Saako chaoksella olla kahta plasma pistolia
Saako chaoksella olla kahta plasma pistolia
Elikkäs kerrotaanko säännöissä että undividien chaos mariinella ei saisi olla kahta plasma pistoolia. Nimittäin itse en ainakaan löytänyt siitä tietoa codexistani.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Normaalit eivät tietenkään saa muutakuin ne optiot mitä codexissa lukee, mutta characterit ja aspiring champat (?) tai ylipäätään kaikki joilla on pääsy armouryyn voi ottaa 2 plasma pistoolia, missä taas ei ole mitään järkeä, sillä samat edut saat plasma pistol+CCW -yhdistelmällä. Sinähän et voi ampua muutakuin 1 aseella vuorossa, joten se toinen plasma pistooli jäisi turhaksi.
-
Murmelimies
ööh
Peruskaaosjääkäreiden optioissa on mahdollisuus vaihtaa aseita raskaisiin tai erikoisiin sellaisiin. Normaalisti se on raskas ase ja erikoisase. Jos raskasta asetta ei ole, erikoisaseita voi olla kaksi. Plasmapistooli on erikoisase, eli niitä voi olla kaksi ryhmässä jo perusoptioilla.
Aspiring Championille saa vielä wargearista plasmapistoolin, eli perusryhmälle saa kolme plasmapistoolia, jos mukana on aspa.
Tietysti kahta pistoolia ei varsinaisesti kukaan muu osaa käyttää kuin Dark Angeleiden Cypher, jolla on paha tapa ilmaantua jonnekin paukuttelemaan ja taas liueta tiehensä.
Aspiring Championille saa vielä wargearista plasmapistoolin, eli perusryhmälle saa kolme plasmapistoolia, jos mukana on aspa.
Tietysti kahta pistoolia ei varsinaisesti kukaan muu osaa käyttää kuin Dark Angeleiden Cypher, jolla on paha tapa ilmaantua jonnekin paukuttelemaan ja taas liueta tiehensä.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Ai näinkö on? Sit mun codex taitaa vähän valehdella kun se myy plasma pistoolia kumpillä? Ja cypherillä tosiaan on bolt pisla ja plasma mutta eipä täällä kukaan muutakaan ole väittänyt... Eli kyllä niillä saa kaksi plasmapistoolia olla kunhan ne on kahdella eri tyypillä ja ei ole heviasetta mukana.Chaos marinet saavat kyllä plasmagunin, mutta ei pistoolia special weaponina, ja Cypherilläkin on bolt pistol ja plasma pistol, ei kahta plasmaa.
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Ja kaaos marinet saavat plasma pistoleja squadeihin, 10 pistettä kipale.JPU kirjoitti:Chaos marinet saavat kyllä plasmagunin, mutta ei pistoolia special weaponina, ja Cypherilläkin on bolt pistol ja plasma pistol, ei kahta plasmaa.
Vai onko jossain tullut errata joka poistaa tuon vaihtoehdon?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ah, sori, muistin väärin. Mitä nyt olen tuota CSM codexia lukenut niin muistin, että eivät saa ihan pistoolia ryhmään. Ja tuo Cypher homma, tuli pieni lukuvirhe, tuolla sanottiin, että se on ainoita jotka käyttävät kahta pistoolia, minä ajattelin henkilön tarkoittaneen kahta plasmaa. Anteeksi minun töppäilyni. Ei pitäisi tunkea nokkaansa asioihin joista en tiedäkään niin paljoa kuin luulen.