Pari 40k-maastonkappaletta

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
jullevi
Valvoja

Pari 40k-maastonkappaletta

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Lyhyestä viesti kaunis:
Linkki

Chimeran hylyn ympärille kasattu bunkkeri ja isoin sukkulanpala (shuttle 3) ovat uusia tuttavuuksia, muut sukkulanpalat maalasin ja esittelinkin joskus alkuvuodesta, mutta päivitin hiljattain alustoja ja otin paremmat kuvat.

Siirtokuvat erottuvat harmillisen paljon. Yritin korjata asiaa mattalakalla mutta ei auttanut. Pitää varmaan kokeilla maalata reunat piiloon, mikä ei ole tosin ihan triviaali temppu.

EDIT: Mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi painotan vielä, että yksikään kuvien maastonkappaleista ei ole (alustoja lukuunottamatta) itse tehty. Maalattu on kuitenkin itse.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Todella hyvin maalattu, hienoa työtä.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Tyylikästä jälkeä, mutta chimeran hylky on mielestäni liian "puhdas". Omaan makuuni olisi ollut lohkeillut maali, luodinjäljet ja muutenkin likaisempi olemus!
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Totta, chimera ei näytä tarpeeksi kärsineen näköiseltä. Maalipinta on aivan liian puhdas.

Muutenhan tuo on loistotyötä.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Kaunista, mutta Chiera on tosiaan liian puhtoinen.

Lisäksi sukkulanpalojen harmaa on liian tasaista. Koristele sitä hieman lohkeilleella maalilla, tai maalaamalla lommoja tummemmalla. (En tosin ole varma, toimiiko tuo vimeinen.)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Mahtava toi chimera viritelmä...:D Mutta se tosiaankin on liian puhtoisen näköinen. Tuon kun jaksaisi vielä tehdä tuohon sopivan leirin...
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

hieno tuo chimeran hylky, miten tehit hiekka säkit? maasto on hyvin tehty ja maalattu.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

tane kirjoitti:hieno tuo chimeran hylky, miten tehit hiekka säkit? maasto on hyvin tehty ja maalattu.
Yksikään maastonpaloista ei ole itse tehty. Kaikki on valmiita kappaleita, jotka on liimattu itsetehdylle alustalle. Chimera-viritelmä hiekkasäkkeineen on GW:n pari vuotta sitten julkaisema foamimaastonkappale, sukkulanrauniot ovat Battle For Macragge -laatikosta. Chimeran kanssa samaan aikaan julkaistiin myös toinen hiekkasäkkibunkkeri, saatan poimia senkin fantsusta jossain vaiheessa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
saggoth

Viesti Kirjoittaja saggoth »

hienoa jälkeä. kyllä jullevi osaa.
oi rouva te, voimmeko me, suunnistaa tanssiparketille. otsalamppuni, voit sammuttaa, jos humppa alkaa uuvuttaa.
clutch

Viesti Kirjoittaja clutch »

[ot]Mistä tiedätte, ettei tuo chimera ole ollut alunperin valkoinen :D [ot]. Juu hienojahan noi ovat, eikä pahaa sanottavaa juuri löydy.
Frak!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”