Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??
Minäkin olen pitänyt useita taukoja Hammereista.Ei minullakaan missään nimessä ole innostus lopahtamassa,mutta kuten joku jo sanoikin,kesä tuo aikaa.Uuden pataljoonan ostaminenkin Ogreille tai Helffeille olisi kesällä tarkoitus tapahtua.Mutta,koeviikot.Pahin painajainen harrastajille.Nämä ovat myös yksi syy pitää taukoa.Mutta kesäloma alkaa kouluissa ensi viikolla,ja sen myötä *lipoo huuliaan* maalausurakka!Jee!
Ja se,että ajattelee,että nyt ei kyllä jaksa maalata,ei välttämättä todellakaan tarkoita harrastuksen loppumista.Minullakin,kuten jo sanoin,oli pitkä tauko,mutta nyt taas olen ruvennut pyörimään Sotussa ja maalaamaan ukkoja.Joten,aikansa kaikella,jopa pikku-ukoilla nimeltä Warhammer.
Ja se,että ajattelee,että nyt ei kyllä jaksa maalata,ei välttämättä todellakaan tarkoita harrastuksen loppumista.Minullakin,kuten jo sanoin,oli pitkä tauko,mutta nyt taas olen ruvennut pyörimään Sotussa ja maalaamaan ukkoja.Joten,aikansa kaikella,jopa pikku-ukoilla nimeltä Warhammer.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Gragh the Bloodhammer
- Rectunator
Olen pysyvällä pelitauolla. Pelaan toodella laiskasti ja keksin aina tekosyitä miksi en jaksaisi pelata. Todellinen syy on kuitenkin se että en jaksa enää hävitä. Olen ziljoonista peleistä voittanut kolme (yhtä ei varsinaisesti lasketa koska se oli opetuspeli serkulle) ja kahdessa muussa oli aivan saakuli huono tuuri vastustajalla.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
- The Captain
- Valvoja
Kokonaan figutuksesta ei ole ollut taukoa, mutta maalauksesta on. Sain tammikuussa ensimmäiset örkkini, ja tähän mennessä olen maalannut vain yhden. Kyse ei ole laiskuudesta eikä innottomuudesta vaan lyhyestä pinnastani. Monta kertaa on maalatessa tullut heitettyä figuja seiniin ja roskiin ja ties minne ja hakannut pensseliä pöytään ja jyrsinyt poikki. Nykyään en enää kunnolla uskalla edes aloittaa, kun tiedän että jokin hajoaa. Tällä hetkellä pensselini on muutenkin niin paskassa kunnossa etten pahemmin voi maalata.
Mistä muuten saisi hyviä pensseleitä? Torniosta on ollut vaikeuksia löytää pieniäkin, koko 1 on pienin mitä olen koskaan nähnyt. Nollasta olen vain kuullut.
Mistä muuten saisi hyviä pensseleitä? Torniosta on ollut vaikeuksia löytää pieniäkin, koko 1 on pienin mitä olen koskaan nähnyt. Nollasta olen vain kuullut.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Monesti on semmosia viikon kestäviä taukoja , etten jaksa maalata. Pitäis kyllä jaksaa maalata paljon enemmän , mutta nykyään ei vaan jostain syystä inspaa , ei sitten ollenkaan
.
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
-
JonttuFantti
- puolisukeltaja
Mulla on sama, tällä hetkellä delffejä maalauspöydällä n. 1200 pistettä ja lisää tulee... Armeija pitäisi saada kesäksi valmiiksi, mutta kun ei vain jaksa maalata.Nurmipora kirjoitti:Monesti on semmosia viikon kestäviä taukoja , etten jaksa maalata. Pitäis kyllä jaksaa maalata paljon enemmän , mutta nykyään ei vaan jostain syystä inspaa , ei sitten ollenkaan.