Hienoin LotR figu
-
Renessanssi
-
Renessanssi
- TrollChieftain
- Viesti:
Ok, jos näitä kielioppivirheitä aletaan näin tarkasti ottamaan, ei sinunkaan tekstisi täysin virheetöntä ollut.Pollari kirjoitti:Niin juuri, vähemmän huutomerkkejä, Ettet tuo Espoolle huonoa mainetta.SacC kirjoitti:Vähemmän huutomerkkejä niin vaikutat järkevämmältä? Niin ja taisin minäkin taisin sanoa tuon glorfindelin aikoinaan.
Millä perusteella tuo "E" kirjoitetaan isolla?
Kyseinen käyttäjä saattaa olla vaikka 8 vuotta, joten ei kaikilta voi olettaa heidän osaavan täysin virheetöntä tekstiä.
No mutta, se siitä sitten. Pitihän minun jonnekin päästä purkautumaan.
Köyhillä ei ole varaa.
Mielummin purkaudu muuallakun minulle, jos kirjoitan E:n isolla.. Voi että jos on niin vaikeetaTroll Chieftain kirjoitti:Ok, jos näitä kielioppivirheitä aletaan näin tarkasti ottamaan, ei sinunkaan tekstisi täysin virheetöntä ollut.Pollari kirjoitti:Niin juuri, vähemmän huutomerkkejä, Ettet tuo Espoolle huonoa mainetta.SacC kirjoitti:Vähemmän huutomerkkejä niin vaikutat järkevämmältä? Niin ja taisin minäkin taisin sanoa tuon glorfindelin aikoinaan.
Kyseinen käyttäjä saattaa olla vaikka 8 vuotta, joten ei kaikilta voi olettaa heidän osaavan täysin virheetöntä tekstiä.
- TrollChieftain
- Viesti:
Kenellä on vaikeeta? Itse valitat kun joku aloittelija kirjoittaa pari huutomerkkiä liikaa.Pollari kirjoitti:Mielummin purkaudu muuallakun minulle, jos kirjoitan E:n isolla.. Voi että jos on niin vaikeetaTroll Chieftain kirjoitti:Ok, jos näitä kielioppivirheitä aletaan näin tarkasti ottamaan, ei sinunkaan tekstisi täysin virheetöntä ollut.Pollari kirjoitti:Niin juuri, vähemmän huutomerkkejä, Ettet tuo Espoolle huonoa mainetta.SacC kirjoitti:Vähemmän huutomerkkejä niin vaikutat järkevämmältä? Niin ja taisin minäkin taisin sanoa tuon glorfindelin aikoinaan.
Ja jatkot YV:llä kiitos, ettei tehdä tästä aivan OT:tä.
Köyhillä ei ole varaa.
-
Daemon of Chaos