa suhtautua rennosti ja vastaanottavaisesti minuun, kun pelaan heidän kanssaan. Aina mulkoillaan omituisesti ja ollaan jännittyneitä..Luna kirjoitti:mitäs vaikeata siinä on? Olen tehnyt noista kaikkea, tosin yleensä se olen minä joka kerron säälittäviä vitsejä jolle kukaan muu ei naura paitsi minäRune kirjoitti: minun on vain todella vaikea kuvitella ketään naisihmistä juttelemassa innostuneesti warhammerista, katselemassa kaverien kanssa uutta, äärettömän nättiä figua fantsulan blisterihyllyssä, tai jauhamassa alligaattoria kahden toisen pelatessa siinä vieressä, ja naureskellessa kovaan ääneen äärettömän säälittäville vitseille, ja muille pelin tapahtumille.
OIKAISTAANPAS NYT:fury kirjoitti:Kastanpas nyt lusikkani soppaan. Otat ne boltsit ja salkkarit pois päiväjärjestyksestä (ks. keskiverto 15+ tyttö) ja lopetat teboililla hengailun. Tämä vapauttaa noin 1,5h aikaa per arkipäivä. Hiukkasella säädöllä ja urheilun siirtämisellä tälle aikavälille viikolta löytyy kyllä aikaa warhammerottelullekin. Minä olen ainakin elämässäni ehtinyt opiskella, tehdä töitä, viettää aikaa tyttöystäväni kanssa, urheilla, pelata roolipelejä, ja jopa hammeriakin. Tosin, huoltoasemalla hengaaminen ja kotibileissä joraaminen ON jäänyt vähemmälle.NidGirl kirjoitti:Warhammer kiinnostaa vähemmän tyttöjä ihan siitä syystä kun naisilla on enemmän elämää, kuin miehillä. Naiset joutuvat jakamaan kiinnostuksensa useamman asian kanssa jo ihan sukupuolisyistä.