Muovailumömmöt

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Urkki shamaani kirjoitti:
Assasin kirjoitti:Kyllä toimii! Kuumentamisella tarkoitin esim. lämmittää lukulamppua vasten. Uskokaa pois!
Voin vannoa että TOIMII!
Thorin kirjoitti:Minuuteja sitten sain lampun räjäytettyä.
Yritin tehä halpis GS:ää sinitarrasta kuumentamalla sitä ja sekoittamalla mukaan liimaa. No lampussa kuumentuessaan se alkoi savuttamaan ankarasti ja juoksin sammuttamaan lampun, no kurkkasin samalla lamppua ja silloin räjähti.
Pahasti ei käynyt mutta säikähin pirusti.
Voitkin sitten kertoa silmäklinikalla kuinka hyin se mössö toimii.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Liimaa, sinitarraa, kuumennusta... Justiinsa juu ja v***n ikenet. No, kyseinen moska tuskin toimii ja vaikka toimisikan, pistänpä vielä seuraavan huomioni tähän: Ei varmaankaan kanntata kuumentaa tätä "sekoitetta" aivan kiinni lampussa, palaa "pohjaan" ja kuumuus kajauttaa lampun.
Viimeksi muokannut Goblinisti, Su 08.05.2005 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Snogo

Viesti Kirjoittaja Snogo »

itsekin olen kerran hätätapauksessa käyttänyt sinitarraa. En muista mistä idea lähti. Kuitenkin vähän hankausta käsissä jotta sinitarra pehmenee ja sitten tukin sen raon. lopuksi pikaliimaa tippa päälle. Eli ainakin kerran tämä homma on toiminut. En kyllä suosittele tätä metodia muille sillä muuta kokemusta minulla ei tästä asiasta ole.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

kannattaa tuohon rakojen täyttämiseen käyttää ihan kunnon aineita - yksi tolueenipitoinen töhkä - ei white putty, mutta kuitenkin jotain sen tyylistä kovettuu nopeasti (ja haisee pahalle) on ihan loistotavaraa pelkkien rakojen tukkimiseen - jos sculptata haluatte, niin hankkikaa kunnon tavaraa - "tuoretta" greenstuffia tai magic sculpeytä - ei fimokaan niin paha idea ole, mutta työstöaika pitää olla lähemmäksi tunteja kuin minuutteja.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
soralapio

Viesti Kirjoittaja soralapio »

Täältä ainakin suuri keskisormen ojennus ja haistatus niille valopäille, jotka tuota sinitarra-pelleilyä harrastavat. Muutama täältä ostettu figu on kasattu juuri ilmeisesti sinitarra/liima-sekoitetta käyttäen ja jälki on sen näköistä. Voin myös kertoa, että sitä on TODELLA hauska yrittää koukkia pois, jotta figusta saa järkevän näköisen.

Jos rahat eivät riitä parin euron muovailumassoihin niin kannattaa ehkä sitten jättää niillä leikkiminen myöhemmälle iälle. Me muut kiitämme.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

No olkaa sitä mieltä SINITARRASTA! Mutta kyllä se minulla ainakin TOIMII! (turha valittaa enää sinitarrasta!!!! Kiitos!)
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Assasin kirjoitti:No olkaa sitä mieltä SINITARRASTA! Mutta kyllä se minulla ainakin TOIMII! (turha valittaa enää sinitarrasta!!!! Kiitos!)
Ota kuva jostain sinitarralla paikatusta napista. Ja näytä se meille.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

figunarkki kirjoitti:
Assasin kirjoitti:No olkaa sitä mieltä SINITARRASTA! Mutta kyllä se minulla ainakin TOIMII! (turha valittaa enää sinitarrasta!!!! Kiitos!)
Ota kuva jostain sinitarralla paikatusta napista. Ja näytä se meille.
Hei, kerrankin jotain hemmetin fiksua. Kuva tosiaan auttas, vaikkakin en usko, vaikka näen.

Oikeesti ei tolla säästä mitään. PAketti Milliput standardia maksaa jotai 3,20, jos en vielä maininnut. Laatta sinitarraa maksaa yhtälailla jokusen euron, ja tavaraa molemmissa tulee yhtä paljon. Lisäksi milliputilla on useita ominaisuuksia, joita sinitarralla ei, ja toisekseen, jo pelkästään parempi työstömahdollisuus sekä pikaliimoilla läträämisen poisjääminen ovat sen verran arvokkaita asioita, että kannattaisi oikeesti investoida.

Sinitarra ei toimi, tämä on ehdoton totuus, josta ei lipsuta. Yrska saa selittää saman filosofian tuhansia teorioita ja muita hienoja menetelmiä käyttäen, mutta tosi on, että tässä on perimmäinen syy, ja se on yhtä vakaa, kuin maailmankaikkeuden massakeskipiste.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Nostradamus kirjoitti:Oikeesti ei tolla säästä mitään. PAketti Milliput standardia maksaa jotai 3,20, jos en vielä maininnut. Laatta sinitarraa maksaa yhtälailla jokusen euron, ja tavaraa molemmissa tulee yhtä paljon.
Sinitarra maksa 2.5€ ja paketissa tulee 50g(Sinooperi), Milliputty 3.95€ ja sitä tulee 110g(sotataito). Ei paljoa kannata sinitarraa käytellä tommoseen.

Ps.en ole kade noitahan saa 3kpl/10€ :P (sigus)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Thorin

Viesti Kirjoittaja Thorin »

hyytelöperunasalaatti jota syödään vain jouluisin kirjoitti:
Yritin tehä halpis GS:ää sinitarrasta kuumentamalla sitä ja sekoittamalla mukaan liimaa. No lampussa kuumentuessaan se alkoi savuttamaan ankarasti ja juoksin sammuttamaan lampun, no kurkkasin samalla lamppua ja silloin räjähti.
On se ennen toiminu, lisää vaan vähän liimaa ja laittaa lampun metalli osaa vasten kuumentumaan. Ylhäällä näkyy mikä oli vaikutus lamppuun kun kiireessä tökkäsin sen siihen. Helpoin ja turvallisin tapa on varmaan ostaa sotataidosta kasa milliputtyä...
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Thorin kirjoitti:
hyytelöperunasalaatti jota syödään vain jouluisin kirjoitti:
On se ennen toiminu, lisää vaan vähän liimaa ja laittaa lampun metalli osaa vasten kuumentumaan. Ylhäällä näkyy mikä oli vaikutus lamppuun kun kiireessä tökkäsin sen siihen. Helpoin ja turvallisin tapa on varmaan ostaa sotataidosta kasa milliputtyä...
Estääkseni väärinymmärrykset, viestini oli tarkoitettu urkkishamaanille ja assanille.

Niin siis, milliputty on kovaa kamaa. Todella monikäyttöistä tavaraa, tätähän voi vaikka syödä.
Goblinisti
Viesti:

...

Mahtava keskustelu, panetellaan onnettomia sinitarraheeboja!

Jos minä, topiikin aloittajana kuulen vielä sanankin siitä ¤$£%&:n sinitarrasta, ilmoitan ylläpidolle, että pistävät koko roskan lukkoon.
Mr. Nihtikoplini

Viesti Kirjoittaja Mr. Nihtikoplini »

SINITARRA! SINITARRA! SINITARRA! SINITARRA! JNE.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ei tarvitse ilmoittaa ylläpidolle, lukkoa saa pyytämättäkin. Saatanpa aikani kuluksi lukita muutaman käyttäjätunnuksenkin.

Jos haluat että aloittamastasi ketjusta karsitaan tiettyjä viestejä (=siivotaan) ja pidetään se auki, voit ottaa YV:llä yhteyttä johonkin modeen, vaikka allekirjoittaneeseen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Goblinisti
Viesti:

Nyt meni kuppi nurin ja kamelin selkäkin meni kolmeksi kappaleeksi!

Lukkoon vaan...
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”