Armottomat munkit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

snotlingini voittivat iron breakerit lähärissä kolmella, mutta eivätpä kääpiöt karanneetkaan... arvaahan siinä miten sitten kävi :D

eilen pelasin 500 pts pelin yhdellä corella. Goblin bigboss, 2 snotling swarmia, squigherdi ja jätti :] . vastassa rivi thundereita, thane ja kaksi tykkiä.

Jätti meni metsään piiloon tykeiltä odottamaan. Muut vain juoksivat eteenpäin. Käävät ampuivat ja pudottivat swarmini ja pari slayeria joilla proxysin squiggeja :D ja karkasi päästäen squigit irti. Onneksi metsänlaitainen tykki misfiretti itsnsä ampuma kunnottomaan tilaan vuoroksi ja koitti jätin hetket. Karjuva goljatti juoksee lapsen innolla pusikosta ja vielä mitä, thane juoksee reunalta karkuun. Tykin miehistö jää auttamatta mokoman hirviön jalkoihin(jump up and down :)). Lopulta toinenkin tykki misfiretti ja räjähti. Thundererit ampuivat armotta haavan mokomaan iljetykseen joka pilasi niiden retken. Mutta jätti se ei kun squashaili niitä vuoro toisensa perään kunnes squig herdini rallytti viime tipassa. Squigit poksahtelivat innosta ja kääpiöt silkasta puristusvoimasta. Voitto kotiin.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Maybach

Viesti Kirjoittaja Maybach »

Näistä tuleekin mieleen ne ajat jolloin vampire countseilla pelasin....

Ryntäsin kaikilla herkuilla olevalla vampire loordilla jättiläisen kimppuun, kaikki hyökkäys noppani virnuilivat minulle pöydällä, ykkösiä kaikki. Sitten jättiläinen ottaa loordin ja laittaa sen säkkiin =( Surullista. Itku meinasi tulla.
Jazkaa

Viesti Kirjoittaja Jazkaa »

Nooh tammosta pikkumunkkia... Kaksi gnoblaria tappaa nelja questing knightia.
I'm out of mana!
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Jazkaa kirjoitti:Nooh tammosta pikkumunkkia... Kaksi gnoblaria tappaa nelja questing knightia.
Täh? Eihän tuo ole mahdollista?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Melmon

Viesti Kirjoittaja Melmon »

Ja miten niin ei. Noppa pöyrii hyvin ja combatti kestää muutaman kieroksen.
FB is far better than that round-based nonsense...
Kheirakh

Viesti Kirjoittaja Kheirakh »

No viimeisimmässä pelissä mä pelasin delffeillä ja mun kaveri nurglen daemon hostilla.. Mulla oli sellanen tuuri, että aina kun olis pitäny heittää hittejä tai woundeja, niin meikä heittelee ykkösiä ja kakkosia.. Ja LD-testeissä heittelin sitten muistaakseni komesti peräkkäin tupla 6! Mieluummin olisin voittanut lotossa parisataa. ja mun kaveri heitteli päinvastoin kuin mä. Voitte arvata miten kävi.. :)
If the apocalypse comes, beep me.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Melmon kirjoitti:Ja miten niin ei. Noppa pöyrii hyvin ja combatti kestää muutaman kieroksen.
Äh, tyhmä minä. Oletin että ne kerralla tappoivat ne.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

Pelasin örkeillä Bretonniaa vastaan. Giantti chargee men at armsien sivuun. Tappaa yhden ja men at armsit saavat woundin aikaseksi. Häviän tappelun ld testissä heitän tupla kutoset. Sitten kun pitää juosta karkuun ni heitän tupla ykköset ja ne juoksee mun rakkaan neekeri giantin yli
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Pkpn turnaus viime sunnuntaina.

5 Delffein Krossaria ampuu Lokkiin pitkältä matkalta 4 haavaa sisään, jonka jälkeen boltteri iskee vielä kolme kaupan päälle,
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Slugger kirjoitti:
Melmon kirjoitti:Ja miten niin ei. Noppa pöyrii hyvin ja combatti kestää muutaman kieroksen.
Äh, tyhmä minä. Oletin että ne kerralla tappoivat ne.
Olisihan sekin mahdollista: lyövät hengiltä kaksi, voittavat combatin yhdellä (knihdeillä on yhä outnumber) ja juoksevat toisten kahden yli. Tai sitten joku oli taikonut pikku-gnobboille frenzyn, ja kaikki neljä hyökkäystä tappoivat.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
IkuTurso

Viesti Kirjoittaja IkuTurso »

jooh, no just viime pelissä mun kaveri pelsti DE highbornin 6+ savella 4 kertaa peräkkäin.
Minastir

Viesti Kirjoittaja Minastir »

Pelattiin tässä eilen nelinpeli, itse pelasin Tzeentchin kaaoksella ja vastustajani örkeillä, VC:llä ja Delffeillä.
Örkeillä pelaava kaverini ampui ensimmäisellä vuorollaan rock lobballa chariottiani, jossa Tzeentchin merkattu aspiring champion jolla 2x dispel scroll.
No onnekseni huomattiin että kaverin arviointi heitti pari tuumaa ja ammus ei osuisi mihinkään, heitettiin scatter ja artillerynoppaa -kappas, kivi scatteroi suoraan discillä ratsastavan kaaoslordini päälle. 5+ randomisointiheitossa takaa osuman loordiin ja woundataampa sitä tietenkin. Onneksi olin pelannut vuoroni jo ja lordilla oli orange fire päällä ja Golden Eye taskussa, rerollattava 3+ wardi. noppa pyörii.... tuloksena 2, noppa pyörii uudestaan.....1. Kaverin heittäessä vielä woundien määrään 5 teki jo mieli itkeä, mutta parempaa oli vielä tulossa.
Seuraavaksi vuorossa normaali ampuminen, spearchukka osuu yksinäiseen disciin, woundaa, save epäonnistuu, 3 woundia...
Disci tuhoutuu aiheuttaen paniikkitestin vieressä olevalle chariotille, jota rock lobba alunperin tähtäsi, nopat pyörii.....9! Ja tietenkin kärry juoksee kokonaan pois pöydältä.
"I love the smell of starcannons in the morning!"
Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Hmmmm... Tämä ei ole munkkia, vaan vastakohta (epäonni): Olen pelannut n. 12-14 peliä fabaa ja 12 pelissä olen heittänyt 1:sen aloitusheitossa (tiedän, tiedän, ei tuollaista epäonnea voi ollakkaan :)). Ja sitten tappelin 12 sauruksella 10 helffi archeria vastaan, saurukset iskevät 0 woundia ja archerit lyövät takaisin 2 woundia, saurukset mokaavat armorsaven (3+) ja yksikkö putoaa puoleen tehoon ja vastustajani saa puolet saurusyksiköstä (viimeinen kierros :))... Sitten vähän onnea: Heitän aina chariottien/stegadonin impact hiteissä 4-6 hittiä :)
Qtr

Viesti Kirjoittaja Qtr »

Itse onnistui tapaamaan kaksi dragon princeä skinkeillä lähiksessä
Skinkit kyllä oli niiden kyljessä, mutta silti...
Onhan sitä kyllä ollut niitä huonompiakin "munkkeja" kun saurukset ottaa turpaan käpä handguneilta ja lähtee juoksemaan...[/u]
Useless Generation
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

mulle kävi kerran niin hyvä säkä(ei faba)kun kaverin marinet n.38kpl täynnä plasmaa ja meltaa hyppäsivät drop podeilla lordin eteen ja ampuivat 70 laakia wolf loordiin termuarmorissa ja vasta viimeinen melta laukaus tappoi lordin(tosin viimeinen laukaus oli onnekas kaverille ei mulle)
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Jazkaa

Viesti Kirjoittaja Jazkaa »

Itseasiassa kävi niin että gnoblarit heitti kaks knightia sharp stuffilla ja tappovat viela kaks closikses! :)
I'm out of mana!
Tuttiritari

Viesti Kirjoittaja Tuttiritari »

Pelasin Lizardmeneillä kaverin Empiria vastaan. Siinä sitten se mun kaveri ampu kanuunal saurus unittia. Arvaus+Artillerydice= yli ja mun Slann-Mage Priestin eteen. Sitten pompulla yli ja bäng. Se wounditti, sitten 2+ ward save, jonka sitten sössin. "No eihän se voi kauheesti woundeja menettää" ajattelin. Heitti sitten kuusi woundii ja slann kuoli. Eikä maksanut kun päälle 500 pistettä =D
Osterin silmä on suurempi kuin sen aivot.
(Tunnen tällaisia ihmisiäkin)
Harmaavaeltaja

Viesti Kirjoittaja Harmaavaeltaja »

pelattiin tänään just path to gloryy ja sit peli oli jo loppupuolel ja vastustajalla ja mulla oli enää molemmilla 3 chaos warriorii jäljellä...noh se charges ja heitteli aivan ketuilleen(6 attackii=add. hand weapons) löin takas mun hand weapon pojilla ja heitin sitten hitit onnistuneesti..ja woundaukseen heitin 3 kutosta...naureskelin siinä sitä ja kaveri heitti savet(5+ heavyarmour -1 4s) ja se petskules. heitti kans 3 kutosta...lopulta sitten hävisin sen :D
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

tapahtu tämmone pikkumunkki että mun hand gunnerit ampu niihin chargaavia susia. Vaati kutosia osuaksteen, muistaakseni oli kahdessa ränkissä eli 5 ampu. Sitten ku heitin nii tuli 5 kutosta ja kaikki kuoli :)

Sitte toisessa pelissä handgunner ryhmä chargasi 10 sauruksen ryhmään. Ite tein muistaakseni joku yhden tapon ehkä. sauronit ei tapa ketään. Minulla on rank, outnumber ja tappo, kamulla on vaan ränkki. Heitti kai triplakutoset breikkiin ja juoksi vielä ulos kentältä.
hävisin kyllä pelin totaalisesti, mutta handgunnerit vaan on tappajia.

Sitte yhes pelissä örkkejä vastaan tapahtu kans kummia. kahenkymmenen savage örkin ryhmä lähestyi uhkaavasti. Noh chargasin niiden fronttiin viidellä white wolffilla. Wolffit tappavat kaksi ja hepat tappavat kanssa 2. Noh tasurilta vaikutti mutta mulla oli muusikko ja juoksin niistä yli.

Sitten oli vielä semmone "hassu juttu" että fleeasin örkkien big unien ryhmän chargea. No örkit ei kätsää. mun vuorolla chargaan kymmenellä halberdierillä flankkiin ja tapan vielä 2 niitä, ne ei tapa ketään. niillä on outnumber ja lippu, mulla kaks tappoa ja flank, juostaan yli niistäkin :)

Sitte mä ammuin vielä samassa pelissä hieman pitkäksi menneen tykinlaukauksen joka tappoi niistä wolffeista kaks ritaria :)

sitte kaveri ampu thunderryssillä joita oli 2, mun maagin täysistä woundeista ja vielä pitkältä kantamalta.

Sitte yhessä pelissä lentävä strigoi thralli tappo vastustajalta 2 great cannnonia ja kakkosleveli maagin, mutta suli pois kahdelle viimeisen great cannonin miehistölle.

Samassa pelissä vielä seittemän ghoulin ryhmä tappoi 10 handgunneria ja yhden maagin. Toinen ryhmä tappoi 10 crossaria ja 5 pistolieria kun kaveri ei osunu stand n' shootissa, ja sitten se hävis ja heitti triplaykköset juoksuun ja menin yli.

Sitten vielä kaverin hieman huonoa nopan heittoa. No hän ampuu tykillä kenuani (Sama strigoi Vc) feilaan lookouttini, noh onnistuu woundaamaan. Ei hätää, on wardi. Tuli nelonen. Nyt alko pelottaa... noppa pyörii

1 woundi. jonka regeneroin vielä takaisin.
Hevi

Viesti Kirjoittaja Hevi »

Juuh, eipä mitään isompia, muuta kuin että epäonnistuin cold one knightien stupidityssä kolme kertaa peräkkäin, ld kympillä (highborn oli mukana).
Ja samassa pelissä oli muutenkin "hieman" tuuria mukana, noble bösbi chargaa exalted champpaan 1v1, noppa pyörii...Kumpikaan ei saa haavoja aikaiseksi, mutta minullapa onkin lippu joten voitan. Ja kaveri heittää break testiin 11 ja fleehen 3. Lopun saa sitten arvata.
Tosin sorcerer ja lordi sitten tappavat tämän sankarillisen noblen 2v1 lähiksessä, vaikka lordi heittää osumiseen 4 ykköstä (noble oli ottanut jo yhden woundin).
Ja muutenkin oli yleistä hyvää munkkipullaa, executionerit sorceressin kanssa chargaavat kaaos warruihin, kaikki höykkäykset yhtä lukuunottamatta (executioner) tappavat ja kaaos ei tapa ketään exeistä, edes exalted champpion ei saa mitään aikaiseksi. Ja fleehenhän heitetään se 4, ja minä taas heitän 7.
Eikä siitä pelistä tullut kuin solid victory (johtuen varmaankin niistä epäonnistuneista stupidityistä). Kaaospelaaja menetti kaiken paitsi yhden warru-yksikön, lordin ja sorcererin, kun taas minä menetin sorceressin, yhden warru-yksikön, bösbin ja yhden reaperin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”