Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Minäkin olen pitänyt useita taukoja Hammereista.Ei minullakaan missään nimessä ole innostus lopahtamassa,mutta kuten joku jo sanoikin,kesä tuo aikaa.Uuden pataljoonan ostaminenkin Ogreille tai Helffeille olisi kesällä tarkoitus tapahtua.Mutta,koeviikot.Pahin painajainen harrastajille.Nämä ovat myös yksi syy pitää taukoa.Mutta kesäloma alkaa kouluissa ensi viikolla,ja sen myötä *lipoo huuliaan* maalausurakka!Jee!

Ja se,että ajattelee,että nyt ei kyllä jaksa maalata,ei välttämättä todellakaan tarkoita harrastuksen loppumista.Minullakin,kuten jo sanoin,oli pitkä tauko,mutta nyt taas olen ruvennut pyörimään Sotussa ja maalaamaan ukkoja.Joten,aikansa kaikella,jopa pikku-ukoilla nimeltä Warhammer.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Itselläni ollut pari kuukautta taukoa Warhammereista ja Sotavasara Foorumista, ei ole vaan jaksanut. :P
Gragh is back.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Itsellä oli n. 1 1/2 vuoden tauko vuoden 2002 kesästä vuoden 2003 jouluun. Sitten jouluna ostin heräte ostoksena itselleni lahjaksi IG Steel Legion figu-boxin. Taas oli puhtia jatkaa harrastusta pikku tauon jälkeen.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Olen pysyvällä pelitauolla. Pelaan toodella laiskasti ja keksin aina tekosyitä miksi en jaksaisi pelata. Todellinen syy on kuitenkin se että en jaksa enää hävitä. Olen ziljoonista peleistä voittanut kolme (yhtä ei varsinaisesti lasketa koska se oli opetuspeli serkulle) ja kahdessa muussa oli aivan saakuli huono tuuri vastustajalla.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Minulla on figutuksen välissä aina pieni muutaman tunnin tauko, jolloin nukun, ja sitten jatkan. :P
Rishadan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

periaattessa olen tauolla mut kuitenkaan en ole tauolla. FB:tä pelaan nyt miten sattuu kavereille ja itselle sopimaan mutta 40k:n puolella olen päättänyt olla pelaamatta siihen asti kunnes uudet tyranidit tulevat (pelaan siis nideillä)
"Vade retro, alter ego!"
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Dru Perim kirjoitti: Opetus: juuri kun luulet lopettaneesi figuharrastuksen, huomaatkin vain pitäneesi taukoa.

- Dru Perim

Never, never, never say never again, never, never say never again...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Itse olen ollut "tauolla" muutaman kuukauden, ja syynä pelkä LAISKUUS.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Pyhimys

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

Kuukauden eihän se ole edes paljoa itse pidin 1 ja ½ VUODEN tauon
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Joka vuosi on sellainen "tauko", jolloin lähes tuntuu siltä että haluaa lopettaa harrastuksen. Lopulta kuitenkin ilmaantuu jotain mikä saa kiinnostumaan harrastuksesta vain entistä enemmän.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Pisin tauko on vissiin ollut jotain kuukauden luokkaa.
Ei sellasia tueta ;)
Jos kyllästyy johonkin niin alottaa vaan uuden armeijan, kannattaa olla monta projektia vireillä samaan aikaan.
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Kokonaan figutuksesta ei ole ollut taukoa, mutta maalauksesta on. Sain tammikuussa ensimmäiset örkkini, ja tähän mennessä olen maalannut vain yhden. Kyse ei ole laiskuudesta eikä innottomuudesta vaan lyhyestä pinnastani. Monta kertaa on maalatessa tullut heitettyä figuja seiniin ja roskiin ja ties minne ja hakannut pensseliä pöytään ja jyrsinyt poikki. Nykyään en enää kunnolla uskalla edes aloittaa, kun tiedän että jokin hajoaa. Tällä hetkellä pensselini on muutenkin niin paskassa kunnossa etten pahemmin voi maalata.

Mistä muuten saisi hyviä pensseleitä? Torniosta on ollut vaikeuksia löytää pieniäkin, koko 1 on pienin mitä olen koskaan nähnyt. Nollasta olen vain kuullut.
91,35665%:lla foorumikäyttäjistä on typerä kiertosigi. Jos kuulut niihin loppuihin 8,64335%:iin niin voisit syödä vaikka pääsi.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Nyt kutakuinkin puoli vuotta. Vahvasti näyttää siltä että tulee jatkumaan ainakin siihen asti kuin WElffit tulevat ulos.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

Mullakin on nyt ollut puolisen vuotta todellista taukoa. mutta nyt näyttäs taas kiinnostusta ja aikaa olevan joten viikonloppuna taidan lopetella taukoilun ja ottaa pensselin käteen.
Nurmipora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nurmipora »

Monesti on semmosia viikon kestäviä taukoja , etten jaksa maalata. Pitäis kyllä jaksaa maalata paljon enemmän , mutta nykyään ei vaan jostain syystä inspaa , ei sitten ollenkaan :(.
On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.
JonttuFantti

Viesti Kirjoittaja JonttuFantti »

Noh, itselläni oli tässä tauko syksystä asti mutta nyt taas innostaa. :D
Deflec

Viesti Kirjoittaja Deflec »

Pidin semmoisen puolen vuoden tauon siinä kuukaus sitte tuli se lopetettua ja aloitin taas malaamaan ja pelaamaan.
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Nurmipora kirjoitti:Monesti on semmosia viikon kestäviä taukoja , etten jaksa maalata. Pitäis kyllä jaksaa maalata paljon enemmän , mutta nykyään ei vaan jostain syystä inspaa , ei sitten ollenkaan :(.
Mulla on sama, tällä hetkellä delffejä maalauspöydällä n. 1200 pistettä ja lisää tulee... Armeija pitäisi saada kesäksi valmiiksi, mutta kun ei vain jaksa maalata.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Äskettäin on ollut hyyyvin pitkä tauko figuttamisessa kun ei ole ollut innostusta juurikaan, mutta kun kevät tulee niin alkaa warhammereiden maalaaminen kesää varten.
No pain no gain.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

No eipä juurikaan... Lukuun ottamatta laiskuuspuuskia maalauksessa.:( Hyvä ettei vielä ole tullut vastaan kuukauden taukoja tai vastaavia.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”