Nurgle Champion on Palanquin
-
vasaraveli
Nurgle Champion on Palanquin
Tässä Nurglen champpa palanquinillaan. Koska figu on vanha ja nykyheroksiin verrattuna melko pieni, niin basea on korotettu jonkun verran ja kadonneiden alkuperäisten lipputankojen tilalle on vaihdettu figuun nähden melko massiivisilta vaikuttavat marauderien lipputangot, jotka tuovat lisää korkeutta.
http://users.tkk.fi/~mvihonen/kuvia/palanquin.jpg
http://users.tkk.fi/~mvihonen/kuvia/palanquin.jpg
"Hammertime!"
- MC Hammer
- MC Hammer
-
Goblinisti
- Viesti:
- Oikein hieno, tosin (Nurglingejako nuo ovat olevinaan) näyttävät vähän hölmöiltä ollessaan kokoon liiskautuneina kahdessa rivissä ukon alla. Lienee figun, ei maalarin vika.
- Marauderien lipputangot ovat häiritsevästi identtiset ja kallotkin samassa asennossa.
Kertoisiko joku minulle, mikä on palanquin ja onko sillä jokin merkitys nykyisessä editiossa? Itse en ole HoCissa nähnyt muuta mainintaa, kuin showcase-figun kuva tekstin.
- Marauderien lipputangot ovat häiritsevästi identtiset ja kallotkin samassa asennossa.
Kertoisiko joku minulle, mikä on palanquin ja onko sillä jokin merkitys nykyisessä editiossa? Itse en ole HoCissa nähnyt muuta mainintaa, kuin showcase-figun kuva tekstin.
-
Viljanderi
-
Goblinisti
- Viesti:
Varmaan tuota voisi Daemonic mountin säännöillä käyttää. Tosin vaatii hieman selittelyä, miten se kirmaa 8" vauhtia...Goblinisti kirjoitti:Palanquin on on tuo kantotuoli + kantajat hässäkkä. Minä puolestani kysyn, mikä on sen merkitys pelissä, vai onko sellaista ollenkaan?darkelffi kirjoitti:hyvää työtä..
olisi kysymys:kuka on Palaquin..?joku 5.edikan spessuko?
Nurglingien määrä x * 2 * yhden jalan keskimääräinen juoksuvahti. Kyllä sillä ainakin kahdeksaan tuumaan pitäisi päästä.Fängi kirjoitti:Varmaan tuota voisi Daemonic mountin säännöillä käyttää. Tosin vaatii hieman selittelyä, miten se kirmaa 8" vauhtia...Goblinisti kirjoitti:Palanquin on on tuo kantotuoli + kantajat hässäkkä. Minä puolestani kysyn, mikä on sen merkitys pelissä, vai onko sellaista ollenkaan?darkelffi kirjoitti:hyvää työtä..
olisi kysymys:kuka on Palaquin..?joku 5.edikan spessuko?
Mutta itse figu on kyllä kaunis kuin possu pienenä. Lipputangot ovat kivoja, ja vaikka itse kantotuoliin olisi voinut saada enemmän massiivisuutta ja kaikkea, niin tosi hyvin tuo menee noinkin. Maalauskin on kovin onnistunutta.
Viimeksi muokannut Rune, Ti 07.06.2005 02:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi musta reuna olisi parempi kuin vihreä? Vihreä sulautuu paremmin maastoon ja fabassa rankatut yksiköt näyttävät niin hyviltä kun mustat reunat eivät paista. Se, että sinun mielestäsi vihreät reunat ovat tylsiä/rumia, ei tee niistä automaattisesti tylsiä/rumia.
Figuurin maalaus on nätti, tosin olisi kaivannut vähän lähempänä olevaa kuvaa, nyt ei oikein muuta osaa siitä sanoa.
Figuurin maalaus on nätti, tosin olisi kaivannut vähän lähempänä olevaa kuvaa, nyt ei oikein muuta osaa siitä sanoa.
- Kynä-ääliö
-
vasaraveli
Demonic mountin säännöillä olen tuolla pelannut. Figu taitaa olla alunperin 80-luvun lopulta tai 90-luvun alusta. Figu on tällä hetkellä saatavilla GW:n mail orderista:
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116
Basen reunat ovat mielestäni makuasia. Jotenkin mustista basen reunoista tulee minulle keskeneräinen tunnelma. Ehkäpä jokin ruskean sävy voisi sopia paremmin. Toisaalta, kun lähes 10000 pisteeen edestä Fantasy Battlen kaaosta on maalattu basejen reunoiltaan vihreäksi...
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116
Basen reunat ovat mielestäni makuasia. Jotenkin mustista basen reunoista tulee minulle keskeneräinen tunnelma. Ehkäpä jokin ruskean sävy voisi sopia paremmin. Toisaalta, kun lähes 10000 pisteeen edestä Fantasy Battlen kaaosta on maalattu basejen reunoiltaan vihreäksi...
"Hammertime!"
- MC Hammer
- MC Hammer
-
vasaraveli
- Master Calgar
-
vasaraveli