Noh, uskotaanviimeinen_mohikaani kirjoitti:se oli vähän niinkuin kaveri-porukan järjestämä turnaus ja ne tulokset laitettiin yhden sen turneen osallistujan kotisivulle kun se turnauskin järjestettiin yhen niiden kotona jossa kerralla mahtui pelaamaan noin kymmenen ja se turnee kesti 3 päivää. eli se ei ollut mikään virallinen turnaus.
Ogrejen hyvät ja pahat puolet
23 pelaajaa, pelaaman mahtui vain 10?viimeinen_mohikaani kirjoitti:se oli vähän niinkuin kaveri-porukan järjestämä turnaus ja ne tulokset laitettiin yhden sen turneen osallistujan kotisivulle kun se turnauskin järjestettiin yhen niiden kotona jossa kerralla mahtui pelaamaan noin kymmenen ja se turnee kesti 3 päivää. eli se ei ollut mikään virallinen turnaus.
Saisiko edes esimerkkiä ketä siellä oli pelaamassa (sotu-tunnus yms), jotta olisi edes vähän helpompi uskoa tuota?
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
- viimeinen_mohikaani
niitä tuli pelaamaan vähän joka suunnasta esim turku, tampere,uusikaupunki jne. ja on niillä varmaan jokin sotu tunnus,mutta en sattunut ottamaan selvää. ja niin unohdin tuossa kertoa,että minulla tuli tasapeli turnauksessa toisena olevalle joten se ratkaistiin yhdellä lisä ottelulla josta tuli draw,mutta kun minulla oli loppuen-lopuksi enemmän maalaus pisteitä, kun sellaisetkin otettiin mukaan voitin loppujen lopuksi kahdella pisteellä ei mikään selvä voitto.
FIGUJA MYYNNISSÄ!!!
Hmm.. sotketaan nyt omakin lusikka tähän soppaan.
Paria asiaa ihmettelen:
1)Sanoit pitäneesi gnoblareita ogrejen edessä, jotta ne suojaisivat ampumiselta ogreja. Eikö vastustajalla ollut ollenkaan mäkiä?
2)Ogre listassa on 2x dispell scrollia. Miten ihmeessä pysäytit summonhodren magian? Eikö summonpelaaja summonanut ollenkaan sivuillesi zombeja tai lurkkeja?
Voisitko vähän kuvailla millainen summon lista oli kyseessä, sillä minun on vaikea uskoa, että kahdella rullalla pysäytetään summonhorde.( Olen kokeillut 4:llä rullalla ja 7d-nopalla ja glowygreenillä,siltikin tiukkaa teki.)
3)Oliko turneen tulokset sotun sivuilla? Jos oli, niin niiden kyllä pitäisi löytyä viellä, sillä täältä löytyy viellä viime kesänäkin järjestetyn turneen tulokset.
4) Eikö demoneilla ollut ollenkaan greater demonia mukana? Thirsterin pitäisi mennä jo yksistään normi ogre blokista läpi. Jos thirsteri oli mukana, niin miten hoitelit sen?( vaikka normi ogre blokki chargee, niin thirseri voittaa siltikin lähes varmasti.
5) Vähän hämmästyttää, että kaveriturneeseen tulisi porukkaa kovin kaukaa. Oliko muu paikkakuntalaiset sukulaisia tai joitain vanhoja kavereita, sillä muuten en oikein usko, että porukkaa tulisi noinkin kaukaa pelailemaan kaveri turneeseen.
Jos se oli kaveri turnee, niin miksi et tuntenut muita pelaajia?Meinaan vaan, että itse tiedän peliporukkamme jokaisen jäsenen tunnunksen sotussa. Etkö tiedä edes järjestän sotutunnusta?
Extra kysymys .Millä armeijalla toiseksi tullut pelasi?
En kysy näitä asioita härnätkseni sinua, vaan minua ihan tosissaan kiinnostaa kuinka ogreilla voi voittaa summon horden ja demonic legioonan. ( molempia vastaan olen pelannut, tosin goblineilla ja itse pidän summonhordea ja demolegioonaa erittäin haastavina armeijoina.)
Toivottavasti et loukkaannu kysymksistäni.
Paria asiaa ihmettelen:
1)Sanoit pitäneesi gnoblareita ogrejen edessä, jotta ne suojaisivat ampumiselta ogreja. Eikö vastustajalla ollut ollenkaan mäkiä?
2)Ogre listassa on 2x dispell scrollia. Miten ihmeessä pysäytit summonhodren magian? Eikö summonpelaaja summonanut ollenkaan sivuillesi zombeja tai lurkkeja?
Voisitko vähän kuvailla millainen summon lista oli kyseessä, sillä minun on vaikea uskoa, että kahdella rullalla pysäytetään summonhorde.( Olen kokeillut 4:llä rullalla ja 7d-nopalla ja glowygreenillä,siltikin tiukkaa teki.)
3)Oliko turneen tulokset sotun sivuilla? Jos oli, niin niiden kyllä pitäisi löytyä viellä, sillä täältä löytyy viellä viime kesänäkin järjestetyn turneen tulokset.
4) Eikö demoneilla ollut ollenkaan greater demonia mukana? Thirsterin pitäisi mennä jo yksistään normi ogre blokista läpi. Jos thirsteri oli mukana, niin miten hoitelit sen?( vaikka normi ogre blokki chargee, niin thirseri voittaa siltikin lähes varmasti.
5) Vähän hämmästyttää, että kaveriturneeseen tulisi porukkaa kovin kaukaa. Oliko muu paikkakuntalaiset sukulaisia tai joitain vanhoja kavereita, sillä muuten en oikein usko, että porukkaa tulisi noinkin kaukaa pelailemaan kaveri turneeseen.
Jos se oli kaveri turnee, niin miksi et tuntenut muita pelaajia?Meinaan vaan, että itse tiedän peliporukkamme jokaisen jäsenen tunnunksen sotussa. Etkö tiedä edes järjestän sotutunnusta?
Extra kysymys .Millä armeijalla toiseksi tullut pelasi?
En kysy näitä asioita härnätkseni sinua, vaan minua ihan tosissaan kiinnostaa kuinka ogreilla voi voittaa summon horden ja demonic legioonan. ( molempia vastaan olen pelannut, tosin goblineilla ja itse pidän summonhordea ja demolegioonaa erittäin haastavina armeijoina.)
Toivottavasti et loukkaannu kysymksistäni.
- viimeinen_mohikaani
en toki loukkaantunut, näihin kysymyksiin on ihan kiva vastata.no summon hordea vastaan oli tuurin kauppaa kun vastustaja ei älynnyt summonata kuin yhden kymmenen hengen zombie rykmentin leadbelchereiden eteen ja arvaat varmaan miten niille kävi. ja d-legionaa vastaan thirsteri hävisi niukasti combatin ja heitti liippa testissä 11 joten kun sillä oli se demoni juttu niin se potkaisi tyhjää.Myönnän se peli oli vähän tuurin kauppaa myös noppa-tuurin myötä. ja sanoin että ne tulokset laitettiin yhden niiden osallistujien kotisivulle josta luulisin hänen poistaneen sen. Se perhanan osoitekin on varmaan poistettu.
FIGUJA MYYNNISSÄ!!!
Beardling puhui kaveriturnauksista. Kyllähän minäkin menin pelaamaan kaveriturnaukseen Kuopioon, matkaa ehkä 350km.(arvio, ei pidä paikkaansa). Tosin olin kyllä kaverilla käymässä enkä varsinaisesti turnauksen takia mennyt.
Todella hieman kummallinen tuo turnaustarina. Beardling puhui asiaa, esim. miksi ampujat eivät olleet mäen päällä? 2 Dispel Scrollia Summon Hordea vastaan.. Jepjep. Ja millähän eliminoit taikurit? Gorgereilla saattaisi onnistua.
Todella hieman kummallinen tuo turnaustarina. Beardling puhui asiaa, esim. miksi ampujat eivät olleet mäen päällä? 2 Dispel Scrollia Summon Hordea vastaan.. Jepjep. Ja millähän eliminoit taikurit? Gorgereilla saattaisi onnistua.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
- puolisukeltaja
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
No tuollainen muodostelma on minusta täysin turha, jos siinä on siis ideana se että yksikkö on kahdessa rivissä. Tulittamalla niiltä saa todennäköisesti kohtalaisen helposti sen yhdenkin rankkibonarin pois, ja ogrepelaaja maksaa aika paljon siitä riemusta että saa +1 strenaan bull chargessa. Eipä tuo varmaan niin hurja yksikkö ole varsinkin kun sitä voi pehmittää. Lisäksi ratsuväki kylkeen niin ogreja naurattaa, jos kyljet eivät ole suojattuina.Lajeok kirjoitti:Mites voitetaa 7 Ironguttia Lordilla??
Modern cars - they all look like electric shavers.
- viimeinen_mohikaani
- viimeinen_mohikaani
- Henri Ketonen
Mäki kuuluu minusta aika usein turnauspöytään.
Tosin oli ilmeisesti kaveriturnaus, joten voihan olla että mäki puuttuu.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
- The Captain
- Valvoja
"Aika usein" ja "minusta" ovat tuon lausumasi heikot kohdat. Saattaa olla, että turnauksen järjestäjä onkin ajatellut, että "minusta" ja jättänyt tykkikukkulat pois - tai laittanut ne valliksi keskelle pöytää. Normaaleissakin turnauksissa näkee "aika usein" tykkikukkulattomia pöytiä.Shattered Soul kirjoitti:Mäki kuuluu minusta aika usein turnauspöytään.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tosiaan, ainakaan viimeksi suden turnauksessa ei ollut kentällä yhtään tykkikukkulaa. Toisaalta voi olla kyse siitäkin että pääsin valitettavasti tutustumaan vain yhteen pöytään.
Toisaalta, onhan se kiva ettei tarvitse kannella figuja.
(Toisaalta sen kukkulan puuttuminen vaikuttanut ollenkaan, ainuttakaan sotakonetta ei tullut vastaan.)
- viimeinen_mohikaani
-
Metsästäjä
Hyvät ihmiset, jotka jostain syystä dissaavat Ogreja, menkää ja lukekaa WD numero 302 jossa selvästi näkyy että ogret ei todellakaan ole niin huono armeija kuin väitätte.
Ja sivu kommentiksi vaan: GW testi pelit EmpireVS.Ogret tilastot oli 50/50.
Ja sivu kommentiksi vaan: GW testi pelit EmpireVS.Ogret tilastot oli 50/50.
Sotavasara.net:in FaBa osaston "Yleiset Keskustelut"-foorumin 29000:n viestin ylpeä postaaja!
Just. Ja tällä perusteella deathwatch on 40k:n paras yksikkö?
Battle reportit eivät kerro mitään. Noin 90% gw:n battle reporteista päättyy uusimman armeijan voittoon. Ainoa poikkeus lienee kääpiöt, jotka eivät ole koskaan voitaneet btle reportissa.
Se on kuitenkin vain yksi eli, joka ei kerro armeijoista mitään. Se kertoo noppatuurista ja pelaajista. Kyllähän minäkin voitan kääpiöilläni viime pelini massacrella skaveneita vastaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ne olisvat mitekän erityisen hyviä.
Battle reportit eivät kerro mitään. Noin 90% gw:n battle reporteista päättyy uusimman armeijan voittoon. Ainoa poikkeus lienee kääpiöt, jotka eivät ole koskaan voitaneet btle reportissa.
Se on kuitenkin vain yksi eli, joka ei kerro armeijoista mitään. Se kertoo noppatuurista ja pelaajista. Kyllähän minäkin voitan kääpiöilläni viime pelini massacrella skaveneita vastaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ne olisvat mitekän erityisen hyviä.
Cleanse and purify!