Lotr maasto

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

olet todella hyvä tekemään maastoa, kupollista tulee hieno kun maalaat sen, jos et ole tarkoittanut sitä jo tuon väriseksi, muihin olin erin omaisen tyytyväinen jo nyt...
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Olen suunnitellut Minas Tirithiä maastoksi. Tekisin kaupungin leffan mallin mukaan, mutta niin pieneksi, että about 24 - 40 miniatyyriä saa miehitettyä sen. 1 tai 2 paikkaa heittokoneille ylempiin osiin. Ympärysmuuri (n. 10 cm korkea) voisi olla elementeistä niin, että sitä voisi käyttää osana muitakin maastoja; sellaisenaan tai vaikka Osgiliathin osana.

Ongelmana on vaan se, että näin pienessä kaupungissa ei voi juuri järjestää taisteluja muurien sisällä.

Onko mitään ajatuksia/ ehdotuksia?
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

valpas kirjoitti:Yleiskäyttöistä maastoa löytyy paljonkin, mutta Keski-maa -henkistä maastoa on vasta yksi pala valmiina:

Rohanilainen talo

Kesken on pari taloa:

Gondorilainen talo, osin maalaamatta vielä, tosin ei eilisillan jälkeen enää ihan noin paljon.

Gondorilainen kupolirakennus, teksturointi ja maalaus puuttuu vielä.
Nää on hienoja kaikki. :p
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Brother Veli kirjoitti:Olen suunnitellut Minas Tirithiä maastoksi. Tekisin kaupungin leffan mallin mukaan, mutta niin pieneksi, että about 24 - 40 miniatyyriä saa miehitettyä sen. 1 tai 2 paikkaa heittokoneille ylempiin osiin. Ympärysmuuri (n. 10 cm korkea) voisi olla elementeistä niin, että sitä voisi käyttää osana muitakin maastoja; sellaisenaan tai vaikka Osgiliathin osana.

Ongelmana on vaan se, että näin pienessä kaupungissa ei voi juuri järjestää taisteluja muurien sisällä.

Tee ihan oikean kokoinen. Kestää kauan ja hirmuisen työlästä, mutta vaivan arvoista :) Itsekin olen suunnitellut Minas Tirithiä.
Pollari

Brother Veli kirjoitti:Olen suunnitellut Minas Tirithiä maastoksi. Tekisin kaupungin leffan mallin mukaan, mutta niin pieneksi, että about 24 - 40 miniatyyriä saa miehitettyä sen. 1 tai 2 paikkaa heittokoneille ylempiin osiin. Ympärysmuuri (n. 10 cm korkea) voisi olla elementeistä niin, että sitä voisi käyttää osana muitakin maastoja; sellaisenaan tai vaikka Osgiliathin osana.

http://www.thelastalliance.com/index.ph ... lceid=1669
Tuolta löydät minas tirithin teko ohjeita, Mutta tuo on vähän isompi mitä tuumailiit :D
Viimeksi muokannut Pollari, Ke 13.04.2005 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gamecynic

Kävin katsomassa sitä tuossa äsken, mutta se on mielestäni hiukan tarpeettoman iso pelaamista ajatellen. Tuollaista hirviötä ei myöskään juuri liikutella, vaan se seisoo siinä mihin se rakennetaan. Ranskan GW-tiimi teki Pariisiin Minas Tirithin (jossain WD;ssä on kuviakin siitä, samoin kuin http://fr.games-workshop.com) mutta lähinnä koristeeksi kaiketi, koska sekin on miehen korkuinen.

Hommahan on niin, että peleissä on luontevaa liikutella 5- 40 hahmoa, joten miksi tehdä kaupunkia/ linnaketta samaan mittakaavaan miniatyyrien kanssa.
Pollari

No sitten kannattaa tehä samalla kaavalla kun tuo tla on tehty mutta pienennät vain kokoa?
Gamecynic

Tosi kuin vesi!:)
Pollari

Brother Veli kirjoitti:Tosi kuin vesi!:)
Ja muuten, kannattaa tehä oma topic tälläisiin niin voit saada enemmän vihejeitä. :)
Fwuredz

Viesti Kirjoittaja Fwuredz »

minulla on fabamaastoa joka kyllä käy jotenkuten lotriinkin (raunioita, puita, kukkuloita ala GW, itte tehtyjä kukkuloita(enemmänkin vuoria :) ), itte tehtyy kuusimetsää, kivipilareita) mutta tälläkin hetkellä olen tekemässä, minkä nyt kirjoittamiseltani kerkeän, jonkin sortin pylväshallia lotrimaastoksi käyttötarkoituksena lähinnä jokin Morian osa tai Balinin hauta. kuvia en valitettavasti voi laittaa (ainakaan toistaiseksi)
Ja toisekseen, metalli ja humppa kuuluu yhteen ja Eläkeläiset on Suomen kovin yhtye.
Lord Faramir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lord Faramir »

mulla on linna ja muuri kelpaa mulle mut tekisin mieluummin ite maastot
harmi vaan kun en osaa :'(
edit: nyt teen itse maastoa ja nykyään naama on :)
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Brother Veli kirjoitti:Kävin katsomassa sitä tuossa äsken, mutta se on mielestäni hiukan tarpeettoman iso pelaamista ajatellen. Tuollaista hirviötä ei myöskään juuri liikutella, vaan se seisoo siinä mihin se rakennetaan. Ranskan GW-tiimi teki Pariisiin Minas Tirithin (jossain WD;ssä on kuviakin siitä, samoin kuin http://fr.games-workshop.com) mutta lähinnä koristeeksi kaiketi, koska sekin on miehen korkuinen.
Missä tuolla sivulla on kuva siitä? En löytänyt
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”