Plasticard
Plasticard
Mistäs tätä maagista Plasticard/Muovikorttia saa?
-
Hodarimies
Ainakin Risteysasema tätä taisi myydä, hinta tosin oli melko suolainen näin IMO. Taisi olla jotain 4€/A4 kokonen arkki. Pleksiä sain samaan rahaan melkein neljännesneliön.
Itse hain vastaavaa tavaraa, tai siis saman asian hoitavaa tavaraa tosiaankin jollain 9€/m2 hinnalla Tampereen Kumi Aitasta, ja tähän asti en ole onnistunut käyttämään puoliakaan - ja sentään olen jo yhden armeijan movement trayt, muutaman lipun ja erinäisiä muita tavaroita/härpäkkeitä siitä askarrellut.
Itse hain vastaavaa tavaraa, tai siis saman asian hoitavaa tavaraa tosiaankin jollain 9€/m2 hinnalla Tampereen Kumi Aitasta, ja tähän asti en ole onnistunut käyttämään puoliakaan - ja sentään olen jo yhden armeijan movement trayt, muutaman lipun ja erinäisiä muita tavaroita/härpäkkeitä siitä askarrellut.
Itse ostin raa'asti edelleen 1mm pleksiä, joka korvaa "plasticardin" itselläni.
Kannattaa kysellä vaikka ohutta muovilevyä, jos ei plasticardia löydy. Modelshop.fi (Tampereen risteysasema) myi ainakin styreenilevyjä, ja tuotenimi & hinta muistuttivat ainakin pitkälti samoja, kun mitä kerran ostamani muovilevy ko. firmalta.
Jos englanninkielinen nimi ei sano myyjälle mitään, niin kannattanee selitellä käyttötarkoitusta, niin myyjä varmaankin keksii jotain kivaa, mikä hommaan tepsii. Samoin ohut, taipuisa muovilevy voisi tuottaa jonkinlaista tulosta. Ihmettelen kyllä, jos tällasta ei mallarikaupasta saa - pitäisi kuitenkin olla jonkinsortin peruskamaa rakentelussa.
Kannattaa kysellä vaikka ohutta muovilevyä, jos ei plasticardia löydy. Modelshop.fi (Tampereen risteysasema) myi ainakin styreenilevyjä, ja tuotenimi & hinta muistuttivat ainakin pitkälti samoja, kun mitä kerran ostamani muovilevy ko. firmalta.
Jos englanninkielinen nimi ei sano myyjälle mitään, niin kannattanee selitellä käyttötarkoitusta, niin myyjä varmaankin keksii jotain kivaa, mikä hommaan tepsii. Samoin ohut, taipuisa muovilevy voisi tuottaa jonkinlaista tulosta. Ihmettelen kyllä, jos tällasta ei mallarikaupasta saa - pitäisi kuitenkin olla jonkinsortin peruskamaa rakentelussa.
-
Spongebob-Väyrynen
http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htmsman kirjoitti:tiiättekö pystyykö noita taittamaan
GW:n artikkeli plasticardista, siinä kerrotaan kaikki tarpeellinen.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Teollisuusetola myy polystyreenilevyä eri värisinä ja eri paksuisina alkaen 1 mm suht halvalla, ainoa vaan että pienin koko on 2 X 1 metriä!
Tämän tiedon löysin itse muuten Sotavasara.netistä hakutoiminnolla.
Ostin millistä, 16,80 € 2 neliöö, meni nätisti rullalle. eipä tarvi shopata lisää n. 20 vuoteen.
Tämän tiedon löysin itse muuten Sotavasara.netistä hakutoiminnolla.
Ostin millistä, 16,80 € 2 neliöö, meni nätisti rullalle. eipä tarvi shopata lisää n. 20 vuoteen.
-
hyytelöperuna
- hullukoira
risteysaseman nettikaupassa on pienoismallin rakennustarvikkeiden alla styreenilevyjä eri paksuuksilla puolesta millistä kahteen milliin. lisäksi löytyy erilaisia putkia ja listoja.
tuotteita joutuu ettimään valikoiden alta aika tavalla, mutta kärsivällisellä etsinnällä ne löytyy.
aika hintavaa on mut ainakin levy on suoraa, toisin kuin rakennustavaraliikkeissä.
tuotteita joutuu ettimään valikoiden alta aika tavalla, mutta kärsivällisellä etsinnällä ne löytyy.
aika hintavaa on mut ainakin levy on suoraa, toisin kuin rakennustavaraliikkeissä.