Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Mr. Nihtikoplini

Viesti Kirjoittaja Mr. Nihtikoplini »

Olen!
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

en ole missään vaiheessa edes ajatellut figuilu taukoa, hyihyi pois se minusta.

Maalauksessa on ollut nyt kyllä lähes kuukauden tauko. Mutta päivittäin laskeskelen/suunnittelen eri armeijoiden listoja(harvinaisen mukavaa puuhaa!)
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
TheMuumio

Viesti Kirjoittaja TheMuumio »

Olen... Epäkuolleiden maalaaminen on niin yksitoikkoista.
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Nyt en ole oikeestaan pelannut noin puoleen vuoteen luullakseni. Maalaus osastolla on myös aika hiljaista. Välillä yritän maalata ja ei siitä tule ikinä mitää. Jos nyt vaikka ku loma alkaa niin löytyisi tota innostusta hitusen enemmän. Ehkä pitäisi vaa yrittää pelata, jos sitten taas huomaisi kuinka kivaa ajan vietettä tämä onkaan ja innoistuis sitten maalailemaan ja sellasta. Tosin toi hintojen nousu taas ei kovin nosta mielialaa tässä vaiheessa =o
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Arvatkaa kolme kertaa! On, on ja on. Laiskuuttani en ole jaksanut maalata enkä pelata vaikka olen veljen kanssa pari kertaa yrittänytkin. Kerään siis lotria. Mutta nyt alkaa jo kirkastua kun kiinnostuin faban breteistä jälleen, (monesko kerta tämä nyt on? ;)) ja
aloin maalata joululahjaksi saamani trebuchettia (yksi crew man aloitettu, mutta siitä se lähtee ;)).
Ve11u

Viesti Kirjoittaja Ve11u »

Vaikka tämä nyt varmasti kiinnostaa alle nyrkin kokosia kiviäkin, niin avaudun silti.

Minulla oli parin vuoden tauko GW:n peleihin. Tämä johtui kotoa pois muutosta. Sitten uudesta koulusta löytyi sotun moderaattori joka sai minut taas innostumaan. Nyt on tullut pelailtua ja maalailtua vaihtelevalla aktiivisuudella taas pari vuotta.

Sitten se pointti: Jos ei nappaa tai ei ole mahdollista käyttää aikaansa figuihin, niin ei kannata pakolla vääntää. Jos on parempaa tekemistä, niin miksi ihmeessä ei sitten tekisi sitä. Jos harrastukseen löytyy myöhemmin innostusta tai mahdollisuuksia, niin sitten taas mennään. Todennäköisesti tauon ja uuden inspiksen löytämisen jälkeen touhu on taas paljon hauskempaa.
Kakka jätkä
Virtanen..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtanen.. »

Mitä nyt viikon piti kesäleirillä olla.
Hullu_Proffa on Virtanen!!
Tosin... ketä se nyt kiinnostaa?
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Oikeastaan ei muuten ole tullut pidettyä taukoa, kuin olosuhteiden pakosta. Viimeisin taisi kestää 5kk vain sen tähden että olin asunnoton. Tosin tuolloinkin välillä pääsin välillä testailemaan. Tuota ennen syynä lähinnä ollut pelikavereiden puute.

Maalaamisen voisi luokitella kausiluontoiseksi. Tosin viime aikoina ei ole oikein saanut aikaiseksi tarttua pensseliin ja pistää nappeja maaleihin. Ehken nyt ennen 'conia saisi nuo Bretit maaleihin...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Joskus tässä tuli pakosta tauko 4-6 vuotta sitten, kun kaikki pelikaverit katos jonnekkin. Mutta kyllä niitä sitten aina putkahtaa jostain lisää.
The Great Maw

Viesti Kirjoittaja The Great Maw »

Keräsin eka Eldareita ja Dark Eldareita mutta sen jälkeen pidin 1vuoden tauon ja nyt kerään Bretoja.

:) ModEdit: Söin välipalaksi 23 hymiötä. Eiköhän vähempikin riitä. -The Captain
Gorge,Smash,Stomp,Kill!
wille

Viesti Kirjoittaja wille »

Tällähetkellä tauko on menossa ja on kestänyt jo pari kuukautta.
Teemus

Viesti Kirjoittaja Teemus »

olen pitänyt taukoa, ja pidän "taukoa" (alkaa tuntua että lopettaminen tulee seuraavaksi) juuri tässä mietiskelin että pitäskö myydä nuo viguurit tuol't hyllyl't poies... mut mittee ei oikke voi myye, ku ne o ni raskuasti modattuja.... pöh... tällekin sivulle vaivautuu ja huomaa että muuttunt on älyttömästi viimekerrasta.... jaa-a jaa-a kattoo nyt jaksaako enää, vai meneekö harrastukset kokonaan tuolle bändin puolelle...
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Mulla on nyt joku puolen vuoden tauko alla... ei vaan oo enää kiinnostusta :(
Musiikki on mun alaa nyt :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Onhan sitä taukoa aina vähän väliä, mutta lopullisesti sitä en pysty lopettamaan.. Alkoi hammer-innostus taas kun Lahdessa bussia odottaessa menin Puolenkuun peleihin ja huomasin söpsän skavenin. Ylimääräistä rahaa sattui olemaan sen verran että oli "maalausmielessä" pakko ostaa, nyt taas peliä pukkaa niin että.
You (yes, you!) decide.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Taisinpa pistää tän topicin aloittaessani ison kiven vierimään :D
Nyt mä olen siinä tauon ja jatkamisen välimaastossa (I think?) Nyt kun vaan löytäis seuraavat kolme asiaa: Rahaa että vois ostaa uusia figuja, Tarpeeks tahdonvoimaa että vois tehdä alustavan armylistin
( space marines Xp ) ja tarpeeksi inspiraatiota että jaksais maalata ton force commanderin (jonka ostin viime vuoden puolella). Omistan myös lantikan mutta sillä en juuri mitään tee kun edes trooppien minimivaatimusta ei ole täytetty, joten sen maalaan vasta sitten kun sille tulee käyttöä (ja johtuen siitä että se on tavallinen mk III lantikka niin varmaan tilaan siihen osia että voin confata sen crusaderiksi ku se sopis paremmin pirullisiin suunnitelmiini). olen tähän mennessä vain harjoitellut maalamista muutamalla epäonnekkaalla figulla ja nyt aloitan varsinaisen armeijan rakentamisen... aloittaen HQ:sta eli siitä upouudesta miljoonan accessoryn force commanderista :)
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Warcrafter kirjoitti: (ja johtuen siitä että se on tavallinen mk III lantikka niin varmaan tilaan siihen osia että voin confata sen crusaderiksi ku se sopis paremmin pirullisiin suunnitelmiini).
En suosittele. Crusaderin palasten tilaaminen irrallaan maksaa enemmän kuin kokonainen Crusader (ajattelin muinoin itse tehdä vaihto-osat lantikkaan, jotta sitä voisi käyttää kumpana vain, ja päädyin ostamaan kaksi lantikkaa). Kannattanee joko konvertoida vähemmän virallisista palasista tai myydä lantikka ja ostaa crusader.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

No birulainen ! Maksaako ne osat tosiaan niin paljon *tarkistaa GW:ltä*. Hitto maksaa se kyllä postikuluineen hieman, varmaan täytyy sitten tyytyä ostaan erillinen crusaderi ja pitää toi lantikkakin sitten mukana kuvioissa (vaikka tulimagneettina ;)
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Relic

taukoa..

Viesti Kirjoittaja Relic »

hmm itselläni taukoa on ollut sellainen 10v ;) ja nyt takaisin harrastuksen pariin
Piksel

Viesti Kirjoittaja Piksel »

Joo on tota taukoa ollu jo yli puolivuotta ku ei oo oikee rahaa ollu uusien kääpien ostamiseen koska kaikki säästöt menee uuden tietokoneen ostamiseen :P
Wattumies

Viesti Kirjoittaja Wattumies »

Mulla oli tuossa talvella 3 kuukauden tauko. Kaverit kyllä pyysivät pelaamaan ei vain jotenkin kiinnostanut. Sitten kuin lopulta menin pelaamaan niin innostus taas nousi ja alotin uuden armeejan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”