Chimera ja sen muuntelu. >:-)
Chimera ja sen muuntelu. >:-)
On tässä vaan tuumaillu, että ois hauska saada semmone vähä ittemmän näkönen armeija (I.G.). Ajattelin et voisin ostaa oikeesta miniatyyrikaupasta jonku oikeen tankin. Muokata sitä pikkusen ja käyttää chimerana. Kysymys oiskin täytyykö mun ostaa sellanen tankki, joka on täsmälleen chimeran kokonen vai saako se (vieläkin peleihin hyväksyttävänä) heittää pikkasen?
I eat babies and crap thunder.
Re: Chimera ja sen muuntelu. >:-)
Ei tuollainen ainakaan meikäläistä haittaa, kunhan:Flamewall kirjoitti:On tässä vaan tuumaillu, että ois hauska saada semmone vähä ittemmän näkönen armeija (I.G.). Ajattelin et voisin ostaa oikeesta miniatyyrikaupasta jonku oikeen tankin. Muokata sitä pikkusen ja käyttää chimerana. Kysymys oiskin täytyykö mun ostaa sellanen tankki, joka on täsmälleen chimeran kokonen vai saako se (vieläkin peleihin hyväksyttävänä) heittää pikkasen?
a) koko ero on järkevä. Ei mitään landraiderin kokoista tankkia, tai mitään 40mm basen kokoista miniä
b)Ennen peliä selvitätä mikä tankki on kyseessä, mitkä aseet sillä on, ja varmistat että vastapelurilla ei ole mitään väärinkäsitystä siitä.
c) Mielellään teet siitä siistin näköisen, jotta voin kehua conversiotasi hyvällä omallatunnolla.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
- Half-breed
- Master Calgar
Samoilla linjoilla lordin kanssa menen. Jos kokoero ei ole hurja ja tankki näyttää suurinpiirtein siltä, mihin se on suunniteltu (chimera miehistönkuljetukseen), niin enpä voisi sanoa, että pahalla katsoisin. Itse asiassa sellaista armeijaa vastaankin voisi olla kiinnostavampi pelata, missä omanlaista jengiä ja mikä näyttäisi hieman "oikeammalta".
Mitä sitten turnauksiin tulee, siitä en osaa sanoa, mutta ihme olisi, jos turnauksiin ei sellaisia saisi viedä. Eli kaiken kaikkiaan tuollaista itse suosittelen kyllä.
Mitä sitten turnauksiin tulee, siitä en osaa sanoa, mutta ihme olisi, jos turnauksiin ei sellaisia saisi viedä. Eli kaiken kaikkiaan tuollaista itse suosittelen kyllä.
Hii... Pasi 28 millin skaalassa olisi aika pop.. 
Tai Masi... tai örm... Zil...
Tai Masi... tai örm... Zil...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Itse sallisin mitkä tahansa aseet (myös tämän ei 40k-modelin mukana tulevat), kunhan kaikki armeijan samanlaiset aseet ovat sama ase myös sääntöteknisesti.Tybraal kirjoitti:40K:hon se ainakin sopisi paremmin jos siihen lisäisi oikean chimeran aseet, joka helpottaa tunnistamista. Lisäksi ehdottomasti jokin APC, kun chimera sellainen kerta on...